Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=система задач<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Пихтар, М.
Специфіка підготовки та проведення гурткових занять з математики в Малій академії наук [Текст] / Микола Пихтар> // Математика в школі. - 2011. -
№ 11/12
. - С. 35-41 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики:
Математика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Мала академія наук
--
система
задач
--
творчі здібності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ільчук, Лідія
.
Опорна школа. Організація роботи кафедри математики [Текст] : управлінська компетентність / Л. Ільчук, О. Поліщук> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. -
№ 9
. - С. 20-35. - Зміст: Проведення семінарів опорної школи ; Шляхи реалізації проблеми. Технології роботи з обдарованими учнями ; Проведення майстер-класів для учителів району ; План проведення семінару ; Послідовність етапів продуктивної пізнавальної діяльності людини в умовах проблемної ситуації ; Найхарактерніші для педагогічної практики типи проблемних ситуацій ; Технологія навчання як дослідження ; Використання дослідницьких методів.
Задач
і з параметрами. Форми та методи підготовки до ЗНО ; Інтеграція математики з предметами суспільно-гуманітарного та природного циклів ; Позакласна робота з математики ; Положення про опорну школу з інноваційних технологій ; План роботи опорної школи з інноваційних технологій навчання математики заклад на 20_/_н.р. ; Анкетування вчителів щодо впровадження інноваційних технологій. Анкета "Педагогічні інновації"
Рубрики:
Опорні школи--Кафедра математики--Україна--Одеса, місто
Кл.слова (ненормовані):
діагностична карта
--
рівень інноваційної діяльності вчителя
--
математичні тренажери
--
тестові завдання
--
контрольні запитання
--
лекційно-семінарська форма занять
--
індивідуальні освітні продукти
--
евристичні моделі
--
система
задач
Анотація:
У статті висвітлено досвідорганізаціїроботи кафедри математики Маріїнської гімназії в межах проекту опорних шкіл Приморського району м. Одеси, розпочатого ще у 2010 році. Продемонстровано також зразки форм роботи творчої лабораторії вчителів математики (семінар, семінар-практикум) за умов сучасної розбудови мережі опорних шкіл.
Дод.точки доступу:
Поліщук, Ольга
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)