Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=синтаксична роль<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Архангельська, Л.
"Нема мудріших, як народ, учителів." : урок повторення й узагальнення знань учнів з фразеології [Текст] / Люся Архангельська> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. -
№ 11/12
. - С. 30-38. - Зміст: "Ні кола ні двора" / Д. Білоус.
ББК
74.268.11
Рубрики:
Українська мова--Фразеологія--Методика
Кл.слова (ненормовані):
фразеологізми
--
класифікація
--
синтаксична
роль
--
фразеологічний словник
--
міні-проекти
--
робота в парах
--
тестове завдання
Анотація:
Подано розробку уроку за темою "Фразеологізм як особливий вид лексики", мета якого - визначити місце й
роль
фразеологізмів у писемному й усному мовленні, вдосконалювати уміння і навички учнів визначати синтаксичну
роль
фразеологізмів у реченні, розвивати пам'ять і спостережливість, збагачувати активну лексику учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Дуняшенко, Н.
Мова - скарбниця духовності народу. : урок української мови : 7 клас [Текст] / Наталія Дуняшенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. -
№ 5
. - С. 27-30. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Морфологія--Прислівник--Методика
Українська мова--Урок
Кл.слова (ненормовані):
прислівник як частина мови
--
синтаксична
роль
--
розряди прислівників
--
робота в групах
--
метод дослідження
Анотація:
Подано конспект уроку за темою: "Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична
роль
. Розряди прислівників". Мета заняття - ознайомити із прислівником як частиною мови, розвивати усне та писемне мовлення учнів, сприяти вихованню любові до рідного слова.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Парандій, Любов
Займенник як самостійна частина мови [Текст] : урок : 6 кл. / Любов Парандій> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2013. -
№ 7
. - С. 20-22
ББК
74.268.11
Рубрики:
Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мовлення
--
морфологічні ознаки
--
синтаксична
роль
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Донченко, Тамара
.
Дидактичний матеріал до уроків української мови [Текст] / Тамара Донченко> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№8
. - С. 2-7. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
81 + 74
Рубрики:
Українська мова--Методика навчання
Українська мова--Морфологія--Урок
Кл.слова (ненормовані):
дієслово
--
текст
--
морфологічні ознаки
--
синтаксична
роль
Анотація:
Стаття присвячена навчанню української мови загалом і мети організації уроку, тобто мети, закладеної в темі уроку (на прикладі Теми: Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки,
синтаксична
роль
.)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Фурманська, О.
Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 5
. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
373-056.45
Рубрики:
Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна освітня траєкторія
--
обдаровані діти
--
морфологічні ознаки
--
синтаксична
роль
--
прийоми запам'ятовування
--
здібні діти
Анотація:
Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Стефанович, Т. В.
Узагальнення й систематизація вивченого з теми „Дієслово”. Лінгвістична подорож рідним краєм [Текст] : 7 кл. / Т. В. Стефанович> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2019. -
№ 25-27
. - С. 10-16
Рубрики:
Дієслова--Частини мови--Українська мова
Загальноосвітня школа--Навчальні предмети--Українська мова
Кл.слова (ненормовані):
українська мова
--
частини мови
--
дієслово
--
морфологічні ознаки дієслова
--
синтаксична
роль
--
правила правопису
Анотація:
Мета уроку узагальнити й систематизувати знання з теми „Дієслово”.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)