Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламний текст<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Руснак, Д. А.
    Навчання студентів французького писемного мовлення з використанням рекламних матеріалів [Текст] / Д.А. Русак ; Чернів. Нац. Ун-т імені Ю.Федьковича // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 21-25 : ілюстр. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 25 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
творче письмо -- рекламний текст -- писемне мовлення
Анотація: У статті розглядається питання навчання творчого письма студентів ІІ курсу мовних спеціальностей з опорою на автентичні рекламні матеріали. Визначено роль і місце творчого письма у навчальному процесі, описано етапи навчання написання рекламних текстів, слоганів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Мельник, Павло.
    Рекламні тексти як навчальний матеріал для формування соціокультурної компетенції старшокласників [Текст] / П. Мельник // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 13-23 : ілюстр. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 23
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст -- соціокультурна компетенція -- критерії відбору матеріалу
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі рекламних текстів. Виділено критерії відбору дидактичного матеріалу. Визначено деякі характеристики рекламних текстів, що мають враховуватися при відборі матеріалу. Стаття містить практичні ілюстрації теоретичних положень

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Козоріз, І. С.
    Відображення прагматичного потенціалу морфологічних особливостей німецькомовної реклами в українському перекладі [Текст] / І. С. Козоріз // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики: Реклама--Німецька мова--Переклад
   Українська мова--Переклад українською

Кл.слова (ненормовані):
морфологічні особливості -- рекламний текст -- переклад -- прагматичний потенціал -- комунікативний ефект
Анотація: Стаття присвячується необхідності аналізу морфологічних особливостей під час перекладу німецькомовних рекламних текстів на українську мову.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Кузнєцова, Олена.
    Розвиток мовлення. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівників та прислівникових сполук : [урок] [Текст] / Олена Кузнєцова // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 45-46.
Рубрики: Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
вивчення морфології -- прислівник -- рекламний текст
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - сприяти повторенню та поглибленню знань учнів правил написання прислівників; створити умови для складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання; мотивувати учнів до формування умінь і навичок щодо створення рекламного тексту; сприяти розвитку усного та писемного мовлення; вихованню толерантності у стосунках з однокласниками; сприяти вихованню відчуття стилю, смаку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Котула, Анастасія.
    Порушення норм сучасної української літературної мови в текстах реклами [Текст] / Анастасія Котула // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 33. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Культура мови
Кл.слова (ненормовані):
мова ЗМІ -- лексична норма -- лексичні помилки -- рекламний текст -- мова медіа -- порушення норм мови
Анотація: Мета статті - проаналізувати причини порушення мовних норм у текстах сучасної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)