Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=урок систематизації знань<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Малис, Ірина
.
Вписані та описані чотирикутники.
Урок
геометрії. 8-й клас [Текст] / І. Малис> // Математика (Шкільний світ). - 2015. -
№ 18
. - С. 23-27 : рис.
Рубрики:
Геометрія--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
урок
систематизації
знань
--
факти з історії математики
--
старовинні задачі
--
інтерактивні методи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Жадан, Любов
.
Сторінками творів мудрого вчителя В. Сухомлинського : українська мова, 5 клас [Текст] / Любов Жадан> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 10
. - С. 28-31.
Рубрики:
Українська мова--
Урок
--5 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок
систематизації
знань
--
методична розробка
урок
у
--
зв'язне мовлення
--
впровадження педагогічної спадщини В. Сухомлинського
--
вправи з риторики
Анотація:
Подано розробку
урок
у для 5 класу, мета якого - удосконалювати вміння учнів сприймати усне та писемне мовлення, користуватися різними способами засвоєння почутого і прочитаного; розвивати мовленнєві здібності учнів, емоційність та виразність мовлення; виховувати культуру мовлення, почуття відповідальності за збереження природи, почуття національної гордості й самосвідомості, почуття прекрасного.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Рик, Орися
.
Розвиток зв'язного мовлення. Практичні вправи на визначення граматичних основ та другорядних членів речення : [
урок
] [Текст] / Орися Рик> // Українська мова і література в школах України. - 2018. -
№ 11
. - С. 33-35.
Рубрики:
Українська мова--Методика викладання--Розробка
урок
у
Кл.слова (ненормовані):
Яцик П.
--
розвиток зв'язного мовлення
--
урок
систематизації
знань
Анотація:
Подано розробку
урок
у, мета якого - навчальна: розвивати зв'язне мовлення учнів; систематизувати знання учнів про головні та другорядні члени речення; розвивальна: розвивати культуру зв'язного мовлення, уміння грамотно висловлювати власну думку; виховна: на прикладі основних відомостей про Петра Яцика виховувати в учнів любов до рідної мови, прагнення оволодіти нею якомога краще.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Вовченко, Оксана
.
Узагальнення творчого досвіду та методичні рекомендації щодо впровадження технологій особистісно зарієнтованого навчання. Підсумковий
урок
з теми: "Пряма мова. Діалог", 5 клас [Текст] / Оксана Вовченко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 11
. - С. 42-44.
Рубрики:
Українська мова--
Урок
--5 клас
Кл.слова (ненормовані):
урок
систематизації
знань
--
вивчення прямої мови
Анотація:
Подано розробку
урок
у, мета якого - навчальна: узагальнити та систематизувати знання про пряму мову і діалог, перевірити рівень навчальних досягнень учнів з даної теми, уміння ставити розділові знаки при діалозі і прямій мові, привильно інтонувати речення з прямою мовою; розвивальна: розвивати навички складання діалогів, вміння школярів працювати колективно та самостійно, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати творчі здібності учнів, спонукати пізнавати рідний край, його звичаї та традиції; виховна: виховувати культуру спілкування, співпрацювати в групах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)