Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживчі товари<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Воронцов, В. В.
    Концепція моделювання формування попиту на ринку споживчих товарів [Текст] / В. В. Воронцов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2009. - N 3. - С. 38-43 . - ISSN 1814-1161
Кл.слова (ненормовані):
споживчі товари

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Тарлопов, Ігор Олегович.
    Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку [Текст] / Ігор Олегович Тарлопов // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 12. - С. 4-8. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Споживчі товари--Ринок (екон.)--Україна
Кл.слова (ненормовані):
споживчі товари -- торговельні мережі -- конкурентне середовище -- цифрові технології
Анотація: У статті досліджено стан ринку споживчих товарів України. Доведено, що споживчий ринок є соціально-економічною підсистемою суспільства, яка забезпечує рівновагу між виробництвом і споживанням. Проаналізовано його еволюцію в період становлення ринкових відносин незалежної України. Констатовано суперечливий розвиток.Обгрунтована необхідність покращення територіального розміщення торгових мереж. Розглянуті сучасні технології функціонування ринку споживчих товарів. Узагальнено і систематизовано виявлені проблеми. Розроблені рекомендації щодо подальших перспектив його ефективного розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Дженніфер Мертел
    Статистика поколінь і швидкість змін [Текст] / Дженніфер Мертел // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 6. - С. 34-36
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
демографічні показники -- бренди -- споживчі товари
Анотація: Дженніфер Мертел, віце-президент з питань стратегії Snapdragon, використовує дизайнерське мислення для вирішення бізнес-завдань, розробляє архітектуру портфоліо брендів, пробіли та позиціонування для різних провідних брендів споживчих товарів. У статті подано статистику поколінь та швидкісні зміни суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)