Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетингові послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Ільїна, Світлана
.
Підготовка зі створення примірних специфікацій на
маркетингові
дослідження [Текст] / С. Ільїна> // Маркетинг в Українi. - 2017. -
№ 1
. - С. 52-57 : табл.
Рубрики:
Маркетингові
дослідження
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові
послуги
--
тендерна документація
--
тендери
Анотація:
Українська Асоціація Маркетингу як профільна некомерційна громадська організація розпочала роботу зі створення примірних специфікацій на
маркетингові
дослідження для розміщення в Бібліотеці примірних специфікацій ProZorro (електронна система публічних закупівель).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ільїна , Світлана
.
Підготовка зі створення примірних специфікацій на
маркетингові
дослідження [Текст] / С. Ільїна > // Маркетинг в Українi. - 2017. -
№ 3
. - С. 4-9 : табл.
Рубрики:
Маркетинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі
послуги
--
класифікація
--
маркетингові
послуги
--
портал державних та комерційних закупівель
--
предмет закупівлі
--
цілі дослідження
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
МАМИ. Стандарты отрасли
[Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 3
. - С. 19-22 : рис.
Рубрики:
Маркетингові
комунікації--Стандарти
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий сервіс
--
маркетингові
послуги
--
тендер
Анотація:
В статье МАМИ предлагает вниманию агенств маркетинговых сервисов и компаний-клиентов, работающих в сфере маркетинговых коммуникаций, ключевые документы, составляющие "Стандарты отрасли маркетинговых коммуникаций".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Ільїна, Світлана
.
Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України з системи PROZORRO [Текст] / Світлана Ільїна> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 5
. - С. 4-10 : рис.
Рубрики:
Маркетингові
дослідження--Ринок--Аналітичні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
державні закупівлі
--
електронна система
--
ділові
послуги
--
маркетингові
послуги
Анотація:
Авторка статті сповіщає, що в січні 2017 року Українська Асоціація Маркетингу розпочала співпрацю з ДП ПРОЗОРРО зі створення примірних специфікацій на
маркетингові
дослідження, про що писали у № 1-2 за 2017 рік даного журналу. У статті зазначено, що у квітні 2016-го розпочався перший етап впровадження електронної системи держзакупівель, а вже з 1-го серпня 2016 року її використання стало обов'язковим для всіх державних замовників. Саме як користуватися електронною системою держзакупівель, і які інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень з системи PROZORRO є в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Сібільова, Олена
.
Поняття договору про надання інформаційних послуг / Олена Сібільова> // Підприємництво, господарство і право. - 2019. -
№ 11
. - С. 70-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інформаційні
послуги
--Договори і угоди
Кл.слова (ненормовані):
договір консалтингу
--
маркетингові
послуги
--
непоіменовані договори
Анотація:
Права та обов’язки учасників інформаційних відносин визначаються значною кількістю договорів, які опосередковують інформаційні відносини. Встановлено, що Цивільний кодекс України не містить легального визначення поняття договору про надання інформаційних послуг. Сутність договору про надання інформаційних послуг зумовлена специфікою самих інформаційних послуг. У статті визначено поняття договору про надання інформаційних послуг. Розмежовано договір про надання інформаційних послуг з тими цивільно-правовими договорами, в яких надання інформації є одним із обов’язків сторони договору, предмет якого не складають інформаційні
послуги
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)