Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=психологічна ефективність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Зима, О. Г.
    Роль і значення психології реклами в практиці побудови сучасних маркетингових комунікацій [Текст] / О. Г. Зима, Я. М. Кущ, Д. Є. Архипова // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Реклама--Психологічний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
PR -- зв'язки з громадкістю -- маркетингова політика -- взаємодія реклами і PR -- психологія мотивацій -- психологічна ефективність -- соціальний імідж
Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що в ній проведено аналіз впливу особливостей психології реклами і PR на забезпечення ефективності побудови сучасних маркетингових комунікацій.


Дод.точки доступу:
Кущ, Я. М.; Архипова, Д. Є.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)