Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламна кампанія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Грабська, А.
    "Євро-2012": дорого, але перспективно [Текст] / Аніта Грабська // Голос України. - 2012. - 5 квіт. (№ 62). - С. 11
ББК 75.578
Рубрики: Євро-2012
Кл.слова (ненормовані):
футбол -- рекламна кампанія -- фани -- чемпіонат Європи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шпеник, Т. К.
    Рекламна кампанія в сільському зеленому туризмі. [Текст] : практ. аспект. / Т. К. Шпеник // Туризм сільський зелений. - 2013. - № 2. - С. 22-24 : ілюстр. . - ISSN 0235-6368
Рубрики: Екологічний туризм--Реклама--Закарпатська обл.
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- сільський зелений туризм -- інформація


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Хлюст, Л. П.
    Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций [Текст] / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Библиогр.: с. 164-165 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
рекламна діяльність -- рекламна кампанія -- фактори ефективності рекламної діяльності


Дод.точки доступу:
Вербицкая, Н. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Попова, Ольга Юріївна.
    Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [Текст] / Ольга Юріївна Попова, Алі Аль-Абабнех Хасан // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Реклама--Торгова реклама
   Рекламний бізнес--Бізнес

   Рекламні послуги--Реклама

Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- мінімізація ризиків -- планування реклами -- метаеврістика
Анотація: Стаття присвячена изначенню місця і ролі метаеврістичних підходів в розробці рекламної компанії. У статті обгрунтовано необхідність використання методів метаеврістики з метою зниження ризиків рекламної компанії.


Дод.точки доступу:
Хасан, Алі Аль-Абабнех

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)