Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=педагогічний супровід<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Гущина, Т. Н.
Индивидуальный образовательный маршрут как средство сопровождения развития субьективности обучающихся [Текст] / Т. Н. Гущина> // Воспитание школьников. - 2011. -
№ 9
. - С. 32-38 : табл . - ISSN 0130-0776
ББК
74.202.4
Рубрики:
Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
додаткова освіта дітей
--
індивідуальний освітній маршрут
--
педагогічний
супровід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Луценко, І.
Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко> // Початкова школа. - 2017. -
№ 3
. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК
37.091.21
Рубрики:
Педагогіка--Законодавчі матеріали
Педагогіка--Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання
--
діти з особливими освітніми потребами
--
педагогічний
супровід
--
асистент учителя
--
індивідуальна програма розвитку
Анотація:
У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)