Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=педагогічний експеримент<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Доній, Д.
Елективні курси - пропедевтика профільного навчання [Текст] / Д. Доній> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. -
№ 11 (листопад)
. - С. 38-46. - Бібліогр.: с. 46
ББК
74.200.52
Рубрики:
Профільне навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
факультативи
--
профіль
--
педагогічний
експеримент
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бакалюк, Віталій
.
Школа індивідуальних досягнень [Текст] / Віталій Бакалюк> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. -
№ 4
. - С. 26-27
Рубрики:
Інноваційна педагогіка--Школа індивідуального розвитку
Кл.слова (ненормовані):
показники діяльності школи
--
особистісна управлінська технологія
--
педагогічний
експеримент
Анотація:
Автор переконує читачів в тому, що знеособлені показники роботи школи в умовах малочисельної сільської школи можуть замінюватися моніторингом розвитку і саморозвитку кожного вихованця, визначенням сформованості його особистісних життєвих ключових компетенцій. Тоді школа матиме стільки показників діяльності, скільки у ній учнів! І скільки вчителів. Застосування вказаної технології вступає в антогоністичне протиріччя з бюрократично-централізованою, інструктивно-наказовою системою безособистісної педагогіки і може існувати лише завдяки
експеримент
у.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сафонова, Ірина
.
Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова> // Вища школа. - 2013. -
№ 6
. - С. 92-103. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.48
Рубрики:
Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
концептуальна парадигма
--
педагогічний
експеримент
--
педагогічна корекція
--
навчальна діяльність
--
духовні потреби
--
корекційні дії
--
виховна превентивна діяльність
Анотація:
На основі характеристик і показників готовності вчителя до превентивної діяльності визначається концептуальна парадигма рівня підготовленості студентів до виховної діяльності превентивного плану у процесі вивчення філологічних дисциплін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Давліканова, Олена
.
Досвід організаційної та педагогічної підтримки впровадження елементів дуальної освіти [Текст] : (на прикладі сумського держав. ун-ту) / О. Давліканова, О. Купенко, Н. Світайло> // Маркетинг в Українi. - 2016. -
№ 6
. - С. 63-70. - Бібліогр.: с. 70
Рубрики:
Професійна освіта--Практика--Міжнародний досвід
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний
експеримент
--
проектна діяльність
--
конкурентоспроможність випускників
Дод.точки доступу:
Купенко, Олена; Світайло, Ніна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)