Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система задач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Пихтар, М.
    Специфіка підготовки та проведення гурткових занять з математики в Малій академії наук [Текст] / Микола Пихтар // Математика в школі. - 2011. - № 11/12. - С. 35-41 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики: Математика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
Мала академія наук -- система задач -- творчі здібності

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ільчук, Лідія.
    Опорна школа. Організація роботи кафедри математики [Текст] : управлінська компетентність / Л. Ільчук, О. Поліщук // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 9. - С. 20-35. - Зміст: Проведення семінарів опорної школи ; Шляхи реалізації проблеми. Технології роботи з обдарованими учнями ; Проведення майстер-класів для учителів району ; План проведення семінару ; Послідовність етапів продуктивної пізнавальної діяльності людини в умовах проблемної ситуації ; Найхарактерніші для педагогічної практики типи проблемних ситуацій ; Технологія навчання як дослідження ; Використання дослідницьких методів. Задачі з параметрами. Форми та методи підготовки до ЗНО ; Інтеграція математики з предметами суспільно-гуманітарного та природного циклів ; Позакласна робота з математики ; Положення про опорну школу з інноваційних технологій ; План роботи опорної школи з інноваційних технологій навчання математики заклад на 20_/_н.р. ; Анкетування вчителів щодо впровадження інноваційних технологій. Анкета "Педагогічні інновації"
Рубрики: Опорні школи--Кафедра математики--Україна--Одеса, місто
Кл.слова (ненормовані):
діагностична карта -- рівень інноваційної діяльності вчителя -- математичні тренажери -- тестові завдання -- контрольні запитання -- лекційно-семінарська форма занять -- індивідуальні освітні продукти -- евристичні моделі -- система задач
Анотація: У статті висвітлено досвідорганізаціїроботи кафедри математики Маріїнської гімназії в межах проекту опорних шкіл Приморського району м. Одеси, розпочатого ще у 2010 році. Продемонстровано також зразки форм роботи творчої лабораторії вчителів математики (семінар, семінар-практикум) за умов сучасної розбудови мережі опорних шкіл.


Дод.точки доступу:
Поліщук, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)