Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=французька мова<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Teiro, E.
    Fedor DostoЇvski (1821-1881) [Текст] / E. Teiro // Иностранные языки в школе. - 2009. - N 3. - С. 76-81 . - ISSN 0130-6073
Кл.слова (ненормовані):
методика -- французька мова -- особистість

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Вишневский, Юрий.
    Конкуренция цивилизаций. 13 языков, которые поделили мир [Текст] / Ю. Вишневский // Власть денег. - 2017. - № 9. - С. 32-38
Рубрики: Мови світу--Геополітика
Кл.слова (ненормовані):
китайська мова -- англійська мова -- хіндустані -- іспанська мова -- арабська мова -- французька мова -- малайська мова -- бенгальська мова -- російська мова -- португальська мова -- суахілі -- німецька мова -- японська мова -- українська мова
Анотація: Каждый язык имеет уникальную ценность. Но есть языки, чье влияние распространено далеко за пределами их этнической территории. У каждого из самых распространенных языков есть свой собственный секрет популярности. И перспективы у них тоже не одинаковы.



Знайти схожі

3.


    Майєр, Н. В.
    Освітньо-професійна програма "Французька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов і культур у закладах вищої освіти" [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 36-40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчальна програма--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- освітня програма -- західноєвропейська мова
Анотація: У публікації представлено освітньо-професійну програму для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти на здобуття освітнього рівня "магістр" за спеціальністю 014 Середня освіта, спеціалізацією 014.02 Мова і література (французька) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка, які отримують кваліфікацію магістра освіти, викладача французької мови і другої західноєвропейської мови та зарубіжної літератури, викладача методики навчання французької мови і другої західноєвропейської мови, філолога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Мельник, Євгеній Юрійович.
    Візуальна презентація публіцистичних текстів як основа розробки дидактичного сценарію для навчання франкомовного говоріння та письма [Текст] / Є. Ю. Мельник // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 14-20 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Вища освіта--Викладання--Французька мова
Кл.слова (ненормовані):
дидактичний сценарій -- іншомовне говоріння -- французька мова
Анотація: У статті запропоновано методику використання візуальної презентації публіцистичних текстів для розробки сценарію навчальних дій з оволодіння студентами уміннями франкомовного усного та писемного мовлення. Проаналізовано прийоми візуальної презентації публіцистичних матеріалів на прикладі щотижневого журналу L'Obs. Визначено рубрики, які характеризуються сталою та чіткою візуальною презентацією (заголовки, підзаголовки, сегментація тексту, розташування параграфів тощо), і дидактичні перспективи використання такого матеріалу. Зазначено, що, працюючи з текстами цих рубрик, студенти зможуть засвоїти певний лексико-граматичний матеріал у вправах, розроблених викладачем; усвідомити важливість адекватного відбору інформації для написання інформативних текстів завдяки розпізнаванню головного та другорядного; навчитися створення стислих зв'язних текстів-розповідей у відповідності до вимог рубрики; вдосконалити свої уміння говоріння та письма в умовах творчої комунікативної діяльності. Рекомендовано сконцентрувати увагу студентів на 1) чіткому структуруванні тексту для ефективного викладу та оптимального сприйняття інформації; 2) ролі плану при створенні тексту та функції заголовків при його читанні; 3) лаконічності текстів як результаті ретельного відбору мовленнєвого матеріалу та використання прийомів економії мовленнєвих засобів; 4) засобах акцентуації (кольорах, штифтах, розмірах літер та цифр) для виділення найважливіших фрагментів та надання здорової експресивності певним частина повідомлення. Запропоновану методику проілюстровано практичною розробкою для навчання франкомовного говоріння та письма студентів рівня В1-В2. Розробка містить дидактичний матеріал та сценарій навчальних дій, які орієнтують студентів у тексті та забезпечують оволодіння ними певними мовленнєвими засобами та "дорожньою картою" для здійснення власної іншомовної усної та письмової продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Мельник, Павло Юрійович.
    Паризький Genius Loci: про один із засобів залучення до нього студентів [Текст] / П. Ю. Мельник // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 21-26 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Вища освіта--Французька мова--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- автентичний матеріал -- реклама
Анотація: Стаття присвячена аналізу дидактичного потенціалу реклами як автентичного матеріалу, що використовується при вивченні іноземних мов.Зокрема систематичне використання цього матеріалу дозволяє реконструювати для студентів таке складне явище, як паризький Genius Loci. Ідея видатного російського дослідника, який народився в Україні, М. Анциферова є тим інструментом, що дає цілісне та багатогранне уявлення про місто в усіх аспектах його існування - історичному, культурному, мистецькому, економічному, соціологічному тощо. Поняття Genius Loci може вважатися плідним для методики навчання іноземних мов оскільки воно дозволяє усвідомити, виокремити, урахувати, описати та репрезентувати в навчальному контексті численні елементи, що формують феномен Парижу. Так, в результаті аналізу великої кількості реклам французької преси були виявлені категорії елементів, що складають паризький Genius Loci так, як він втілений у рекламі. По-перше, це визначні пам'ятки, які відразу асоціюються з містом (la Tour Eiffel, la place de la Concorde, le Palais Royal, le pont Alexandre III тощо). Не менш велику роль у формуванні Genius Loci відіграють інші елементи, які на відміну від попередніх не є "штучними екземплярами", проте саме вони створюють унікальну атмосферу міста (стандарти масової архітектури, вуличне обладнання, рослини, деякі риси усталеного стилю життя, етно- та соціокультурний склад населення тощо). Останню категорію найменш відображеною рекламою становлять топоніми. Із зазначеними категоріями пов'язуються завдання й прийоми роботи, які відповідають їх специфіці. Коли увага сконцентрована на визначних пам'ятках Парижу, використовуються вправи на засвоєння лексики та розвиток усіх мовленнєвих компетентностей. Менш імпозантним, більш прихованим складовим паризького Genius Loci відповідає ефект "насичення і сенсибілізації" ("impregnation et sensibilisation"). Методика роботи з топонімами має бути індуктивною, тобто пошуковою. Студенти не отримують інформацію пасивно, натомість, стикаючить з певним феноменом, приходять до його розуміння, аналізуючи обставини з допомогою викладача.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Капустіна, Лариса.
    Подорож до Франції Region Centre-Val de Loire [Текст] / Л. Капустіна // Іноземні мови в школах України. - 2020. - № 3. - С. 33-34
Рубрики: Французька мова--Викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
сценарій виступу -- французька мова -- говоріння


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Ломоносов, М.
    Школярі Чернігівщини можуть безкоштовно вивчати французьку [на базі НВК №16 «Престиж» у Ніжині] [Текст] / М. Ломоносов // Деснянка. - 2020. - 18 черв. (№24). - С. 9
Рубрики: Іноземні мови--Вивчення--Чернігівська область (Україна)
   Ніжин, місто--Чернігівська область (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- Ніжин


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)