Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=наукове писемне мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Курило, Л. В.
Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного
мовлення
майбутніх викладачів англійської мови [Текст] / Л. В. Курило ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2015. -
№ 4
. - С. 27-33. - Бібліогр.: с. 32 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
модель навчання
--
цикл навчання
--
наукове
писемне
мовлення
Анотація:
У статті досліджується питання створення моделі навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного
мовлення
. Представлено основні характеристики моделі, а також проаналізовано фактори, що обумовлюютьреалізацію моделі: об'єкт вивчення, ступінь навчання, навчальна дисципліна, в межах якої побудовано модель, релізація розробленої моделі у кредитно-модульній системі навчання, норми часу організації навчального процесу. Модель навчання узгоджено із закономірностями розвитку навчальної автономії у студентів магістратури. Також розглянуто функціонування методики навчання професійно орієнтованого наукового писемного
мовлення
у межах запропонованої моделі на основі виділених циклів навчання та обгрунтованої кільеості годин, що відводяться на аудиторну і позааудиторну роботу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)