Пошуковий запит: (<.>K=літературна освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 27 |
>1.
|
Таранік-Ткачук, К. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 н. р. [Текст] : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. №1/9-454 / Катерина Таранік-Такачук, Неоніла Шинкарук> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 28 (липень). - С. 9-13
ББК 74.268.3Укр Рубрики: Українська література--Методика викладання--Інновації Кл.слова (ненормовані): рішення колегії -- літературна освіта -- навчальні програми
Дод.точки доступу: Шинкарук, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Назаренко, Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) [Текст] / Людмила Назаренко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 30-33
Рубрики: Українська література--Олесь Олександр (1878-1944 рр.) Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- оцінювання -- Інформаційні технології Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання і взаємооцінювання роботи учня-читача в групі під час демонстрації проекту з української літератури, продуктів діяльності, виконаних старшокласниками за допомогою інформаційних технологій. Автором запропоновано приклад практичного застосування інформаційно-комунікаційних техологій за творчістю О. Олеся.
Дод.точки доступу: Олесь, Олександр (український письменник, поет, драматург, представник символізму ; 1878-1944) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Лісовський, А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи [Текст] / Антон Лісовський> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 34-38. - Бібліогр.: 26 назв.
Рубрики: Літературознавство--Специфіка літератури Кл.слова (ненормовані): література -- метафора -- естетичний розвиток -- літературна освіта Анотація: Література як мистецтво слова, мислення в образах є мисленням метафоричним, спрямованим на відкриття духовних сутностей у всьому, що оточує людину, у її вчинках, характері, у самій людській долі. У розвитку такого бачення суть літературної освіти й естетичного розвитку в цілому.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Таранік-Ткачук , К. В. Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук > // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 52.
Рубрики: Українська мова--Проект Концепції--Консультація Українська література--Проект Концепції--Консультація Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- мовна освіта Анотація: Подано консультацію щодо обговорення проекту Державного стандарту в галузі "Мови і літератури".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Борімося за слово, наше національне надбання! : інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі "Мови і літератури" Держаного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологіних наук, проесором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафеди світової літератури Полтавського національного педагогічного університету Імені В.Г.Короленка Ольгою Миколаївною Ніколенко [Текст]> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 49-51.
Рубрики: Українська література--Проект галузі--Інтерв'ю Українська мова--Проект галузі --Інтерв'ю Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- літературний компонент стандарту Анотація: Подано інтерв'ю з доктором філологічних наук, професором,завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка О. М. Ніколенко.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Неспіріна, Н. Сучасні підходи до планування і класах розвивального навчання [Текст] / Наталія Неспіріна> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 5 (березень). - С. 42-46
ББК 74.202.4 Рубрики: Навчання--Розвивальне--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розвивальна освіта -- співробітництво -- літературна освіта Анотація: Про адаптивну програму зі світової літератури до системи розвивального навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Орлова, О. Учитель і державна мовна політика / О. Орлова, О. Гвоздьова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 9. - С. 8-14
ББК 81 Рубрики: Мовознавство--Мовна політика Кл.слова (ненормовані): українська мова -- літературна освіта -- вчитель української мови та літератури -- мовна культура -- культура мови Анотація: В статті розглянуто законодавчу базу про державну мовну політику, її основні напрями, з'ясовано роль навчального закладу в даній проблемі в цілому та ролі вчителя української мови та літератури зокрема.
Дод.точки доступу: Гвоздьова, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Токмань, Г. Л. Докторська школа вченої-методиста, професора Ніли Василівни Волошиної [Текст] / Г. Л. Токмань> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 2-7 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20 ст. Філологічна освіта--Педагогічні концепції--Україна Кл.слова (ненормовані): Літературна освіта -- Наукова докторська школа -- Методичні ідеї Анотація: Статтю присвячено науковій докторській школі професора Ніли Йосипівни Волошиної. Авторка проаналізувала концепції, створені вченими, консультантом яких була Н. Волошина. Увагу зосереджено на методичних ідеях, запропонованих дослідниками, визначено роль нових концепцій у розвитку літературної освіти в Україні.
Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (українська вчена-методист у галузі методики викладання літератури ; 1940-2010) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Дятленко, Т. І. Принцип неперервності літературної освіти у методичній спадщині професора Н. Й. Волошиної [Текст] / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 5. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20 ст. Філологічна освіта--Педагогічні концепції--Україна Кл.слова (ненормовані): Неперервність освіти -- Літературна освіта Анотація: У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття "неперервна освіта" вітчизняними й зарубіжними вченими. Простежується неперервність у літературній освіті. З цією метою аналізуються окремі роботи відомого вітчизняного методиста, доктора педагогічних наук, професора Н. Й. Волошиної.
Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна (українська вчена-методист у галузі методики викладання літератури ; 1940-2010) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Нежива, Людмила. "Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива> // Дивослово. - 2016. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики: Сюрреалізм--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): дивовижне -- автоматичне письмо -- колективне підсвідоме -- метафоричність -- методична модель -- літературна освіта Анотація: Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Гайченко, О. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання [Текст] / Ольга Гайченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 2.
Рубрики: Зарубіжна література--Зміст освіти Зарубіжна література--З'їзди, конференції, наради Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- мета -- об'єкт -- семінар-практикум учителів -- завдання семінару Анотація: У статті показано роль та місце літературної освіти в сучасному освітньому процесі, розкрито її об'єкт і основну мету. Проінформовано про семінар-практикум учителів зарубіжної літератури м. Миколаєва, його учасників, теми доповідей та основні завдання цього методичного заходу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Байрамли, С. Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи [Текст] : урок / Сабіна Байрамли> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- теоретико-літературні поняття -- актуалізація опорних знань -- аналіз художнього твору -- літературна бесіда -- сюжет Анотація: Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності , які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації. Отже оволодіваючи значним обсягом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою зміст прочитаного, учень зростає як вдумливий, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов'язані з аналізом твору й реалізується у власній художній творчості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Янкович, Оксана. Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури / Оксана Янкович, Інна Ханчук> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): літературна компетентність -- технологія розвитку мовлення -- літературна освіта -- 5-9 клас Анотація: Описано структурні компоненти методичної технології "Щоденні 5" та запропоновано методи і прийоми реалізації цієї технології на уроках української та зарубіжної літератури.
Дод.точки доступу: Ханчук, Інна Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Україна. М-во освіти і науки. Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи (профільний рівень) [Текст] : затверджено наказом МОН України № 1407 від 23.10.2017 / Україна. М-во освіти і науки> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 14-20.
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали Українська література--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- ключові компетентності
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Богданець-Білоскаленко, Наталія. Реалізація соціокультурного складника у змісті підручників з літературного читання для 5 класу шкіл з мовами навчання національних меншин [Текст] / Наталія Богданець-Білоскаленко> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 11. - С. 7-8. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська література--Підручники і посібники Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- соціокультурний складник -- підручник з літературного читання -- літературна освіта -- зміст освіти -- національні меншини Анотація: Розкрито соціокультурну лінію змісту освіти та обґрунтовано необхідність її реалізації в підручниках з літературного читання для шкіл національних меншин. Особливої уваги в цьому аспекті заслуговують твори української художньої літератури.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Гоголь, Наталія Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська література--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільний підручник з української літератури -- культурологічний підхід -- підручник для 9 класу -- літературна освіта Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Забарний, Олександр Згадуючи наставника. : [про З. О. Шевченко] [Текст] / Олександр Забарний> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 45-47
Рубрики: Українська мова--Вчені-методисти Кл.слова (ненормовані): вчений-методист -- літературна освіта
Дод.точки доступу: Шевченко, Зоя Олександрівна (український вчений-методист ; 1939-2017) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Балаховська, Юлія Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки [Текст] / Юлія Балаховська> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 44
Рубрики: Українська література--Вчені-методисти Кл.слова (ненормовані): вчений-методист -- літературна освіта Анотація: Автор статті ділиться спогадами про колегу, наукового керівника і наставника вченого-методиста З. О. Шевченко.
Дод.точки доступу: Шевченко, Зоя Олександрівна (український вчений-методист ; 1939-2017) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Міхно, Олександр Світлій пам'яті Зої Олександрівни Шевченко [Текст] / Олександр Міхно> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 40-43
Рубрики: Українська література--Вчені-методисти Кл.слова (ненормовані): вчений-методист -- літературна освіта Анотація: Стаття присвячена аналізу творчої спадщини вченого-методиста З. О. Шевченко, її впливу на розвиток методики української літератури.
Дод.точки доступу: Шевченко, Зоя Олександрівна (український вчений-методист ; 1939-2017) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Яценко, Т. О.. Компетентісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи [Текст] / Т. О. Яценко> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018. - № 4. - С. 43-48. - Бібліогр.: с. 47
Рубрики: Нова українська школа--Літературна освіта Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- компетентнісний підхід -- читацька компетентність -- НУШ
Дод.точки доступу: Коваленко, Є. І. \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Слижук, Олеся. Сучасне зарубіжне фентезі в літературній освіті підлітків [Текст] / Олеся Слижук> // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 7/8. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): зарубіжне фентезі -- літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Кривова, Галина. Індивідуальна освітня програма як механізм реалізації освітньо-творчого потенціалу особистості [Текст] / Галина Кривова> // Всесвітня література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 45-48. - Бібліогр.: с. 48
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): настановчо- мотиваційні уроки -- літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Жебровська, Г. Ю. Застосування методів креативного навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Г. Ю. Жебровська> // Зарубіжна література в школі. - 2019. - № 3/4. - С. 2-9. - Бібліогр.: с. 9
Рубрики: Всесвітня література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): креативне навчання -- критичне мислення -- літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Ланецька, Таміла. Робота з художньою деталлю як ефективний чинник формування читацької компетентності учнів [Текст] / Таміла Ланецька> // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 1/2. - С. 13-19 : рис.
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Компетентність--Читацька Всесвітня література--Методичні рекомендації Кл.слова (ненормовані): аналіз художнього твору -- художня деталь -- основні форми роботи з текстом -- літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Куцінко, О. Г. Ключові освітні компетентності на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Г. Куцінко> // Зарубіжна література в школі. - 2020. - лютий (№ 3/4). - С. 2-6 : табл.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Компетентність учнів--Світова література Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- ключові та предметні компетентності -- освітні компетентності -- навчальна творча діяльність учнів Анотація: Класифікація ключових освітніх компетентностей. Коммунікативна і мовленнєва компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Гарна, Світлана. Віртуальний зошит як засіб дистанційного навчання учнів зарубіжної літератури [Текст] / Світлана Гарна> // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 18-26 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Дистанційне навчання Педтехнології--Дистанційне навчання Педтехнології--Інтерактивне навчання Кл.слова (ненормовані): дистанційна літературна освіта -- віртуальний зошит -- електронні освітні ресурси -- літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Клименко, Жанна. "Всесвітка" - школа радісного зростання [Текст] : до 45-річчя журналу / Жанна Клименко> // Всесвітня література в школах України. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 4-6 : фот. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Періодичні видання українські, 21 ст. Журнали українські, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): часопис -- літературна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|