Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовленнєва ситуація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Бим, И. Л.
    Обучение устной речи младших школьников [Текст] / И.Л. Бим // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 8. - С. 56-63. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
ББК 74.268.1
Рубрики: Німецька мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
загальний зміст мовленнєвої моделі -- фонетичні труднощі -- мовленнєва ситуація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Лобчук, О.
    Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту [Текст] / Олена Лобчук // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Стилістика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
стилі текстів -- художній стиль -- науковий стиль -- мовленнєва ситуація
Анотація: В статті описується методика формування у школярів уявлення про стилі текстів шляхом опори на мовленнєві поняття як систему орієнтирів у побудові власних висловлювань.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Дмітренко, Н. Є.
    Теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування [Текст] / Н. Є. Дмітренко // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 3-9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- мовленнєва ситуація -- сфера спілкування
Анотація: У статті розглянуто теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування. Автор аналізує наявні визначення та окреслює основні характеристики й особливості професійно орієнтованого англомовного спілкування. До відмінностей професійно орієнтованого спілкуванння відносять: раціональність, обмеженість, аналітичність, обов'язковість, регламентованість. З'ясовано, що професійно орієнтоване англомовне спілкуванннявідбувається завдяки виникненню потреби в реалізації мовленнєвого наміру, а комуніканти виступають як носії певних соціальних стосунків, що виникають у професійній сфері мпілкування і реалізуються в конкретних мовленнєвих ситуаціях. У професійно орієнтованого англомовного спілкування в особистості комуніканта розвиваються такі якості спілкування: трансперсональність, конгруентність, конструктивність, співпраця, рефлексія. Структура професійно орієнтованого англомовного спілкування містить компоненти: комунікативний (обмін інформацією відбувається з метою досягнення професійних цілей), інтерактивний (обмін знаннями, ідеями та уміння співвідносити дії з конкретною ситуацією) і перцептивний (процес сприйняття пертнерами один одного, встановлення взаєморозуміння). До основних функцій професійно орієнтованого англомовного спілкування відносять: інформаційно-комунікативну (охоплює процеси прийому і передачі інформації), регуляційно-комунікативну (пов'язана зі взаємним коригуванням дій при здійсненні спільної діяльності), афективно-комунікативну (належить до емоційної сфери людини). У професійно орієнтованому англомовному спілкування виокремлюють три рівні: когнітивний, діяльнісний і професійний. У статті висвітлено зовнішні умови (фізичні, соціальні і часові), які накладають обмеження на комуніканта в процесі професійно орієнтованого англомовного спілкування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Шпак, Наталія.
    Мовленнєві ситуації як засіб формування комунікативної компетентності учнів 5-6 класів гімназії [Текст] / Н. Шпак // Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 4. - С. 12-15
Рубрики: Іноземні мови--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва ситуація -- комунікативні завдання -- ситуативне спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)