Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=мовленнєва ситуація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Бим, И. Л.
Обучение устной речи младших школьников [Текст] / И.Л. Бим> // Иностранные языки в школе. - 2011. -
№ 8
. - С. 56-63. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
ББК
74.268.1
Рубрики:
Німецька мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
загальний зміст мовленнєвої моделі
--
фонетичні труднощі
--
мовленнєва
ситуація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Лобчук, О.
Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту [Текст] / Олена Лобчук> // Початкова школа. - 2013. -
№ 10
. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Початкове навчання
Українська мова--Стилістика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
стилі текстів
--
художній стиль
--
науковий стиль
--
мовленнєва
ситуація
Анотація:
В статті описується методика формування у школярів уявлення про стилі текстів шляхом опори на мовленнєві поняття як систему орієнтирів у побудові власних висловлювань.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Дмітренко, Н. Є.
Теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування [Текст] / Н. Є. Дмітренко> // Іноземні мови. - 2020. -
№ 1
. - С. 3-9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
комунікація
--
мовленнєва
ситуація
--
сфера спілкування
Анотація:
У статті розглянуто теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування. Автор аналізує наявні визначення та окреслює основні характеристики й особливості професійно орієнтованого англомовного спілкування. До відмінностей професійно орієнтованого спілкуванння відносять: раціональність, обмеженість, аналітичність, обов'язковість, регламентованість. З'ясовано, що професійно орієнтоване англомовне спілкуванннявідбувається завдяки виникненню потреби в реалізації мовленнєвого наміру, а комуніканти виступають як носії певних соціальних стосунків, що виникають у професійній сфері мпілкування і реалізуються в конкретних мовленнєвих
ситуація
х. У професійно орієнтованого англомовного спілкування в особистості комуніканта розвиваються такі якості спілкування: трансперсональність, конгруентність, конструктивність, співпраця, рефлексія. Структура професійно орієнтованого англомовного спілкування містить компоненти: комунікативний (обмін інформацією відбувається з метою досягнення професійних цілей), інтерактивний (обмін знаннями, ідеями та уміння співвідносити дії з конкретною ситуацією) і перцептивний (процес сприйняття пертнерами один одного, встановлення взаєморозуміння). До основних функцій професійно орієнтованого англомовного спілкування відносять: інформаційно-комунікативну (охоплює процеси прийому і передачі інформації), регуляційно-комунікативну (пов'язана зі взаємним коригуванням дій при здійсненні спільної діяльності), афективно-комунікативну (належить до емоційної сфери людини). У професійно орієнтованому англомовному спілкування виокремлюють три рівні: когнітивний, діяльнісний і професійний. У статті висвітлено зовнішні умови (фізичні, соціальні і часові), які накладають обмеження на комуніканта в процесі професійно орієнтованого англомовного спілкування.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
4.
Шпак, Наталія
.
Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії [Текст] / Н. Шпак> // Іноземні мови в школах України. - 2020. -
№ 4
. - С. 12-15
Рубрики:
Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва
ситуація
--
комунікативні завдання
--
ситуативне спілкування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)