Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=учні старшої школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Васьківська, Г.
Риторичні вміння
учні
в
старшої
школи
в контексті ціннісно-смислової сфери [Текст] / Галина Васьківська, Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 8
. - С. 14-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК
74.268.4
Рубрики:
Риторика--Методика
Кл.слова (ненормовані):
учні
старшої
школи
--
риторика
--
риторичні вміння
--
ціннісно-смислова сфера
--
ціннісно-смислові орієнтації
--
особистість
--
саморозвиток
Анотація:
У статті окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. З огляду на аналіз структури риторичної діяльності, теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.
Дод.точки доступу:
Косянчук, С.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Школьний, Олександр
.
Підготовка до дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання якості знань з математики (Частина 2) [Текст] / О. Школьний> // Математика в рідній школі. - 2015. -
№ 11
. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Математична освіта в школі--Підготовка до ЗНО
Кл.слова (ненормовані):
ЗНО з математики
--
дворівневе оцінювання навчальних досягнень
--
оцінювання математичних знань
--
загальнодержавне стандартизоване оцінювання
--
учні
старшої
школи
--
державна підсумкова атестація
--
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Анотація:
Дана робота є другою з серії публікацій, присвячених якісній підготовці до ЗНО з математики
учні
в української
школи
. Розглянуто особливості дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання якості знань із математики в порівнянні з традиційною однорівневою системою загальнодержавного стандартизованого підсумкового оцінювання, наведено методичні рекомендації щодо підготовки
учні
в до цього виду тестування, які стосуються тем "Рівняння та системи рівнянь" та "Нерівності та системи нерівностей".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Підготовка до ЗНО
з математики. Тренувальні тести і методичні коментарі (чатстина 1) [Текст] / О. Школьний [та ін.]> // Математика в рідній школі. - 2017. -
№ 11
. - С. 2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Математична освіта в школі--Підготовка до ЗНО
Кл.слова (ненормовані):
ЗНО З МАТЕМАТИКИ
--
ДПА З МАТЕМАТИКИ
--
учні
старшої
школи
--
навчальні досягення з математики
--
комбіновані тренувальні тести
Анотація:
В цій роботі ми наводимо комбінований тренувальний тест у форматі ЗНО 2017 року. До цього тесту наведено відповіді до всіх завдань і повні розв’язання окремих тестових завдань із методичними коментарями до них. Особливу увагу приділено завданням на відшукання логічних пар та завданням із повним поясненням. Наведений тест призначено для здійснення підсумкового повторення і він надасть учневі змогу здійснити тренінг в умовах, близьких до реального тестування під час ЗНО з математики.
Дод.точки доступу:
Школьний, Олександр; Захарійченко, Юрій; Захарійченко, Ліліана; Школьна, Олена
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Попова, Людмила
.
Принципи формування текстотворчих умінь
учні
в
старшої
школи
[Текст] / Людмила Попова> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 3
. - С. 22-25
Рубрики:
Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
текстотворчі вміння
--
принципи формування текстотворчих умінь
--
учні
старшої
школи
--
текстоцентризм
--
робота з текстом
Анотація:
У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено принципи формування текстотворчих умінь
учні
в
старшої
школи
й подано лінгвометодичний коментар до їх реалізації. На основі аналізу наукової літератури автор доходить висновку, що продуктивному формуванню текстотворчих умінь
учні
в сприятиме врахування таких принципів: текстцентризму, жанрової зумовленості, авторської індивідуальності, інтеграції автора, органічна реалізація виокремлених принципів має позитивно позначатися на формуванні текстотворчих умінь
учні
в
старшої
школи
, забезпечити свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстотворчої діяльності, вплинути на вибір методів і прийомів, адекватних меті й завданням навчання.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)