Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лояльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.


   
    Короткий огляд ситуації на ринку послуг MYSTERY SHOPPING [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 12-18. - Библиогр.: с. 18 (10 назв.)
Рубрики: Якість сервісу--Моніторинг
   Лояльність клієнта

   Якість обслуговування--Комплексна перевірка

Анотація: У статті розглянуто методику "таємний покупець", яка найбільш повно забезпечує аудит і контроль надання якісного сервісу, що є одним із ключових факторів у формуванні лояльності клієнта, його постійності і прихильності до бренду.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Миронова, Л. Г.
    Модель формування гармонійно структурованої лояльності персоналу [Текст] / Миронова Л. Г. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 92-99 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 98-99 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Персонал
Кл.слова (ненормовані):
лояльність -- управління персоналом -- рейтингова система оцінювання -- гармонізація -- золотий переріз

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 26-28
Рубрики: Молодіжний маркетинг
   Лояльність споживача

   Поведінка споживача--Молодь

Анотація: У статті опубліковано четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу - ера "Багато багатьом", де розкрито основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, які допоможуть краще взаємодіяти з сучасною молоддю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пустотін, Вадим.
    Кількісні показники сили бренду [Текст] / В. Пустотін // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36
Рубрики: Бренд
   Торгова марка

   Лояльність споживача

Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Свешникова, Е.
    Управление лояльностью персонала в организации [Текст] / Елена Свешникова, Станислав Асютин // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 11. - С. 81-90 : табл. - Библиогр.: с. 90
ББК 65.291.6
Рубрики: Управління персоналом
Кл.слова (ненормовані):
лояльність персоналу -- взаємодія персоналу і організації -- фактори лояльності


Дод.точки доступу:
Асютин, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Hunjra, A. I.
    Cause related marketing and its impact on sales: mediating by brand loyalty and customer purchase intention [Текст] / A. I. Hunjra, Rauf-I-Azam, A. A. Humayoun // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 468-476
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Рекламне агенство--Бренд лояльність
Анотація: У статті вивчено взаємозв'язок рекламної доброчинності та продажів, оцінено вплив кампаній з рекламної доброчинності на лояльність до бренду та намір купівлі. Проведено анкетування студентів і персоналу у декількох університетах та інших організаціях. Результати аналізу показали позитивний вплив рекламної доброчинності на продажі. Проміжними ланками у даному взаємозв'язку є лояльність до бренду та намір купівлі, які, в свою чергу, також впливають позитивно на продажі.


Дод.точки доступу:
Rauf-I-Azam; Humayoun, A. A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Богоявленський, О. В.
    Відношення споживачів до вітчизняної продукції та його вплив на конкурентоспроможність України в умовах економічної інтеграції [Текст] / О. В. Богоявленський, А. М. Шульміна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2012. - № 3. - С. 194-197 : табл. - Бібліогр.: с. 197
Рубрики: Кондитерське виробництво--Харчова промисловість--Конкуренція--Україна
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги вітчизняної продукції -- лояльність споживачів -- цінова політика


Дод.точки доступу:
Шульміна, А. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Санина, А. Г.
    Лояльность как социально-философская и практическая проблема [Текст] / А. Г. Санина // Вопросы философии. - 2012. - № 10. - С. 20-25. - Библиогр.: с. 25 . - ISSN 0042-8744
ББК 87.6
Рубрики: Соціальна філософія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна лояльність -- філософія лояльності -- філософія налогу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ahmed, I.
    Mediating role of organizational citizenship behavior in the relationship of pos, psychological empowerment and turnover intentions [Text] / I. Ahmed, Shaukat M. Zeeshan, M. Ramzan // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 1. - P. 218-227 : рис., табл. - Бібліогр.
ББК 65.9(5МАЛ)
Рубрики: Економіка праці--Працевлаштування--Намір змінити місце роботи--Малайзія
   Психологія праці--Лояльність до певної організації--Психологічний розвиток співробітника

Анотація: У статті поглиблено дослідження зв'язків гуаньсі та її переваг. Підкреслена роль сприйняття організаційної підтримки і психологічного розвитку у формуванні лояльності або планах змінити місце роботи. Для аналізу використано дані 280 респондентів. Дані проаналізовано за допомогою розподілу частот, описового і кореляційного аналізу, моделювання структурного рівняння і аналізу підтверджуючого чинника. Результати доводять, що лояльність і психологічний розвиток визначають намір співробітника змінити роботу або ні. Лояльність продемонструвала частковий пом’якшуючий ефект на намір змінити роботу. Приведено пропозиції і рекомендації.


Дод.точки доступу:
Zeeshan, Shaukat M.; Ramzan, M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Khalid Bhatti, Komal.
    Influence of employee participation on organizational commitment: comparative analysis between USA and Pakistan [Text] / K. Khalid Bhatti // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - Р. 533-543 : рис., форм. - Бібліогр.: 13 назв
ББК 65.29
Рубрики: Економіка підприємства--Кадри підприємства -- Управління персоналом--Участь співробітників у діяльності колективу--Лояльність підприємству--США--Пакистан
   Фінансова система--Банки--Банківський персонал

Анотація: У статті вивчено участь співробітника в діяльності колективу на лояльність підприємству. Проведено огляд літератури з цих питань. Попереднє дослідження використовує анкету, поширену серед співробітників середньої ланки в комерційних банках Пакистану і США, зареєстрованих на біржах цих країн. Використано такі методи дослідження, як описова статистика, діаграми розкиду, кореляція Пірсона і множинний регресійний аналіз. Дослідження показує, що і в США, і в Пакистані участь співробітника в діяльності колективу має значний позитивний вплив на лояльність підприємству.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Яворська, Г. М.
    Специфіка мовної лояльності на пострадянському просторі (приклад Молдови) [Текст] / Г. М. Яворська // Мовознавство. - 2013. - № 5. - С. 49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 81
Рубрики: Мовознавство--Мовна лояльність--Молдова
Анотація: У статті розглянуто характеристики мовної лояльності та її специфіку на пострадянському просторі. Встановлено зв'язок мовної лояльності з особливостями мовної ситуації та мовними ідеологіями. За допомогою результатів аналізу фокус-груп показано дискурсивні вияви мовної лояльності в Молдові. Визначено вплив фактора "першої мови" на види мовної лояльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Миронова, Л. Г.
    Оцінювання впливу змін умов праці та життя на лояльність персоналу [] / Л. Г. Миронова // Економіка та держава. - 2014. - № 6. - С. 18-21. - Бібліогр. с.21 (11 назв)
ББК 65.9(4Укр)24
Рубрики: Трудові ресурси--Управління
Анотація: У статті розглянуто багатокритеріальні економіко-математичні моделі прогнозування лояльності персоналу; здійснено оцінювання лояльності працівника за розміром витрат на утримання в організації та прийняття ним рішень щодо подальшої співпраці.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Nadim, M.
    Role of employee empowerment in boosting organizational commitment in public sector organizations of Pakistan [Текст] / M. Nadim, B. Amir // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - Р. 294-304 : рис., табл. - Бібліогр.: 32 назви
ББК 65.9(5Пак)
Рубрики: Економіка підприємства (організації) -- Державні організації--Персонал. Кадри організації--Розширення повноважень персоналу--Лояльність персоналу--Пакистан
Анотація: У статті досліджено взаємозв’язок між наданням персоналу ширших повноважень та його лояльністю до місця роботи на прикладі організацій державного сектору Пакистану. Вибірка дослідження – 114 співробітників офісу Генерального Аудитора Пакистану та Федеральної ради з оподаткування. Дані опитування було проаналізовано трьома методами матаналізу в межах пакету SPSS 17. Результати аналізу виявили, що розширення повноважень та лояльність персоналу взаємопов’язані, однак дану кореляцію не можна назвати стійкою або довготривалою.


Дод.точки доступу:
Amir, B.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Мазаракі, А. А.
    Інтернет-маркетингові комунікації в програмах е-лояльності споживачів [Текст] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 423-429 : табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Інформаційні технології в економіці
   Економіка підприємств торгівлі--Інтернет-торгівля--Маркетинг в торгівлі--Маркетингові комунікації -- Лояльність споживачів

Анотація: У статті наведено розрахунок результативності програми е-лояльності користувачів електронного ресурсу підприємства торгівлі. Досліджено та розроблено пропозиції щодо практичного інструментарію застосування Інтернет-маркетингових комунікацій в програмах е-лояльності для різних типів споживачів. Визначено подальші шляхи дослідження Інтернет-маркетингових комунікацій в програмах е-лояльності споживачів.


Дод.точки доступу:
Дубовик, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Soegoto, E. S.
    Effect of intellectual capital and turnover intentions on lecturers’ performance, student value and loyalty in private universities of West Java [Text] / E. S. Soegoto // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - P234-242 : рис. - Бібліогр.: 15 назв
Рубрики: Економіка та організація вищої освіти в Індонезії--Приватні університети Західної Яви--Інтелектуальний капітал викладачів--Показники роботи університету -- Лояльність студентів
Анотація: У статті мається на меті: 1) опис інтелектуального капіталу, наміру звільнитися, показників роботи викладачів, цінності університету для студентів та їх лояльності; 2) протестувати гіпотези відносно впливу інтелектуального капіталу на показники роботи викладачів та їх намір змінити місце роботи, впливу інтелектуального капіталу на лояльність студентів та цінність університетів для них, впливу якості роботи викладачів на їх намір змінити місце роботи. Об’єкт дослідження – приватні університети Західної Яви (Індонезія). Методи дослідження: опитування та подальший доказ гіпотез на основі зібраних даних на базі пат-аналізу. Результати аналізу виявили, що: 1) інтелектуальний капітал позитивно та значно впливає на показники роботи викладачів та їх намір змінити місце роботи; 2) інтелектуальний капітал має позитивний та значний вплив на лояльність студентів та цінність університету для них; 3) намір змінити місце роботи негативно впливає на показники роботи викладачів, а також на лояльність студентів та цінність університету; 4) якість роботи викладачів позитивно та суттєво впливає на цінність університету для студентів та їх лояльність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Kim, R. B.
    Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification [Text] / R. B. Kim, Y. J. Li // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 5. - P95-102 : рис., табл. - Бібліогр.: 13 назв
Рубрики: Економіка--Маркетинг--Бренд -- Імідж країни -- Імідж бренду--Лояльність до бренду споживачів
Анотація: У статті проведено емпіричне оцінювання впливу іміджу країни-виробника та бренду на ставлення споживачів до бренду за умови, що походження бренду та країни локалізації виробництва досить очевидні. Продемонстровано, що імідж країни та імідж бренду впливають на сприйняття споживачів, незалежно один від одного. Результати та висновки дослідження можуть бути використані для розробки комунікаційних стратегій, як національних, так і для окремих брендів. Для обох досліджених категорій товарів (продукт харчування та медикамент) довіра до бренду впливає на лояльність більше, ніж задоволеність самим товаром. Для продуктів харчування імідж країни має набагато більший вплив, ніж імідж окремого бренду. Для медикаментів – навпаки, країна походження не має суттєвого впливу при формування споживчої довіри.


Дод.точки доступу:
Li, Y. J.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Trongsakul, R.
    Hotel customers’ loyalty: a case study of hotels’ international customers in Bangkok, Thailand [Text] / R. Trongsakul // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - P169-171 : табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Економіка підприємств готельного господарства--Маркетинг--Міжнародні туристи--Лояльність відвідувачів--Бангкок, Таїланд


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Голованова, Майя.
    Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / Майя Голованова, Зоя Каменєва // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 43-45
УДК
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Клієнти --Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові проекти -- інвестиції -- електронна пошта
Анотація: Лояльність належить до набору дій маркетингу, що спрямовані на підтримку вже існуючих клієнтів, досягається в основному за рахунок стратегій, орієнтованих на створення найвищого рівня задоволеності клієнтів. Автори статті пропонують методи проведення аналізу задоволеності користувачів товарами і послугами.


Дод.точки доступу:
Каменєва, Зоя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)