Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.


    Грошева, И.
    Роль маркетинга в управлении инновационной деятельностью малых и средних промышленных предприятий [Текст] / Ирина Грошева // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 6. - С. 95-104. - Библиогр.: с.104
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Іінноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- маркетингові дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Устименко, В. А.
    Маркетингові дослідження впливу цінової політики та якості виробів на конкурентоспроможність продукції [Текст] / Устименко В. А., Данилова Г. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 2. - С. 198-205 : табл. - Бібліогр.: с. 204 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- продукція -- ціна -- якість


Дод.точки доступу:
Данилова, Г. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сергеева, М. Г.
    Маркетинговая служба как инструмент рынка труда и рынка образовательных услуг [Текст] / М. Г. Сергеева // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 60-67 : табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок праці--Ринок освітніх послуг
Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- маркетингові дослідження -- ринково-орієнтована система -- сфера освіти -- ринкова орієнтація освітнього закладу
Анотація: Рассмотрены цели, задачи и основные направления деятельности маркетинговой службы в учреждениях профессионального образования в регионе. Маркетинговая служба представлена как эффективный инструиент взаимодействия рынков труда и образовательных услуг.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Киселева, В.
    Оценка уровня удовлетворенности персонала (на примере фармацевтической компании) [Текст] / Варвара Киселева // Проблемы теории и практики управления. - 2012. - № 9/10. - С. 173-178. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Персонал--Управління--Фармацевтичне виробництво--Росія
Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичний ринок -- маркетингові дослідження -- опитування -- задоволеність персоналу

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Красікова, С. І.
    Застосування маркетингу в сфері послуг [Текст] / С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 7/8. - С. 137-141 (№8) : рис., табл. - Бібліогр.: с. 141
Рубрики: Маркетинг--Послуги
Кл.слова (ненормовані):
розвиток маркетингу послуг -- маркетингові дослідження -- постачальник - споживач

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кучин, С. П.
    Впровадження принципів маркетингової діяльності в роботі організацій театрального мистецтва [Текст] / С. П. Кучин // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2012. - № 3. - С. 164-169. - Бібліогр.: с. 168-169
Рубрики: Театр--Маркетингова діяльність
Кл.слова (ненормовані):
театральне мистецтво -- конкурентоздатність -- маркетингові дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


   
    Крымское лето 2012 - результаты маркетинговых исследований [Текст] // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2013. - № 1. - С. 22-26
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- споживчий попит -- туристичний бізнес

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


   
    Тенденції купувальної поведінки і купування одягу [Текст] // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - С. 25-26 . - ISSN 0135-230X
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- маркетингові дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Толчанова, Зоя Олексіївна.
    Формування оціночних критеріїв конкурентноспроможності підприємства в системі маркетингу [Текст] / З. О. Толчанова // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 5. - С. 45-47. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг--Маркетинг промисловий--Підприємства--Конкурентноспроможність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження
Анотація: У статтіф досліджено методи оцінювання конкурентноспроможності підприємства. На основі проведеного автором маркетингового дослідження запропоновано систему оціночних критеріїв та належних до них одиночних показників для оцінювання конкурентноспроможності підприємства.


Знайти схожі

10.


    Тунік, А. Г.
    Організація маркетингових досліджень на підприємстві ПАТ ПБК "Славутич" [Текст] / А. Г. Тунік // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2013. - № 2. - С. 186-189 : рис. табл. - Бібліогр.: с. 189 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- конкуренція -- зовнішнє середовище -- маркетингова діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Череп, О. Г.
    Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень [Текст] / О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 4. - С. 96-98. - Бібліогр.: с. 98
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- кількісні і якісні дослідження


Дод.точки доступу:
Мєрєнкова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Фисинин В. И.
    Маркетинг в яичном птицеводстве [Текст] / Фисинин В. И. // Ефективне птахівництво. - 2016. - № 2. - С. 45-48 : ил.
Рубрики: Птахівництво--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
яєчне птахівництво -- маркетингова діяльність -- птахівниче підприємство -- ринок птахопродуктів -- маркетингові дослідження
Анотація: В яичном птицеводстве маркетинг формирует и определяет следующие альтернативные цели для эффективного функционирования производства: максимизация потребления, максимизация выбора потребителей, максимизация качества и уровня жизни населения. Расмотрены вопросы формирования каналов сбыта, планирования маркетинга, стимулирования продаж, рекламы в яичном птицеводстве, а также исследование рынка птицепродуктов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ковінько, Олена.
    Міжнародні ринки аграрної продукції [Текст] / О. Ковінько // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2016. - № 2. - С. 65-76 : табл. - Бібліогр.: с. 74-76
Рубрики: Міжнародне економічне співробітництво--Ринки--Продукція--Аграрна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- стратегія розвитку агробізнесу -- експорт -- світова практика


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Корчинська, О. А.
    Польові маркетингові дослідження застосування засобів захисту рослин у фермерських господарствах [Текст] / О. А. Корчинська, Л. В. Василенко // Економіка АПК. - 2018. - № 7. - С. 64-73 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські культури--Засоби захисту рослин--Пестициди
Кл.слова (ненормовані):
ринок -- фермер -- опитування -- маркетингові дослідження
Анотація: Мета статті - проаналізувати результати вибіркового опитування фермерів і виявити загальні тенденції щодо застосування засобів захисту рослин у вітчизняному сільському господарстві та проблеми у цій сфері, окреслити перспективи їх вирішення. Викладений матеріал має практичну значну цінність, оскільки дає можливість характеризувати чинники, що сповільнюють розвиток сфери застосування пестицидів, і визначає напрями вирішення актуальних проблем збереження врожаю сільськогосподарських культур.


Дод.точки доступу:
Василенко, Л. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Лабурцева, О. І.
    Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України. - 2018. - № 9. - С. 139-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
системний підхід -- маркетингові дослідження -- моделювання -- прогнозування
Анотація: Визначено сутність і особливості маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі. Обґрунтовано принципи управління системою маркетингових комунікацій. Для реалізації цих принципів рекомендовано імплементувати у процес управління комунікаціями додаткові специфічні функції. Проведено апробацію запропонованого методичного підходу за матеріалами підприємств роздрібних торговельних мереж на ринку України. Обґрунтовано заходи щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі та виконано прогнозування комунікативних ефектів цих заходів.


Дод.точки доступу:
Алданькова, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Станіславик, Олена В’ячеславівна.
    Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства [Текст] / Олена В’ячеславівна Станіславик, Олександр Михайлович Коваленко, Тетяна Іванівна Моргунова // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 9. - С. 31-35. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Інноваційний маркетинг--Інноваційна діяльність--Підприємство
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- комерціалізація інновацій
Анотація: Висвітлена суть маркетингової стратегії , яка полягає в забезпеченні відповідальності можливостей підприємства умовам конкурентного ринку, як на поточний момент, так і на перспективу. Розглянуто стратегічні і тактичні складові інноваційної маркетингової діяльності та особливості визначення ціни на інноваційні продукти виробничого підприємства. Показано сутністні аспекти здійснення марнетингової діяльності з просування на ринок нової продукції і технології та комерційного обліку на ринку інновацій. Позначено особливості досягнення комерційного успіху при просуванні на ринок нової продукції виробничого підприємства.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Олександр Михайлович; Моргунова, Тетяна Іванівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Шабатура, Т. С.
    Бенчмаркінг як інноваційний інструмент фінансової діяльності підприємств сільського зеленого туризму [Text] / Т. С. Шабатура, О. В. Николюк, І. Ю. Гришова // Економіка АПК. - 2020. - № 3. - С. 80-88. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільський зелений туризм--Бенчмаркінг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- фінансова стабільність -- інноваційний інструмент -- підприємства сільського зеленого туризму -- якість екотуристичних послуг
Анотація: Мета статті - обгрунтувати необхідність використання бенчмаркінгу вітчизняними підприємствами сільського зеленого туризму як інноваційного інструменту поліпшення стану їх фінансової діяльності. Результати можуть бути використанні в процесі подальшого наукового опрацювання важливої наукової проблеми - використання бенчмаркінгу у фінансовій діяльності підприємств сільського зеленого туризму України та визначення його внеску в забезпечення їх фінансової стабільності та незалежності.


Дод.точки доступу:
Николюк, О. В.; Гришова, І. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Зима, О. Г.
    Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації [Текст] / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Управління підприємством--Інновацiйна дiяльнiсть--Глобалізація
Кл.слова (ненормовані):
інновація -- інноваційність -- система управління підприємством -- підприємницька діяльність -- маркетингові дослідження -- бенчмаркінг


Дод.точки доступу:
Птащенко, О. В.; Кошарна, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)