Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=соціологічна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Маликова, Н. Р.
Инновационные подходы в обучении социологии: из опыта преподавания в вузе [Текст] / Н. Р. Маликова> // Социс. - 2011. -
№ 10
. - С. 120-126. - Библиогр.: с. 126 . - ISSN 0132-1625
ББК
60.5 + 74.5
Рубрики:
Соціологія--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
соціологічна
освіта
--
педагогічні технології
--
інтерактивне навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Немировский, В. Г.
Чему отечественная социология учит будущих управленцев, преподавателей, научных работников [Текст] / В. Г. Немировский> // Социс. - 2012. -
№ 5
. - С. 48-57. - Библиогр.: с. 56-57 . - ISSN 0132-1625
ББК
60.5
Рубрики:
Соціологія--Теорія
Кл.слова (ненормовані):
соціологічна
освіта
--
соціологія емоцій
--
теоретична соціологія
Анотація:
Данные заметки посвящены состоянию современной социологии как учебной дисцыплины. На примере таких тем, как: научный статус социологии, социальные изменения, современные западные социологические теории, социология эмоций, социальная структура общества рассмотрены проблемы изучения социологии в высшей школе.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Смислові перспективи навчання
/ вивчення соціології: студентоцентрована
освіта
[Текст]> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. -
№ 3
. - С. 185-203. - Зміст: Смисли викладання соціології: студентоцентрована
освіта
/ Юлія Сорока. Соціокультурні контексти викладання соціології / Людмила Малес. Критичні / радикальні педагогіки в соціогуманітарних дисциплінах: навіщо та як це можливо / Ольга Плахотнік. Оцінювання студентів на соціологічних курсах як виклик студентоцетрованого викладання / Тамара Марценюк. Інтерактивні практики на сторінках підручника / Марія Маєрчик. Навчання в полі: від студента-інтерв'юєра до спеціаліста-соціолога / Микола Гоманюк. Якій соціології навчаємо? В чому він - соціологічний здоровий глузд / Тетяна Зуб. Чи потрібна у викладанні соціології теоретична класика? / Марина Соболевська. Студентоцентрованість, критичне мислення та соціологія / Світлана Бабенко.
ББК
74 + 60.5
Рубрики:
Соціологія--Викладання--Парадигмальні зміни--Практика
Кл.слова (ненормовані):
радикальна педагогіка
--
соціологічна
освіта
--
оцінювання
--
соціологічна
класика
Анотація:
Надано матеріали круглого столу, який відбувся в рамках II Конгресу Соціологічної асоціації України «Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи», Харків 18 жовтня 2013 року.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)