Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=рекламний кодекс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 4. - С. 15-36 : фот.
Рубрики: Реклама--Гендерний аспект--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
жіночий образ -- чоловічий образ -- бренди -- рекламний кодекс
Анотація: Сьогодні бренди визнають необхідність переглянути свої підходи до розуміння та зображення жіночих та чоловічих образів, щоб залишатись актуальними для споживачів. Проте виявилось, що використання ґендерних стереотипів в рекламі несе велику потенційну загрозу, особливо для дітей та молоді, може принижувати та ображати споживачів реклами і ставати причиною заподіяння людьми шкоди в реальному житті. Саме це дослідження спеціально рекомендує внести поправки до Кодексу Комітету з Рекламних практик, щоб краще враховувати такий вплив реклами на культурні цінності, визнаючи, що реклама часто впливає неявно, аніж через свідомість.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)