Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингова політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Труш, Ю. Л.
Комплекс заходів для удосконалення системи управління якістю продукції [Текст] / Ю. Л. Труш, Ю. Г. Левченко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. -
№ 9
. - С. 106-109 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109
Рубрики:
Продукція--Якість
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова
політика
--
організація виробництва
--
праця
--
підприємство
--
система
Дод.точки доступу:
Левченко, Ю. Г.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Михальченкова, Олена Євгенівна
.
Система АСФІМІР як інструмент маркетингу [Текст] / О. Є. Михальченкова, І. С. Баланчук> // Науково-технічна інформація. - 2016. -
№ 2
. - С. 43-47 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Автоматизовані системи--Інформаційні ресурси--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
база даних
--
маркетингова
політика
--
інформаційна система
--
розробки
Дод.точки доступу:
Баланчук, Ірина Сергіївна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Васильченко, К. Г.
Концепція агентно-динамічного моделювання з урахуванням факторів господарського менталітету [Текст] / К. Г. Васильченко> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2016. -
№ 2
. - С. 23-27 : рис. - Бібліогр.: с. 26-27 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Моделювання економіки--Соціально-економічні процеси
Кл.слова (ненормовані):
неформальні інститути
--
пасивне середовище
--
економічні відносини
--
маркетингова
політика
Анотація:
У статті розглянуто можливість формалізації господарського менталітету за допомогою національно-орієнтованої типології Г. Хофстеде в межах агентно-динамічного підходу, у якому агент, який приймає рішення згідно з власними вподобаннями, взаємодіє з динамічним економічним середовищем.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Мазур, Михайло
.
Розвиток кооперації як каталізатор соціального стану села [Текст] / Михайло Мазур> // Вісті центральної спілки споживчих товариств України. - 2019. -
№ 5
. - С. 6-7
Рубрики:
Кооперація--Сільськогосподарська--Україна
Кл.слова (ненормовані):
конкуренція
--
комерційна робота
--
маркетингова
політика
Анотація:
Торгівля продуктами харчування - один із актуальних напрямів кооперативної торгівлі на селі. Як зробити так, щоб було вигідно кооператорам, і людям розповідає автор в даній статті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Олініченко, Катерина
.
Особливості просування професійного ресторанного обладнання на українському ринку: погляд студентів за результатами стажування [Текст] / Катерина Олініченко, Максим Клименко, Юля Юрчук> // Маркетинг в Українi. - 2020. -
№ 1
. - С. 60-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
658.8:640.432
Рубрики:
Маркетинг--Збут продукції--Обладнання--Ресторани
Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
франчайзинг
--
динаміка продажу
--
комунікаційна
політика
--
маркетингова
політика
Анотація:
Вже багато років поспіль спостерігається бум гастрономії. У конкурентному суперництві заклади знаходять підхід як дивувати своїх відвідувачів різноманітними кулінарними новинками, тільки б домогтися лояльності клієнта. Перспективні ресторани, які відкриваються, роблять велику ставку на новизну, намагаючись максимально відійти від усіляких кліше, від того, до чого звик відвідувач. Автори статті дослідили в період свого стажування в ресторані особливості просування професйного ресторанного обладнання на українському ринку.
Дод.точки доступу:
Клименко, Максим; Юрчук, Юля
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Логоша, Р. В.
Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива [Текст] / Р. В. Логоша, І. А. Семчук> // Економіка АПК. - 2020. -
№ 12
. - С. 45-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Маркетингова
політика
--Ринок біопалива
Кл.слова (ненормовані):
ринок біопалив
--
сільськогосподарські підприємства
--
маркетингова
політика
--
схема партнерських відносин
Анотація:
Мета статті - розглянути фактори формування вітчизняного ринку біопалив у мережі сільськогосподарських підприємств України на основі маркетингу взаємодії. Проаналізувати причини дисфункції вітчизняного ринку біопалив, відшукати нові фактори формування такого ринку. Прикладне значення результатів розглядається як основа для формування бізнесу з виробництва біопалив у мережі сільськогосподарських підприємств у контексті емпіричного прогнозування потенційних партнерів та ролі мотиваційних факторів для побудови таких схем партнерства.
Дод.точки доступу:
Семчук, І. А.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Зима, О. Г.
Роль і значення психології реклами в практиці побудови сучасних маркетингових комунікацій [Текст] / О. Г. Зима, Я. М. Кущ, Д. Є. Архипова> // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. -
№ 1 (9)
. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
316.32
Рубрики:
Реклама--Психологічний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
PR
--
зв'язки з громадкістю
--
маркетингова
політика
--
взаємодія реклами і PR
--
психологія мотивацій
--
психологічна ефективність
--
соціальний імідж
Анотація:
Актуальність статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних маркетингових комунікацій.
Дод.точки доступу:
Кущ, Я. М.; Архипова, Д. Є.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)