Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинговий план<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
67
Б 46


    Бенько, Т.
    Маркетингове планування [Текст] / Тетяна Бенько, Світлана Новікова // Український юрист. - 2011. - № 5. - С. 32-35 : ілюстр . - ISSN 1726-3077
ББК 67
Рубрики: Маркетингове планування
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- маркетинговий бюджет -- маркетинг


Дод.точки доступу:
Новікова, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Корінєв, В. Л.
    Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві [Текст] / В. Л. Корінєв, Г. А. Сємілєтова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 3. - С. 194-198 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Планування
Кл.слова (ненормовані):
підприємство -- маркетингова діяльність -- процес планування -- цілі та критерії діяльності підприємства -- маркетинговий план -- попит -- потреби споживача


Дод.точки доступу:
Сємілєтова, Г. А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Соломянюк, Наталія Миколаївна.
    Модель планування "воронки продаж" на підприємстві [Текст] / Наталія Миколаївна Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 12. - С. 10-13 : мал. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)29
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетингові витрати
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- воронка продаж -- конверсія
Анотація: Визначення рівня освоєння маркетингових витрат на підприємсті та можливостей їх підвищення з метою забезпечення отримання максимального прибутку обгрунтовує необхідність встановлення ефективного його розподілу. В даному випадку необхідною умовою є визначення основних прибуткових сегментів, для яких плануються маркетингові заходи та розраховуються прогнозні показники ефективності їх реалізації.


Знайти схожі

4.


    Буднікевич, І. М.
    Маркетингове планування на підприємстві в умовах економічної кризи [Текст] / І. М. Буднікевич // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 9. - С. 88-90. - Бібліогр.: с. 90
Рубрики: Маркетинг--Планування
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- споживач -- мінімізація ризиків -- прогноз -- антикризове управління -- складові бізнесу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)