Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=приголосні<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Бурмистрович, Ю. Я.
    Чому перед голосними звуками переднього ряду приголосні звуки у праслов'янську добу пом'якшувалися, а в протослов'янську, перебуваючи нібито в тій самій позиції, не пом'якшувалися? [Текст] / Ю. Я. Бурмистрович // Мовознавство. - 2011. - № 2. - С. 78-80
Рубрики: Мовознавство--Фонетика--Праслов'янська мова
Анотація: У статті обгрунтовується теза, що пом'якшення приголосних перед голосними переднього ряду в протослов'янську добу не було тому, що в підсистемі протослов'янського вокалізму взагалі не існувало голосних переднього ряду.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Зі скарбниці культури мовлення : Засоби милозвучності в українській мові І-й-та [Текст] : з кн. Б. Антоненка-Давидовича "Як ми говоримо" // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 64.
Рубрики: Українська мова--Культура мови
Кл.слова (ненормовані):
мовна культура -- голосні приголосні звуки -- сполучник -- стилістична різноманітність
Анотація: У статті подані окремі правила по засобам милозвучності в українській мові за книгою Б. Антоненка- Давидовича "Як ми говоримо".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Зі скарбниці культури мовлення : чергування І-Й, чергування -СЯ і -СЬ у дієсловах, чергування У-В. [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 38, 50, 54
Рубрики: Українська мова--Культура мови
Кл.слова (ненормовані):
правила -- приклади -- голосні -- приголосні -- фонетичні засоби
Анотація: Подані правила і приклади чергування голосних і приголосних в українській мові.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Гетьман, О.
    Орфоепія і культура мовлення : урок української мови : 10 клас [Текст] / Оксана Гетьман // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 50-54
ББК 81.411.1-1
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Орфоепія--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
норми вимови -- голосні й приголосні звуки -- асиміляція та її види -- правила наголошування слів -- засоби милозвучності мови
Анотація: Надано розробку уроку за темою: "Орфоепія і культура мовлення. Норми вимови". Заняття має на меті систематизувати знання учнів про норми української орфоепії, розширити уявлення про асиміляцію як засіб милозвучності мови, розвивати логічне мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Ковальова, В. О.
    Звуки мови і звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки [Текст] : 5-й клас / В. О. Ковальова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. - № 32. - С. 13-15.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Фонеми--Українська мова--Методика викладання
Анотація: Урок з фонетики української мови в 5-му класі "Голосні й приголосні звуки".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Карпик , Мария.
    Любопытная наука фонетика [Текст] : методическое пособие / Мария Карпик // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 52-60. - Библиогр.: 20 назв.
ББК 74.268.19=411.2
Рубрики: Російська мова--Фонетика--Методичні поради
Кл.слова (ненормовані):
звуки мови і літери -- голосні звуки -- приголосні звуки -- шип'ячі звуки -- звукопис -- алфавіт -- письмо -- ударение
Анотація: Настоящий материал позволит учителю русского языка рассказать школьникам много интересного о фонетике, поможет в занимательной форме пробудить в учащихся живой интерес к наиболее трудным вопросам языкознания. Материал излагается в виде небольших рассказов , после которых предложены "Вопросы для Всезнайки".


Знайти схожі

7.


    Семеног, Олена.
    Правопис слів із чергуванням голосних і приголосних : урок у 10 класі / Олена Семеног, Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 6. - С. 25-29
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Правопис український--Методика викладання--Розробка уроку
Кл.слова (ненормовані):
голосні -- приголосні


Дод.точки доступу:
Романенко, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Пастушенко, А.
    Фонетичний вірш, або пієтетно про глухі звуки [Текст] / Анастасія Пастушенко // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 11
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
глухі приголосні
Анотація: Публікація фонетичного вірша - оригінального прийома пояснення учням теоретичного матеріалу з фонетики української мови (про глухі приголосні звуки).

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


    Радченко, А.
    Формування орфоепічної компетентності майбутніх учителів української мови: прикладний аспект [Текст] / Антоніна Радченко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Орфоепія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів -- артикуляційні норми -- голосні і приголосні звуки
Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемі навчання орфоепії майбутніх учителів української мови. Подано систему вправ і завдань для практичних занять з теми "Вимова голосних і приголосних", апробовану в освітньому процесі Київського університету ім. Б. Грінченка, спрямовану на формування орфоепічної компетентності студентів-філологів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Очеретна, Л.
    Дзвінкі й глухі приголосні [Текст] : [урок] / Лариса Очеретна, Надія Минько // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 12. - С. 28-29. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
урок української мови -- звуки мови й мовлення -- приголосні
Анотація: Подано конспект уроку української мови, який має на меті наступне: поглибити знання учнів про звуки мови і звуки мовлення, голосні й приголосні; удосконалювати навички виразного читання, роботи з текстом; розвивати вміння працювати колективно і самостійно.


Дод.точки доступу:
Минько, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Омельчук, С.
    Практикум з правопису української мови: написання приголосних [Текст] / С. Омельчук // Дивослово. - 2008. - № 4 . - С. 29-34
Рубрики: Українська мова--Правопис--Приголосні
Анотація: Розробка уроку з правопису української мови, зокрема правил написання приголосних.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Бурмистрович, Ю. Я.
    Про одну хибну тезу у вченні про старослав'янські приголосні і необхідність її кардинальної заміни [Текст] / Ю. Я. Бурмистрович // Мовознавство. - 2005. - № 6. - С. 64-69
Рубрики: Мовознавство--Давньоруська мова--Приголосні
Анотація: У статті йдеться про помилковість тези про те, що той чи інший приголосний звук або та чи інша приголосна фонема з погляду тональності у старослов"янській мові могли бути різними.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Пономарьова, К.
    Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 23-26.
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Правопис
Кл.слова (ненормовані):
правила правопису -- правопис слів -- велика буква -- м'які приголосні -- слова з апострофом
Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

14.


    Кулинич, Н.
    Урок української мови з використанням міжпредметних зв'язків для 2 класу [Текст] / Ніна Кулинич // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 16-17.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
приголосні звуки -- народні символи -- міжпредметні зв'язки -- калина -- рослини-символи
Анотація: Подано урок на тему: Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення. Поділ слів з буквосполученням ьо на склади для переносу. Народні символи.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


   
    Тверді, м'які, пом'якшені приголосні звуки. Асиміляція за м'якістю. Правила вживання знака м'якшення. II. Складнопідрядне означальне речення : методичні запропонування Сніжани Байдусь // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 11. - С. 12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Фонетика--Синтаксис--Плани-конспекти уроків
Анотація: Пропонований матеріал містить два плани-конспекти уроків української мови: з фонетичної теми для 5-го класу і з синтаксичної – для 9-го класу. Оригінально та доречно поєднуючи традиційні та інноваційні методичні прийоми та види завдань, авторка показує ефективний спосіб досягнення навчальних і розвивальних цілей уроків.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

16.


    Меншикова, Л. М.
    Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі. Вимова звуків, що позначають літератми "Ґ" і "Г" [Текст] : 5 клас / Л. М. Меншикова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 3. - С. 15-16
Рубрики: Фонеми--Українська мова--Уроки--Методика викладання
Анотація: План проведення уроку з української мови в 5-му класі, мета якого поглибити знання учнів про тверді й м’які, дзвінкі та глухі приголосні звуки, домогтися засвоєння учнями особливостей вимови цих звуків, формувати орфографічні навички правильної вимови звуків [ґ] і [г].


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


   
    Інтегрований навчальний день у 2 класі [Текст] / Світлана Якименко, Квітослава Авраменко, Алла Тимченко [та ін.] // Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 37-41.
Рубрики: Педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- українська мова -- українська література -- інформатика -- природознавство -- математика -- добрі справи -- доброта -- глухі приголосні -- здвінкі приголосні -- казки Андерсена Г. К. -- складові комп’ютера -- жива природа -- нежива природа -- додавання і віднімання -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано план-конспект тематичного інтегрованого дня за темою "Я зичу вам добра" для учнів 2 класу.


Дод.точки доступу:
Якименко, Світлана; Авраменко, Квітослава; Тимченко [та ін.], Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Грекало, Тетяна.
    Урок 39. Подвоєння та подовження приголосних [Текст] : [10-й клас] / Тетяна Грекало, Алла Доценко [та ін.] // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 66-68. - Бібліогр.: с. 89.
Рубрики: Українська мова--Орфографія--Методика викладання--10-й клас
Кл.слова (ненормовані):
орфографічна норма -- орфографічна помилка -- орфограма -- правила правопису -- м'які приголосні -- шиплячі приголосні -- типи подвоєння приголосних


Дод.точки доступу:
Доценко, Алла; Жила, Ірина; Зеленько, Валентина; Коритан, Наталія; Муренко, Світлана; Чернега, Тетяна; Шуть, Олена; Яременко, Ірина; Бондаренко, Олена; Чмигова, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Караман, Станіслав.
    Особливості звукового ладу в українській мові: акустично-артикуляційні ознаки голосних і приголосних звуків [Текст] / Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Фонетика
Кл.слова (ненормовані):
голосні звуки -- приголосні звуки -- співвідношення звуків -- ритмічна структура слова -- класифікація звуків
Анотація: Обґрунтовано особливості ладу в українській мові. Описано фонетичні одиниці, які виявляють себе на кожному із рівнів внутрішньої системи мови. З'ясовано особливості творення звуків мовлення, описано їх акустично-артикуляційні властивості і класифікації, схарактеризовано диференційні ознаки голосних і приголосних звуків та фонем, а також ритмічну структуру слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Бабенко, Н. А.
    Навчання фонетики англійської мови у початковій школі [Text] / Н. А. Бабенко // Англійська мова та література. - 2020. - № 10/12. - P3-19
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
фонетика -- звуки -- вірші -- голосні та приголосні -- дифтонги -- омофони


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)