Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=усна презентаційна компетентність<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Melnyk, Alla
.
Using multimedia presentation in the foreign language classroom to form tertiary students' oral presentation competence [Текст] / A. Melnyk> // Іноземні мови. - 2019. -
№ 4
. - С. 38-48
Рубрики:
Англійська мова--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
усна
презентаційна
компетентність
--
мультимедійна презентація
--
техніка вступного презентаційного етапу
Анотація:
Стаття присвячена проблемі застосування особистічно-орієнтованого підходу в навчанні іноземних мов студентів закладів вищої освіти 21-сторіччя. Такий підхід визначається як один з основних освітніх стратегій, що наповнений креативними методами викладання, і, таким чином, забезпечує формування усної презентаційної компетентності (УПК) студентів закладів вищої освіти. Це поняття визначено як комплексну "життєво необхідну" здатність мобілізуватита застосовувати комунікативну безпосередність та мультимедійну грамотність задля того, щоб відповідати вимогам сучасного світу та викликам іншомовного комунікативного середовища в незліченній кількості ситуацій та інтеракцій. Визначено основні інтегративні складники формування УПК. Особливий акцент у довлідженні зроблено на основних перевагах застосування презентаційних умінь, а також труднощах, що виникають під час проведення усної презентації на занятті з іноземної мови в університеті. Фундаментальне положення цієї статті полягає в тому, що основною метою використання мультимедійної презентації (ММП) в іншомовному освітньому середовищі є застосування мультимедійних технологій задля підтримки значущого студентоцентрованого навчання та розвитку іншомовної комунікативної компетентності студентів. З огляду на це, формування та розвиток презентаційних умінь студентів розглядається як важливий елемент у розвитку комунікативної компетентності, що має стати значущим як для учасників, так і для практикуючих. Приклади завдань щодо формування УПК студентів на вступному та завершальному презентаційних етапах наведено англійською мовою. Такий набір завдань спрямований реалізувати високу іншомовну активність та розвивати основні вміння студентів у світлі використання ММП з програмним забезпеченням PowerPoint.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)