Пошуковий запит: (<.>K=типи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 288
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Задорожний, Ю. Роль римського права у процесі становлення та розвитку університетів у країнах Західної Європи [Текст] / Ю. Задорожний> // Право України. - 2009. - № 3. - С. 153-159
Рубрики: Історичні типи й системи права Стародавній Рим Кл.слова (ненормовані): Римське право -- вніб 2
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 С 24
Сварковська, Л. Типи занять з фізкультури [Текст] / Л. Сварковська> // Дошкільне виховання : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2009. - N 8. - С. 9-11
ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- дошкільне виховання -- виховання фізичне
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гревцов, Ю. К пониманию: правовые отношения в связи с юридическими фактами и нормами права [Текст] / Ю. Гревцов> // Право України. - 2010. - N 4. - С. 148-155. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Типи і форми права Кл.слова (ненормовані): правовідносини -- юридичні факти -- норми права
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Козюбра, М. Праворозуміння: поняття, типи та рівні [Текст] : філософсьські та загальнотеоретичні засади праворозуміння / М. Козюбра> // Право України. - 2010. - N 4. - С. 10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Право в цілому Кл.слова (ненормовані): право
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Денисова, А. Правові засоби: поняття та види [Текст] / А. Денисова> // Право України. - 2010. - N 7. - С. 190-194. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Право--Типи та форми права Кл.слова (ненормовані): право -- сутність права
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тертишник, В. Верховенство права і закону [Текст] / В. Тертишник> // Право України. - 2010. - N 6. - С. 87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Типи та форми права Кл.слова (ненормовані): право -- правова держава
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Ш 67
Шкурко, Т. Ф. Стилі, типи, жанру мовлення. Урок в 11 класі [Текст] / Т. Ф. Шкурко> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - N 34. - С. 6-8.
ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 В 22
Вачевський, М. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст] / М. Вачевський> // Вища школа. - 2008. - N 12. - С. 28-36.
. - ISSN 1682-2366ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кармазіна, К. Механізм взаємодії джерел континентального права [Текст] / К. Кармазіна> // Право України. - 2008. - N 10. - С. 92-97.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Типи та форми права Кл.слова (ненормовані): європейське право -- континентальне право
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81 Т 89
Турянська, О. Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору [Текст] / О. Турянська> // Рідна школа. - 2010. - N 9. - С. 40-46.
. - ISSN 0131-6788ББК 81
Кл.слова (ненормовані): уроки -- ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 60 Р 33
Редклифф, - Браун А. Р. Общественная наука об обществе [Текст] / - Браун А. Р. Редклифф> // Личность. Культура. Общество. - 2010. - N 3. - С. 17 - 39.
ББК 60 Рубрики: Суспільство--Типологія Кл.слова (ненормовані): суспільство -- типи -- ВДСГН
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Башук, О. Правопорушення і закон. Поради античного мислителя [Текст] / О. Башук> // Право України. - 2011. - N 1. - С. 287-293.
. - ISSN 0132-1331 Рубрики: Історичні типи й системи права Кл.слова (ненормовані): Платон -- закон -- законодавство -- правопорушення -- покарання -- політико-правове вчення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Полянський, Т. Способи нормативного юридичного закріплення неприпустимості зловживання правом [Текст] / Т. Полянський> // Право України. - 2011. - № 2. - С. 307-312. - Библиогр.: с. 312 (5 назв)
Рубрики: Право в цілому Кл.слова (ненормовані): зловживання правом -- індивідуалістичні та соціальні концепції прав людини -- тлумачення норм права -- природний і позитивістський типи праворозуміння Анотація: У статті аналізуються й класифікуються способи нормативної юридичної фіксації неприпустимості зловживання правом в історичному та чинному національному й зарубіжному законодавстві та міжнародних договорах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кавуненко, О. Школа на ім'я "Логос" [Текст] / О. Кавуненко> // Початкова школа. - 2011. - № 2. - С. 39-43.
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Типи шкіл Кл.слова (ненормовані): школа № 329 "Логос" м. Києва -- спеціалізована школа -- директор школи -- керівництво школою
Дод.точки доступу: Прутас, Андрій Вікторович (директор спеціалізованої школи м. Києва № 329 "Логос") \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мартинець, Л. А. Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу / Л.А. Мартинець> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55 ; Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55. - Зміст: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар
Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія Профільне навчання--Програма Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність -- проект -- метод проектів -- проектування -- управління проектами -- проектна діяльність -- специфіка проектної діяльності -- типологічні ознаки проектів -- історія виникнення проектної діяльності -- типи проектів -- дискусія -- навчальна дискусія -- проектна команда -- група -- колектив -- команда -- лідер -- менеджер -- менеджмент -- менеджмент кадровий -- етапи реалізації проектної діяльності -- лідер -- лідерство -- стилі керівництва -- види лідерства Анотація: Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Капустіна, Л. О. Моя майбутня професія (проект) / Л. О. Капустіна> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 16-18
Рубрики: Профорієнтація Профільне навчання--Вибір Кл.слова (ненормовані): професія -- спеціальність -- посада -- класифікація професій -- формула професії -- сучасний ринок праці -- типи професій Анотація: Проект розроблений з метою формувати уявлення про розподіл праці, ознайомити з найбільш поширеними професіями; навчити аналізу професії, діагностувати свої профінтереи і здібності, будувати плани професійної освіти і працевлаштування, формувати усвідомлення про профнаміри.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єрмоленко, С. С. Типи референції в системі просторових, часових та особових координат у їх мовній реалізації [Текст] / С. І. Терехова> // Мовознавство. - 2011. - № 1. - С. 92-93
Рец. на Терехова С.І. Типи референції в системі просторових, часових та особових координат у їх мовній реалізації (на матеріалі української, російської та англійських мов) : монографія / С. І. Терехова. - К.: Вид-во КСУ; ТОВ "Альфа Реклама", 20210.- 340 с.
Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Прокопець, О. В. Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій [Текст] / О. В. Прокопець> // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 2. - С. 109-116 : рис. ; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка природокористування--Екологічні інновації--Маркетингові дослідження--Екоатрибутивний споживчий вибір Анотація: У статті досліджено основні типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій, виділені за ознаками екоатрибутивності та мотиваційного спрямування. Запропоновано поняття екоатрибутивного споживчого вибору, в якому екологічні атрибути товару визнаються споживачем як значущі. Розмежовано нульову, одиничну, подвійну та мнжинну екоатрибутивність споживчого вибору. Розглянуто типи споживчого вибору за внутрішнім і зовнішнім мотиваційним спрямування. Досліджено чинники раціональності споживчого вибору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Грабовська, Ірина. Соціокультурні типи "української людини" та їх поведінкові виявлення [Текст] : (філософсько-світоглядний аналіз) / І. Грабовська> // Наука і суспільство. - 2011. - № 1/2. - С. 9-14
Рубрики: Людина--Українська--Соціокультурні типи Анотація: Філософсько-світоглядне осягнення світу і місця людини в ньому.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вернигора, Т. І. Стилі, типи, жанри мовлення [Текст] : урок мови в 11 кл. / Т. І. Вернигора> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 13. - С. 7-12.
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Мовлення українське Анотація: План-конспект уроку, мета якого поглибити й систематизувати знання учнів про стилі, типи, жанри мовлення; удосконалювати уміння визначати стиль і тип мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чудаєва, І. Б. Науково-технічні зони: суть, типи та перспективи створення в Україні [Текст] / І. Б. Чудаєва> // Економіка та держава. - 2011. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр. с. 47 (10 назв)
Рубрики: Вільні економічні зони Анотація: Проаналізовано основні типи спеціальних (вільних) економічних науково-технічних зон, що функціонують у світовому господарстві. Виокремлені особливості організаційно-економічного механізму ефективного їх функціонування. Запропоновано найбільш ефективні типи науково-технічних зон для України на перспективу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дончук, Т. Моделювання ефективного уроку / Т. Дончук, Л. Сидорова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 58-61. - немає в фонді ОУНБ
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): майстер-клас -- типи уроку -- урок засвоєння нових знань -- урок формування вмінь і навичок -- урок застосування знань, умінь і навичок -- урок узагальнення й систематизації знань -- урок контролю й корекції знань, умінь і навичок -- комбінований урок -- мотивація навчальної діяльності -- Л. Українка Анотація: Питання моделювання ефективного уроку є надзвичайно актуальним для сучасних педагогів, які працюють в умовах особиствсно зорієнтованого підходу й запроваджують інноваційні технології. В статті висвітлено особливості моделювання уроку з метою досягти ефективності й результативності у навчальній діяльності. Представлено конспект такого уроку на тему "Я душу дав тобі? А тіло збавив!" (Проблема кохання та зради у драмі-феєрії Л. Українки "Лісова пісня")
Дод.точки доступу: Сидорова, Л. Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мехович, С. А. Сутність антикризового управління підприємством [Текст] / С. А. Мехович, А. О. Костенко> // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. - 2011. - № 5. - С. 45-48. - Бібліогр.: с. 48
Рубрики: Підприємства--Антикризове управління Кл.слова (ненормовані): типи криз -- збитковість
Дод.точки доступу: Костенко, А. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Глакмен, М. Полезность модели равновесия для изучения социального изменения [Текст] / Макс Глакмен> // Личность. Культура. Общество. - 2011. - № 3. - С. 18-44. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Соціологія Кл.слова (ненормовані): соціальна система -- соціальні інститути -- соціальні зміни -- типи соціальних змін -- структурний аналіз -- модель рівноваги
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Плохов, В. Д. Социология как дискурс/дискурсы [Текст] / В.Д.Плахов> // Социс. - 2011. - № 6. - С. 60-66. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Соціологія--Наука Кл.слова (ненормовані): дискурс -- функції дискурсу -- типи дискурсу -- принцип дискурсу -- дискурсивність соціології
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мелешко, В. Школа сприяння здоров'ю [Текст] / Віра Мелешко, Василь Озарук> // Початкова школа. - 2011. - № 8. - С. 40-43
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Типи шкіл Кл.слова (ненормовані): школа сприяння здоров'ю -- здоров'я сільських школярів -- формування здоров'збережувального виховного середовища -- здоров'язбережувальні технології -- фізичне здоров'я Анотація: У статті розкривається нагальна потреба у розроблені нової за змістом моделі навчального закладу "Школи сприяння здоров'ю", де у процесі навчання і виховання перевага надається здоров'збережувальним технологія, здоров'яформуючому середовищу, здоров'язміцнюючим видам діяльності.
Дод.точки доступу: Озарук, Василь Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Варзацька, Лариса. Дидактичні цілі, типи, структура уроків української мови і мовлення / Л. Варзацька> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 6. - С. 9-14 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовна освіта--Особистісно зорієнтоване навчання--Вільний розвиток особистості--Збереження індивідуальної неповторності--Україна, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): реформування освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коваленко, О. Методичні рекомендації щодо проведення державної пісумкової атестації з іноземних мов [Текст] / Оксана Коваленко> // Іноземні мови в навчальних закладах. - 2011. - № 1. - С. 8-21 : табл.
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): типи текстів -- форма завдань -- писемне мовлення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Суходимцева, А. П. К оценке профессиональной деятельности учителя иностранного языка [Текст] / А.П. Суходимцева> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 5. - С. 36-38
Рубрики: Іноземні мови--Учитель--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): самодіагностика -- самооцінка базових понять -- типи вправ для формування граматичних та лексичних навичок
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тимошина, О. Стилі філософсько-правового мислення і типи праворозуміння [Текст] / О. Тимошина> // Право України. - 2011. - № 8. - С. 52-60. - Бібліогр.: с. 60 (12 назв)
Рубрики: Філософія права Кл.слова (ненормовані): стилі філософсько-правового мислення -- класична філософія права -- посткласична філософія права -- типи праворозуміння Анотація: У статті представлено аналіз основних особливостей класичного та посткласичного стилів філософсько-правового мислення; показано, що поняття "стиль філософсько-правового мислення " дозволяє акцентувати увагу на історичності філософсько-правового знання, закрема, має змогу розглянути його в загальному контексті історичного розвитку науки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|