Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовленнєва гра<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Іванюк, Жанна
    Зимова фантазія : логопедичне заняття з елементами ТРВЗ для старших дошкільнят [Текст] / Жанна Іванюк // Дошкільне виховання. - 2012. - № 12. - С. 27-28 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва гра -- мовленнєва діяльність
Анотація: Подано розробку логопедичного заняття, мета якого - активізувати мовленнєву діяльність дітей за допомогою ігор, вправ, казок, використання елементів ТРВЗ; виховувати бажання підтримувати запропоновану тему розмови, відповідати на запитання; вправляти дітей в узгодженні слів у роді, числі, відмінку; формувати вміння вживати у мовленні різні типи речень, дотримуватись правильного порядку слів у побудові речень; виховути вміння співпрацювати в колективі та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Годзіневська, Олена
    Весело граємо - зиму проводжаємо! : підсумкове заняття для молодших дошкільнят [Текст] / Олена Годзіневська // Дошкільне виховання. - 2013. - № 2. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
математична гра -- мовленнєва гра -- фізкультхвилинка -- образотворчість
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для молодших дошкільнят, мета якого - систематизувати знання дітей про зиму, зимовий одяг; актуалізувати у їхній пам'яті казку "Рукавичка"; формувати вміння використовувати в мовленні порівняльні звороти; розвивати пам'ять, увагу, уяву, просторове мислення; заохочувати до імітаційних рухливих ігор та ігрових вправ; прищеплювати любов до природи, доброзичливість та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Коперсако, Ольга.
    У пошуках зими: подорож до диво-островів : комплексне заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ольга Коперсако // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 30-32
ББК 74.102
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
складання розповіді -- фізкультхвилинка -- дидактична гра -- мовленнєва гра
Анотація: Подано розробку комплексного заняття для старших дошкільнят, мета якого - закріплювати вміння дітей правильно артикулювати та виділяти в словах голосні, тверді та м'які приголосні звуки; продовжувати вчити визначати короткі й довгі слова; вчити доречно використовувати інтонацію, силу голосу, міміку, жести; розвивати діалоггічне і монологічне мовлення дітей, звуковимову, фонематичний слух, мовленнєве дихання; виховувати уміння співпрацювати та ін.


Знайти схожі

4.


    Ковальчук, Юлія.
    Що нам осінь принесла? Підгрупове заняття для дітей старшої групи з ЗНМ [Текст] / Ю. Ковальчук // Палітра педагога. - 2016. - № 5. - С. 24-25
Рубрики: Дошкільне виховання--Ігрові методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
вправа -- мовленнєва гра -- дидактична гра -- дидактична вправа -- фізкультхвилинка -- лексико-граматична вправа
Анотація: Подана розробка спрямована на формування лексико-граматичних категорій мовлення дітей, які мають загальну недорозвиненість мовлення ІІІ рівня. В ігровій формі малята опановують лексичні теми "Осінь", "Овочі", Фрукти", "Ягоди" і вчаться чітко й правильно висловлюватися.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Рібцун, Юлія
    Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв'язне мовлення -- рухлива гра
Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Кожевнікова, Тетяна
    Циркове слоненя [Текст] / Тетяна Кожевнікова, Тетяна Юрчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 17
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ігрові методи -- розвивальна гра -- мовленнєва гра -- ігровий посібник -- засоби навчання
Анотація: Представлено та описано посібник у вигляді слоненяти, який використовується у мовленнєвих іграх з дітьми старшої групи.


Дод.точки доступу:
Юрчук, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Литвиненко, Олена.
    Звуки довкола. Заняття для дітей раннього віку (з використанням елементів технології М. Монтессорі) [Текст] / Олена Литвиненко // Палітра педагога. - 2018. - № 2. - С. 22-23
Рубрики: Діти--Виховання--Аудіальний розвиток
   Молодші дошкільники--Мовленнєвий розвиток--Музичний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва гра -- дидактична гра -- робота з панно -- вправи -- дихально-артикуляційна гімнастика
Анотація: Аудіальний розвиток дитини - важлива складова успішного формування її мовлення. Варто змалку вчити дітей розрізняти звуки - природні, музичні, мовні, розвивати слухову увагу, збагачувати сенсорний досвід. Дане заняття - приклад інтеграції завдань музичного й мовленнєвого розвитку в роботі з наймолодшими вихованцями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ступницька, Ірина
    У супермаркеті : екскурсія для дітей старшої групи [Текст] / Ірина Ступницька, Оксана Сбітнева // Дошкільне виховання. - 2018. - № 12. - С. 16-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Соціальне виховання
Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- дитина і світ -- прислів'я про хліб -- мовленнєва гра
Анотація: Подано розробку екскурсії до супермаркету. Мета екскурсії - створювати сприятливі умови для збагачення життєвих вражень дітей; розширювати їхній особистий досвід, коло знань про продукти харчування та особливості придбання харчових продуктів у супермаркетах; учити орієнтуватися в їх розмаїтті: корисні, некорисні; для дорослих, для дітей; розповісти про наявність у продажу готових страв (випічка, салати, м'ясні вироби тощо) та напівфабрикатів; збагачувати уявлення малят про правильне харчування; ознайомлювати зі способами розкладання, сортування, продажу продуктів; виховувати доброзичливість, чемність.


Дод.точки доступу:
Сбітнева, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Підлісна, Юлія
    Павучок-молодець, математики знавець : заняття з математики за вальдорфською методикою для дітей різновікової групи [Текст] / Юлія Підлісна, Лариса Мельник // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 14-16
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- мовленнєва гра -- пальчикова гра -- пізнавальний розвиток -- життєва компетентність
Анотація: Подано розробку заняття з математики за вальдорфською методикою, мета якого - ознайомлювати дітей із цифрою 8; удосконалювати навички лічби в прямому і зворотному порядку; закріплювати знання про величину та геометричні фігури; спонукати до відтворення числових і просторових уявлень за допомогою рухів тіла; формувати в дітей математичну та сенсорно-пізнавальну компетенції; розвивати тілесну моторику, асоціативно-образне й логічне мислення, мовлення, увагу, пам'ять, кмітливість.


Дод.точки доступу:
Мельник, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)