Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=сенсорний розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
49
Показані документи
с 1 за 30
1-30
31-49
>
1.
Україна., МОНмолодьспорт
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) : затверджений наказом . № 615 від 22.05.2012 р. [Текст] / Україна. МОНмолодьспорт> // Дошкільне виховання. - 2012. -
№ 7
. - С. 4-19. . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
дитина в соціумі
--
дитина у природному довкіллі
--
дитина у світі культури
--
гра
--
сенсорний
розвиток
--
мовлення дитини
--
Державний стандарт дошкільної освіти
--
плани і програми
--
Базовий компонент дошкільної освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Левушкина, С.
Игры и упражнения в сенсорном развитии [Текст] / С. Левушкина> // Дошкольное воспитание. - 2012. -
№ 11
. - С. 85-87. - Библиогр.: с. 87 . - ISSN 0012-561Х
Рубрики:
Ігри--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
ігра
--
сенсорний
розвиток
--
дидактичні ігри
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Капитонова, Н.
Дидактические сюжеты. Сенсорное развитие детей раннего возраста в игре [Текст] / Н. Капитонова, С. Сулагаева> // Дошкольное воспитание. - 2012. -
№ 12
. - С. 72-76. - Библиогр.: с. 76
Рубрики:
Ігри--Дошкільне виховання
Дидактичні ігри--Дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
ранній вік
Дод.точки доступу:
Сулагаева, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Волошина, Надія
Гра дарує радість пізнання : дидактичні посібники для сенсорного розвитку [Текст] / Надія Волошина> // Дошкільне виховання. - 2013. -
№ 12
. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.1
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра
--
сенсорний
розвиток
--
дидактичний посібник
Анотація:
Подано розробки багатофункціональних дидактичних посібників для сенсорного розвитку, мета яких - закріплювати знання дітей про властивості об'єктів живої природи: колір, форму, величину; розвивати пошукові дії орієнтувального змісту, логічне мислення; виховувати спостережливість; учити дітей раціональних способів орінтування у просторі;вправляти у застібанні та розстібанні застібок різних видів, шнуруванні;вправляти дітей у диференціації предметів на дотик; розвивати тактильні аналізатори, мислення, увагу, мовлення; розвивати вміння дітей розрізняти кольори та їхні відтінки, зорово-моторну координацію, окомір; виховувати самостійність та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Прибильська, Наталія
Сенсорне виховання в педагогіці Монтессорі [Текст] / Наталія Прибильська, Наталія Проценко> // Дошкільне виховання. - 2014. -
№ 8
. - С. 9-11 . - ISSN 0321-1401
ББК
74.10
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання
--
сенсорний
розвиток
--
розвиток
відчуттів
--
сенсорні матеріали
--
дидактичний матеріал
Анотація:
Виховання відчуттів - один з базових принципів системи Марії Монтессорі, що ґрунтується на засадах антропологіїї, фізіології, анатомії та психології. Для задоволення потреб дитини в розвитку відчуттів і для дослідження навколишнього середовища педагог створила унікальні сенсорні матеріали - своєрідні еталони тих чи інших ознак предметів навколишнього світу. Фахівці з Монтессорі-педагогіки розповідають про особливості цієї методики.
Дод.точки доступу:
Проценко, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Власова, Кристіна
Прості речі для розвитку малечі [Текст] / Кристіна Власова> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 6
. - С. 30
ББК
74
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
посібник
Анотація:
Подано приклади виготовлення посібників з фетру для сенсорного розвитку дітей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Федорчук, Тетяна
Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп [Текст] / Тетяна Федорчук> // Дошкільне виховання. - 2016. -
№ 11
. - С. 29
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
ігровий посібник
--
сенсорний
розвиток
--
розвиток
мовленння
Анотація:
Пропонуються нескладні у виготовленні ігрові посібники, які стануть дітям чудовими помічниками в опануванні сенсорних еталонів, розвитку мислення, мовлення, дрібної моторики, а також сприятимуть позитивному настрою малюків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Малько, Олександра
Глинотерапія: долаємо негативні емоції [Текст] / Олександра Малько, Олена Колісник> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 1
. - С. 15-17
Рубрики:
Дитяча психологія--Психотерапія
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
середня група
--
робота з глиною
--
сенсорний
розвиток
--
глинотерапія
Анотація:
Представлено досвід використання елеменів глинотерапії в роботі з дошкільниками. Подано конспект заняття для дітей середньої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з властивостями, структурою глини; сприяти зниженню напруження, тривожності та агресії; розвивати дрібну моторику, сенсорні відчуття, емоційну сферу; спонукати дітей до роздумів, висловлювань, припущень; стимулювати інтерес до роботи з глиною та ін.
Дод.точки доступу:
Колісник, Олена
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
9.
Матвійчук, Олександра
Пухнасті помпончики для дівчаток і хлопчиків [Текст] / Олександра Матвійчук> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 1
. - С. 35
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
ігри з помпонами
--
знання про кольори
--
дрібна моторика
Анотація:
Пропонується простий у виготовленні посібник із барвистих та пухнастих кульок у вигляді помпонів для дітей раннього віку.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Манюк, Олена
Колеса для машин : комбіноване заняття для дітей раннього віку [Текст] / Олена Манюк> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 2
. - С. 34-36
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку
--
образотворчість
--
сенсорний
розвиток
--
ігрова діяльність
Анотація:
Подано розробку комбінованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати у дітей уявлення про будову вантажівки; закріплювати знання про колір, величину ("більший", "менший"), кількість ("один", "багато"); розвивати вміння порівнювати предмети, використовуючи прийом прикладання, знаходити геометричні фігури за їхніми назвами (круг, квадрат, овал); учити правильно тримати фломастер у руці, малювати предмети округлої форми та зафарбовувати їх колоподібними рухами; виховувати самостійність.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
11.
Гуменюк, Анна
Запрошуємо у гості сонечко : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Анна Гуменюк> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 4
. - С. 28-29
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
розвиток
мовлення
--
спостереження
--
інтегроване заняття
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей описувати об'єкт за навідними запитаннями вихователя; закріплювати знання про кольори, геометричні фігури; розвивати пам'ять, мислення, вміння орієнтуватится у просторі; виховувати емпатію, інтерес до художнього слова; створювати позитивний настрій.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
12.
Гірук, Оксана
Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Оксана Гірук> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 4
. - С. 26-27
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
ранній вік
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати
сенсорний
досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
13.
Савчук, Наталія
.
Цукерки-масажерки [Текст] / Наталія Савчук, Наталія Бойко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 4
. - С. 19
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
Анотація:
Подано зразки фізкультурного обладнання - масажерів у вигляді цукерок, які здійснюватимуть профілактику плоскостопості, розвиватимуть координацію рухів і сенсорні здібності, тренуватимуть вестибулярний апарат.
Дод.точки доступу:
Бойко, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
14.
Надточей, Вікторія
Пригоди курчати : посібник для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Надточей> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 5
. - С. 18-19
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток
мовлення
--
сенсорний
розвиток
--
розвиток
математичних уявлень
--
дидактичний посібник
Анотація:
Представлено опис дидактичнного посібника у вигляді книжки-саморобки для дітей молодшої групи. Мета його - сприяти розвитку мовлення дітей, дрібної моторики, тактильних відчуттів; удосконаленню навичок самообслуговування (вміння користуватися застібками на одязі: ґудзиками, кнопками, "липучками"); розширювати знання про світ рослин, уявлення про живу та неживу природу; формувати вміння орієнтуватися на площині, повторювати послідовні дії, визначати відношення між предметами, розрізняти кольори, лічити, співвідносити предмети за величиною та кольором; виховувати естетичні почуття, бережне ставлення до природи, бажання допомагати іншим.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Шевченко, Марина
Річечка хлюпоче - малеча гратись хоче! : інтегроване заняття для дітей раннього віку [Текст] / Марина Шевченко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 6
. - С. 30-31
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
ранній вік
--
дидактична гра
--
природа
--
розвиток
мовлення
--
сенсорний
розвиток
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - вчити дітей розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) за формою та кольором (червоний, зелений, жовтий, синій); утворювати зменшувально-пестливі слова за зразком вихователя (риба-рибка, вода-водичка тощо). Збагачувати лексику дітей словами різних частин мови: іменниками, дієсловами, прикметниками; закріплювати уявлення про об'єкти живої природи, властивості води; розвивати мовлення, пам'ять, дрібну моторику, координацію рухів, уміння орієнтуватися в просторі; виховувати доброзичливість.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Шахрай, Наталія
Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 7
. - С. 26-28
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
розвиток
мовлення
--
дослідницька діяльність
Анотація:
Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з життям бджіл, процесом вироблення меду із професією пасічника (що робить, який основний результат праці); формувати пізнавально-дослідницькі вміння (обстежувати, розглядати і виокремлювати властивості меду); розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять уяву, увагу, дрібну моторику; збагачувати активний словник дітей; виховувати працелюбність та ін.
Дод.точки доступу:
Пукальська, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Вусик, Світлана
Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи [Текст] / Світлана Вусик> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 7
. - С. 24-25
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
образотворчість
--
природознавче виховання
Анотація:
Пропонується цикл літніх міні-занять художнього змісту, мета яких - закріплювати знання дітей про морських мешканців: рибу, малюска, черепаху; формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання; збагачувати активний словник дітей; закріплювати вміння працювати в різних техніках образотворчості: пісочної анімації, малювання за трафаретом та тонування паперу з восковим малюнком; розвивати дрібну моторику, мислення, уяву; виховувати любов до природи та ін.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Зайченко, Наталія
Картина запрошує до розмови : використання методу багатоканальної діяльності в роботі з дітьми старшої групи [Текст] / Наталія Зайченко> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 7
. - С. 20-23
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--
Розвиток
мовлення
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
робота за картиною
--
естетичне виховання
Анотація:
Подано прийоми активізації мовлення дітей засобами пейзажного живопису за допомогою методу багатокальної діяльності, який передбачає задіювання у роботі з дітьми різних аналізаторів: зору, слуху, дотику, смаку, нюху. Цей метод забезпечує комплексне опрацювання мистецького твору й отримання глибоких вражень у ході інтелектуальної діяльності на основі багатоканального емоційно-чуттєвого сприймання.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Зубрицька, Ірина
У пошуках золотої рибки : бінарне заняття для дітей старшої групи із ЗПР [Текст] / Ірина Зубрицька, Світлана Обадіна> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 8
. - С. 24-26
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
розвиток
мовлення
--
сенсорний
розвиток
--
психологічний клімат
Анотація:
Подано розробку бінарного заняття для дітей старшої групи із ЗПР, мета якого - уточнювати та розширювати знання дітей про підводний світ моря та його мешканців; учити знімати психологічне напруження за допомогою пісочної терапії; розвивати увагу, мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, дрібну моторику, тактильні відчуття, фантазію; збагачувати словниковий запас, дбати про інтонаційну виразність мовлення; виховувати естетичний смак, бережне ставлення до природи, бажання допомагати одне одному.
Дод.точки доступу:
Обадіна, Світлана
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Анісімова, Олена
Педагогічні погляди Ф. Фребеля у практиці роботи сучасного дитсадка [Текст] / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 9
. - С. 22-24
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
розвивальне середовище
--
педагогічні ідеї Ф. Фребеля
--
педагоігчна спадщина
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Агафія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
21.
Андрющенко, Ольга
Морквинка-вітамінка : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Ольга Андрющенко, Лариса Рудень> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 10
. - С. 24-25
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку
--
сенсорний
розвиток
--
трудове виховання
--
фізкультхвилинка
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - закріплювати знання дітей про ознаки осені, про овочі; уточнювати знання про властивості моркви; формувати вміння та навички самостійного користування ложкою; формувати навички самообслуговування; розвивати координацію рухів, смакові аналізатори, бажання та інтерес до приготування їжі, дрібну моторику; виховувати охайність під час роботи.
Дод.точки доступу:
Рудень, Лариса
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
22.
Андрющенко, Ольга
Уроки самостійності : формування навичок практичного життя за методиикою М. Монтессорі [Текст] / Ольга Андрющенко, Лариса Рудень> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 10
. - С. 23-24
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
ранній вік
--
трудова діяльність
--
сенсорний
розвиток
Анотація:
Представлено досвід організації розвивального середовища для дітей дворічного віку з використанням методики Марії Монтессорі.
Дод.точки доступу:
Рудень, Лариса
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
23.
Журавльова, Надія
З городу й саду через гай веземо щедрий урожай [Текст] / Надія Журавльова> // Дошкільне виховання. - 2017. -
№ 10
. - С. 19
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток
мовлення
--
сенсорний
розвиток
--
лічба
Анотація:
Подано опис посібника у вигляді площинного дерев'яного поїзда із набором картонних зображень овочів, фруктів, лісових плодів, сонечка, хмаринки та схемою для складання розповіді про плоди. Мета його - закріплювати знання дітей про овочі, фрукти і лісові плоди; вправляти у складанні розповіді, у лічбі; закріплювати вміння орієнтуватися на площині; формувати звичку допомагати одне одному; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, увагу, дрібну моторику та ін.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
24.
Атиева, Гузель
.
Сенсорное развитие детей младшего дошкольного возраста в дошкольном образовательном учреждении [Текст] / Г. Атиева, Е. Тренова> //
Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. -
Число 14
. - С. 218-221 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
94(100=161.2)(082)
37(477+100=161.2)
008(477)
ББК
63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики:
Дошкільні навчальні заклади--Дітей молодшого дошкільного віку--
Сенсорний
розвиток
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
генезис
--
сприйняття
--
принцип індивідуалізації
--
освітня діяльність
--
дидактичні ігри
Анотація:
В статті розглянута проблема сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, а також реалізація принципу індувідуалізації як умови підвищення ефективності розвитку уявлень про форму у дітей молодшого дошкільного віку.
Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Тренова, Елена; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
>
25.
Христич, Олена
Нетрадиційне ігрове обладнання на майданчиках [Текст] / Олена Христич> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 20-23
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
ігрова діяльність
--
навчально-матеріальна база
Анотація:
"Щоб діти активно пізнавали світ, необхідно облаштувати їм безпечний простір для гри, спілкування з однолітками, розвитку та самореалізації. Таким простором є дитячі майданчики. Збагатити їх можна завдяки простому виготовленому васноруч обладнанню. Незвичайний погляд на звичайні речі активізує уяу малят, заохочує їх до експериментування, випробовування своїх сил, створює добрий настрій, а головне - позитивне емоційне тло для виконання різноманітних дій". В статті представлено зразки нестандартного ігрового обладнання з описом кожного з них для діток різних вікових груп.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
26.
Оголь, Тетяна
Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього віку [Текст] / Тетяна Оголь> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 26-27
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--Ігрові методи
Кл.слова (ненормовані):
ранній вік
--
сенсорний
розвиток
--
дидактична гра
--
рухлива гра
Анотація:
Подано розробку заняття-гри для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них, виконувати прості словесні доручення; створити умови для розгортання предметних дій та символічних ігрових ситуацій; формувати вміння використовувати в іграх набутий життєвий досвід та будувати нескладний ігровий сюжет; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор; розвивати з'язне мовлення, мислення та ін.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
27.
Фальковська, Віра
Циркова вистава - для малят забава : заняття-гра для дітей молодшої групи [Текст] / Віра Фальковська> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 2
. - С. 35-36 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--
Розвиток
математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
ігрова діяльність
Анотація:
Подано розробку сюжетно-ігрового заняття, мета якого - закріплювати вміння дітей розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник); формувати вміння викладати геометричні фігури в заданій послідовності; розвивати логічне мислення, кмітливість, пам'ять; виховувати уважність; створювати позитивний емоційний фон у групі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
28.
Коченгіна, Маріанна
Дошкільник і книжка: щоб знайомство було вдалим [Текст] / Маріанна Коченгіна> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 2
. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання--
Розвиток
мовлення
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання
--
сенсорний
розвиток
--
ігровий метод
--
метод ознайомлення з художнім твором
--
читання-слухання
--
аналіз твору
Анотація:
"Перше знайомство дитини з книжкою зазвичай відбувається ще до її приходу в дошкільний заклад. У дитсадку ж починається її цілеспрямоване літературне виховання. За якими принципами обирати книжки для читання дошкільнятам? Як допомогти їм сприйняти й осмислити літературний твір? Які методи та прийоми використовувати?" В статті подано відповіді на ці та інші запитання.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
29.
Сімайкіна, Тетяна
Цінності плекаються в родині змалку [Текст] / Тетяна Сімайкіна> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 3
. - С. 8-10
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний
розвиток
--
ранній вік
--
розвивальний посібник
--
спільний проект педагогів і батьків
--
пропедевтична робота в групі раннього віку
Анотація:
"Освіту для сталого розвитку запроваджують у роботі з дітьми починаючи з молодшої групи. Однак підготовка батьків вихованців розпочинається заздалегідь - коли вони приводять малюка до групи раннього віку." Автори статті пропонують скористатися своїм досвідом щодо налагодження ефективної співпраці з родинами.
Дод.точки доступу:
Рачок, Леся; Мирончук, Ольга
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
30.
Столярчук, Тетяна
Курочка знесла яєчко : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Тетяна Столярчук> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 5
. - С. 30-31
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку
--
сенсорний
розвиток
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - закріплювати знання дітей про величину (велика курка - маленькі курчата, велике яйце - маленьке яйце); підводити дітей до поняття "однакові", "різні за величиною" (курчата, яйця); формувати знання про геометричні фігури (круг, овал) та просторові відношення (на, під, в); закріплювати знання дітей у малюванні предметів овальної форми, правильному триманні пензлика; розвивати формувальні рухи; виховувати допитливість, дужелюбність, охайність.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-30
31-49
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)