Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=синтаксична роль<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Архангельська, Л.
    "Нема мудріших, як народ, учителів." : урок повторення й узагальнення знань учнів з фразеології [Текст] / Люся Архангельська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 30-38. - Зміст: "Ні кола ні двора" / Д. Білоус.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Фразеологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
фразеологізми -- класифікація -- синтаксична роль -- фразеологічний словник -- міні-проекти -- робота в парах -- тестове завдання
Анотація: Подано розробку уроку за темою "Фразеологізм як особливий вид лексики", мета якого - визначити місце й роль фразеологізмів у писемному й усному мовленні, вдосконалювати уміння і навички учнів визначати синтаксичну роль фразеологізмів у реченні, розвивати пам'ять і спостережливість, збагачувати активну лексику учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Дуняшенко, Н.
    Мова - скарбниця духовності народу. : урок української мови : 7 клас [Текст] / Наталія Дуняшенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 27-30. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Морфологія--Прислівник--Методика
   Українська мова--Урок

Кл.слова (ненормовані):
прислівник як частина мови -- синтаксична роль -- розряди прислівників -- робота в групах -- метод дослідження
Анотація: Подано конспект уроку за темою: "Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди прислівників". Мета заняття - ознайомити із прислівником як частиною мови, розвивати усне та писемне мовлення учнів, сприяти вихованню любові до рідного слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Парандій, Любов
    Займенник як самостійна частина мови [Текст] : урок : 6 кл. / Любов Парандій // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2013. - № 7. - С. 20-22
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Донченко, Тамара.
    Дидактичний матеріал до уроків української мови [Текст] / Тамара Донченко // Українська мова і література в школі. - 2012. - №8 . - С. 2-7. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81 + 74
Рубрики: Українська мова--Методика навчання
   Українська мова--Морфологія--Урок

Кл.слова (ненормовані):
дієслово -- текст -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль
Анотація: Стаття присвячена навчанню української мови загалом і мети організації уроку, тобто мети, закладеної в темі уроку (на прикладі Теми: Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.)


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Фурманська, О.
    Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна освітня траєкторія -- обдаровані діти -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль -- прийоми запам'ятовування -- здібні діти
Анотація: Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Стефанович, Т. В.
    Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієслово”. Лінгвістична подорож рідним краєм [Текст] : 7 кл. / Т. В. Стефанович // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. - № 25-27. - С. 10-16
Рубрики: Дієслова--Частини мови--Українська мова
   Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- частини мови -- дієслово -- морфологічні ознаки дієслова -- синтаксична роль -- правила правопису
Анотація: Мета уроку узагальнити й систематизувати знання з теми „Дієслово”.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)