Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=турагенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Гудима, Марія.
    До питання про розподіл відповідальності між туроператором і турагентом / М. Гудима // Підприємництво, господарство і право. - 2012. - № 6. - С. 49-52
ББК 67.305.1
Рубрики: Договірна відповідальність--Туроператори--Турагенти
Кл.слова (ненормовані):
цивільне право -- договір доручення -- договір комісії -- агентський договір
Анотація: Проаналізовано проблеми розподілу відповідальності туроператора та турагента, обсяг якої в кожному випадку залежить від моделі побудови договірних відносин між постачальниками послуг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Глушко, Володимир.
    Просування туристичних послуг [Текст] / Володимир Глушко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 86-96 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 94
УДК
Рубрики: Туристичні послуги--Попит
Кл.слова (ненормовані):
турагенти -- ринок туристичних послуг -- туристичний бізнес -- маркетингові комунікації
Анотація: Визначено сутність туристичних послуг з огляду на посилення індивідуалізації попиту. Доповнено їх класифікацію з урахуванням місця та можливості споживання. Запропоновано визначення поняття "просування туристичних послуг". Проаналізовано та доповнено способи збуту туристичного продукту.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

3.


    Горлач, Олена.
    За лаштунками В2В дистрибуції готелів [Текст] / Олена Горлач ; з директором з розвитку бізнесу готельного провайдера ТВО Holidays розмову вів Семен Птахів // Український туризм. - 2019. - № 1. - С. 56-57
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес
   Міжнародний туризм

Кл.слова (ненормовані):
бронювання готелю -- готельні номери -- турагенти -- туроператори -- топ-готелі -- тарифи


Дод.точки доступу:
Птахів, Семен \розмову вів.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кирилов, Ю. Є.
    Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі [Текст] / Ю. Є. Кирилов, В. Г. Грановська, Л. О. Алєщенко // Економіка АПК. - 2020. - № 5. - С. 45-55 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Конкурентоспроможність
   Туризм--Стратегія розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку -- кокурентні переваги -- конкурентоспроможність -- туристична галузь -- туроператори -- турагенти -- ціна -- якість -- туристичні послуги -- туризм -- інновації в туризмі -- конкурентоспроможний туристичний продукт
Анотація: Мета статті - науково-теоретично та методично обгрунтувати економічний механізм формування конку-рентних переваг суб’єктів туристичного бізнесу як складової їх стратегічного розвитку. Запропоновано заходи підвищення конкурентоспроможності та забезпечення конкурентних переваг суб’єктами туризму Південного регіону, що можуть бути використані при розробці регіональних програм розвитку туризму інших регіонів. Для суб’єктів туристичної діяльності визначено пріоритети економічного механізму стратегічного розвитку, що є основою реалізації їх соціально-економічної місії та побудови ефективної бізнес-стратегії.


Дод.точки доступу:
Грановська, В. Г.; Алєщенко, Л. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)