Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=принципи змісту шкільної історії<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Мисан, Віктор
.
Полікультурність у змісті
шкільної
історії
: вимога чи забаганка науковців? / В. Мисан> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. -
№ 5
. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.266.3
Рубрики:
Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
шкільна історія
--
принципи
змісту
шкільної
історії
--
полікультурність
Анотація:
У статті аналізується проблема формування
змісту
шкільного курсу
історії
, звертається увага на
принципи
конструювання
змісту
навчального матеріалу, обгрунтовується один із способів реалізації принципу полікультурності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)