Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=теорія діяльності<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Скворцова, С.
Урок математики у початковій школі: мета, завдання, структура [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко> // Початкова школа. - 2015. -
№ 1
. - С. 4-9.
ББК
74.262.21
Рубрики:
Математика--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
предметна математична компетентність
--
теорія
діяльності
--
урок математики
--
етапи уроку
Анотація:
У статті визначено структуру сучасного уроку математики, побудованого на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. На підставі структури навчальної
діяльності
виділено етапи уроку; подано зміст кожного з етапів та проілюстровано їх прикладами фрагментів уроків.
Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Оксана
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Горошкіна, Олена
.
Психологічні засади ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська мова--Методика--Компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
компетентність
--
предметна компетентність
--
ключові компетентності
--
теорія
діяльності
--
система освіти
--
компетентнісний підхід
Анотація:
Визначено, що оскільки компетентність є психологічним утворенням, тому й прогнозувати механізми її формування доцільно в контексті певної психологічної теорії, зокрема теорії
діяльності
. Необхідно врахувати й той факт, що ключові компетентності формуються не тільки на уроках української мови, а й у процесі вивчення всіх шкільних предметів. З огляду на це ключові компетентності є інтегративним утворенням, оцінювання якого потребує пошуку адекватних оцінно-діагностувальних засобів. Оскільки в лінгводидактиці відсутні розроблення в галузі оцінювання ціннісного, емоційного, поведінкового компонентів компетентності, необхідно об'єднати зусилля педагогів і психологів задля пошуку об'єктивних методик оцінювання ключових компетентностей як метапредметних і предметної компетентності на уроках української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)