Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мовний турнір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лагдан, Світлана.
    Мовний турнір: творча співпраця викладачів і студентів [Текст] / Світлана Лагдан // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 6. - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Мовні турніри
   Мовна культура--Виховання--Студенти

Кл.слова (ненормовані):
мовний турнір -- мовне виховання -- мовна свідомість -- культура мовлення
Анотація: Розглядається проблема мовного виховання студентської молоді через проведення мовного турніру за участю студентів і викладачів. Подано опис цього заходу, проаналізовано його виховні аспекти. Авторка переконана, що потужним стимулом для студентів до вдосконалення мовних і мовленнєвих умінь є приклад викладача – наставника, науковця, громадянина, звичайної людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Паливода, Тетяна.
    Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Тетяна Паливода // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 2. - С. 20-26. - Бібліогр. 12 назв
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Стилістика складних речень--Інтерактивні завдання
Кл.слова (ненормовані):
мовний турнір -- метод "кубування" -- гра-аукціон -- мовно-літературна гра -- види складних речень
Анотація: Описано низку інтерактивних технік навчання на заняттях української мови під час закріплення знань, умінь і навичок студентів з теми "Стилістика складних речень". Основний акцент зроблено на тому, що інтерактивні техніки навчання сприяють активізації творчого потенціалу студентів, урізноманітнюють роботу на заняттях, посилюють інтерес вихованців до української мови й навчання загалом, формують культуру спілкування в колективі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Паливода, Тетяна.
    Інтерактивні завдання як один із прийомів компетентнісного осмислення складних речень [Текст] / Тетяна Паливода // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Библиогр.: с. 22
Рубрики: Речення українське--Складні речення--Вивчення--Інтерактивні завдання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні форми й методи навчання -- фрейм-проблема -- мовний турнір -- метод "Кубування" -- венгерський кросворд -- гра-аукціон -- мовно-літературна гра "Асоціації" -- складне речення -- види складних речень -- складносурядне речення -- стилістика складних речень
Анотація: У пропонованому матеріалі описано низку інтерактивних технік навчання на заняттях української мови під час закріплення знань, умінь і навичок студентів з теми "Стилістика складних речень". Основний акцент зроблено на тому, що інтерактивні техніки навчання сприяють активізації творчого потенціалу студентів, урізноманітнюють роботу на заняттях, посилюють інтерес вихованців до української мови й навчання загалом, формують культуру спілкування в колективі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)