Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=учитель української мови і літератури<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Базиль, Людмила
.
Літературознавча компетентність учителя
української
мови
і
літератури
крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№8
. - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК
81 + 83
Рубрики:
Українська мова--Методична робота
Українська література--Методична робота--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
учитель
української
мови
і
літератури
--
літературознавча компетентність
--
системний підхід
--
синергетичний підхід
--
знаннєвий підхід
--
екзистенціальний підхід
--
аксіологічний підхід
--
акмеологічний підхід
--
креативний підхід
Анотація:
У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя
української
мови
і
літератури
як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Базиль, Л.
Розвиток літературознавчої компетентності вчителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 16-22. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська література--Методична робота
Українська література--Підготовка фахівців
Кл.слова (ненормовані):
учитель
української
мови
і
літератури
--
підготовка майбутніх фахівців
--
літературознавча компетентність
--
курси і спецсемінари
--
новітні технології
--
проблемне навчання
--
мультимедійні лекції
--
електронні підручники
Анотація:
У статті визначено роль освітніх інновацій у розвиткові літературознавчої компетентності майбутніх учителів
української
мови
і
літератури
. На прикладі освітнього процесу у Глухівському національному педагогічному університеті ім. О. Довженка висвітлено особливості застосування технології контекстного, діяльнісного, проблемного й інтерактивного навчання у системі фахової освіти майбутніх словесників.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)