Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=метод навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Кікіна, Наталя
.
Навчання
професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою [Текст] / Н. Кікіна> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. -
№ 7
. - С. 65-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК
74
Рубрики:
Вища освіта зарубіжних країн--США
Кл.слова (ненормовані):
метод
навчання
--
кредитно-модульна система
--
технічний університет
--
професійне іншомовне спілкування
--
освіта
--
Болонський процес
Анотація:
Досліджуються
метод
и
навчання
професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою.Визначена ефективність їх застосування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Шляхова, В.
Розповідь учителя як
метод
навчання
української мови [Текст] / Валентина Шляхова> // Українська мова і література в школі. - 2013. -
№ 6
. - С. 24-29. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--
Метод
и
навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод
навчання
--
прийом
навчання
--
лінгвістична теорія
--
мовознавче поняття
--
мовознавчий термін
--
мовна одиниця
Анотація:
Стаття висвітлює ретроспективу становлення наукового поняття про
метод
розповіді вчителя на уроках української мови. Аналізуючи цей
метод
крізь призму сучасної освітньої мети, завдань української мови як навчальної дисципліни, особливостей змістової структури шкільного курсу української мови та специфіки пізнавальної діяльності школярів, автор конкретизує критерії його вибору та розробляє систему прийомів його реалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Охріменко, Л.
Діалогічні
метод
и
навчання
на уроках української мови в початкових класах [Текст] / Леся Охріменко> // Початкова школа. - 2015. -
№ 1
. - С. 29-33. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Початкове
навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод
навчання
--
еврестична бесіда
--
мовні завдання
--
пізнавальні ігри
--
навчальні дискусії
Анотація:
У статті розглядається впровадження діалогічних
метод
ів
навчання
української мови в початкових класах. Висвітлюється взаємодія учителя з учнями, учня з іншими учнями у процесі оволодіння ними мовними явищами та формування в учнів мовних і мовленнєвих умінь. Розкриваються види діалогічних
метод
ів, серед яких провідними є діалог, еврестична бесіда, пізнавальні ігри, навчальні дискусії.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Кучерук, О.
Співідношення понять "
метод
ика
навчання
", "технологія
навчання
", "
метод
навчання
" як лінгво
метод
ична проблема [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 1
. - С. 8-13. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська мова--
Метод
ика
Кл.слова (ненормовані):
метод
ика
навчання
--
технологія
навчання
--
метод
навчання
--
лінгво
метод
ика
--
синектика
Анотація:
Розглянуто проблему розвитку поняттєвого апарату лінгво
метод
ики. На основі аналізу і синтезу науково-
метод
ичних думок визначено співвідношення між поняттями "
метод
ика
навчання
", "технологія
навчання
", "
метод
навчання
" та розкрито їх суть у лінгво
метод
ичному розрізі для формування професійно-
метод
ичної свідомості педагогів-словесників. Запропоновано
метод
ичні рекомендації до використання наведених понять у теорії і практиці мовної освіти. Наведено орієнтовну модель синектики, визначено принципи, навчально-організаційні умови синектичної взаємодії вчителя та учнів, показано можливості використання синектики як
метод
у і технології в навчанні української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)