Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навчальна дисципліна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Муковіз, О. П.
    Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти MOODLE / О. П. Муковіз // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 3. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
викладання -- навчальна дисципліна -- інформаційні технології навчання -- система Moodle -- дистанційна освіта
Анотація: У статті розкривається методика викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти Moodle Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

2.


    Стеценко, С.
    Лекція професора С. Стеценка: вступ до курсу "Медичне право України" [Текст] / С. Стеценко // Право України. - 2011. - № 11-12. - С. 120-131. - Бібліогр.: с. 120 (10 назв)
УДК
Рубрики: Медичне право
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
принципи і функції медичного права -- джерела медичного права -- навчальна дисципліна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Савченко, Володимир.
    Проблеми національної економіки України та особливості їх вивчення у вищих навчальних закладах [Текст] / В. Савченко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 6. - С. 16-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74 .200.526
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
національна економіка -- навчальна дисципліна -- держава -- навчальний посібник -- програма -- теорія -- світовий досвід -- відмінності розвитку
Анотація: Розглядається актуальність запровадження курсу "Національна економіка" у ВНЗ України, а також необхідність методичного забезпечення викладання цієї дисципліни. Аналізується одноіменний навчальний посібник, створений автором.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Зварич, Ірина.
    Застосування засобів паралінгвістики для оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 8. - С. 101-109 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.04(7)
Рубрики: Вища освіта зарубіжних країн--США
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- педагогічна компетентність -- навчальна дисципліна -- оцінювання -- рейтинг -- веб-сайт -- якість знань -- викладачі -- вищий навчальний заклад
Анотація: У статті проаналізовано роль засобів паралінгвістики в оцінюванні професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. З’ясовано доцільність використання засобів паралінгвістики у процесі оцінювання, акцентується увага на використанні інтернет-сайту "Рейтинг моїх професорів". Запропонований авторський варіант перекладу поняття "axes to grind"

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Зварич, Ірина.
    Історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США / І. Зварич // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 59-68. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48(7СПО)
Рубрики: Вища освіта--Професійна компетентність викладача
   Вища освіта зарубіжних країн--США

   Освіта за кордоном--США

   Освіта зарубіжних країн--США

Кл.слова (ненормовані):
історичний розвиток -- періоди розвитку -- професійна діяльність викладача -- навчальна дисципліна -- критерії оцінювання -- рівень якості знань -- вищий навчальний заклад
Анотація: Проаналізовано історичний розвиток оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США. З’ясовано історичні періоди розвитку оцінювання, запропоновано назви цих періодів, висвітлено критерії визначення історичних періодів розвитку оцінювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кобєлєв, Олексій .
    Інформаційний аналіз і консалтинг у системі підготовки спеціалістів бібліотечно-інформаційної сфери [Текст] / О. Кобєлєв, О. Мар'їна // Бібліотечний вісник. - 2016. - N 3. - С. 18-22. - Біблиогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційно-аналітична діяльність
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний аналіз і консалтинг -- інформаційна аналітика -- інформаційно-аналітичні технології -- навчальна дисципліна


Дод.точки доступу:
Мар'їна, Олена

Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1)
Вільні: ВЗ (1), ВНІБ (1)


Знайти схожі

7.


    Устименко, О. М.
    Структура і зміст дисципліни "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти" [Текст] / О. М. Устименко // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 23-34 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
проектна технологія -- професійно-методична підготовка -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті розписано структуру і зміст навчальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов "Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти". Зокрема, обгрунтовано актуальність використання проектної технології в навчанні іноземних мов і культур школярів та викладання запропонованої дисципліни майбутнім учителям на четвертому курсі бакалаврату. Визначено завдання навчальної дисципліни, сформульовано професійно-методичні знання та вміння майбутніх учителів інземних мов, необхідні їм для планування, організації, реалізації та контролю іншомовної проектної діяльності школярів. Представлено чотири тематичних модулі дисципліни, які складаються з лекційних і практичних занять, а також самостійної позааудиторної роботи студентів. Наведено приклади навчально-методичних завдань для самостійної роботи, модульної контрольної роботи і заліку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Майєр, Н. В.
    Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 26-33 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
тестова компетентність -- професійно-методична підготовка -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті описано зміст і структуру навчальної дисципліни "Сучасні підход до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки студентів спеціальності 014 Середня освіта спеціалізації 014.02 Середня освіта (мова і література) першого (бакалаврського) рівня освіти, які здобувають кваліфікацію вчителя іноземних мов. Сформульовано мету і завдання навчальної дисципліни, визначено форми організації навчального процесу (лекції, практичні заняття, самостійна робота студентів). Навчальна дисципліна містить два змістових модулі - "Теоретичні основи лінгводидактичного тестування в навчанні іноземних мов і культур" й "Методика розроблення тестів і проведення лінгводидактичного тестування сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та її складників", у межах яких запропоновано тематику і зміст шести лекцій і семи практичних занять. Структура навчальної дисципліни відображає розподіл кількості годин, відведених для проведення лекцій, практичних занять та самостійної роботи студентів. Оволодіння студентами тестовою компетентністю як результат вивчення навчальної дисципліни перевіряється під час виконання модульної контрольної роботи (рубіжний контроль) та заліку (підсумковий контроль). Модульна контрольна робота передбачає виконання та захист індивідуального проектного завдання, приклад якого наведено в статті. На заліку студенти демонструють методичні знання під час відповіді на теоритичні питання та методичні вміння в процесі виконання завдань на укладання тестів за заданими викладачем параметрами. У публікації також конкретизовано загальні та фахові компетентності, яких набувають майбутні вчителі в процесі вивчення навчальної дисципліни та програмні результати навчання. Запропоновані структура і зміст навчальної дисципліни можуть слугувати орієнтиром для викладачів у процесі розроблення робочої програми з урахуванням конкретних умов професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)