Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=подкаст<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Макаревич, И. Г.
    Подкаст в изучении немецкого языка [Текст] / И. Г. Макаревич // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 5. - С. 36-40. - Текст рос., нім. . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Соломатина, А. Г.
    Развитие умений говорения и аудирования учащихся посредством учебных подкастов [Текст] / А. Г. Соломатина // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 9. - С. 71-74. - Библиогр.: с. 74 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Технічні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
подкаст -- комунікативна компетенція -- Веб 2.0

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Бігич, О. Б.
    Блог і подкаст технології формування міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови [Текст] / О. Б. Бігич // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна компетентність -- технології навчання -- подкаст
Анотація: У статті представлено сучасні тнхнології формування міжкультурної комунікативної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто визначення міжкультурної компетентності й виокремлювані складники. З-поміж сучасних технологій формування міжкультурної компетентності виокремлено блог і подкаст технології. Проаналізовано дидактичні матеріали низки автентичних блогів і подкастів. Досліжено потенційні можливості формуванння міжкультурної компетентностей на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Батшеєва, А. С.
    Фрагмент практичного заняття німецької мови з формування у студентів четвертого курсу лінгвосоціокультурної компетентності в аудіювання з використанням подкастів [Текст] / А. С. Батшеєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 52-54. - Бібліогр.: с. 54 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- подкаст -- студент


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Ващило, О. В.
    Критерії відбору автентичних подкастів для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення [Текст] / О. В. Ващило // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 18-25
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
подкаст -- англійське професійно орієнтоване монологічне мовлення -- інформаційно-комунікаційна технологія подкастингу
Анотація: Статтю присвячено питанню відбору англомовних подкастів у галузі методики навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення, що передбачає використання інформаційно-комунікативної технології подкастингу. Ключовим моментом у здійсненні відбору подкастів є окреслення та обґрунтування відповідних критеріїв. Критерії відбору англомовних подкастів зумовлені методичним доробком, специфікою навчання майбутніх інжинерів-механіків, а також лінгвістичними, акустичними та психолінгвістичними факторами, які спричиняють труднощі в процесі розуміння подкастів та впливають на успішність формування іншомовної комунікативної компетентності в монологічному мовленні. До особливостей, що визначають специфіку навчання майбутніх фахівців у галузі інженерної механіки, автор відносить суб'єкт і мету навчання, програмні вимоги стосовно рівня розвитку в студентів умінь монологічного мовлення, а також змісту тематичних модулів для відповідного року навчання, особливості організації навчального процесу. До лінгвістичних факторів, зі свого боку, належать фонетичні, лексичні, граматичні та композиційно-смисловий. Виокремлення акустичних факторів зумовлено наявністю фонового шуму в автентичних подкастах, створених у реальних умовах виробництва. Психолінгвістичні фактори виявляються в доступності та посильності інформації в подкасті, її мотиваційні цінності, ступені її інформативності та проблемності, достовірності та об'єктивності, професійної актуальності й новизни, а також тривалості звучання подкасту. Серед основних критеріїв добору подкастів автор називає критерії професійної спрямованості, відповідності програмним вимогам щодо рівня володіння іноземною мовою, тематичності, автентичності, ситуативності, мотиваційної цінності, професійної актуальності та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)