Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цифровий етикет<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


   
    Спілкування в епоху цифрових технологій [Текст] // Інформатика (Шкільний світ). - 2015. - № 13. - С. 29-30
Рубрики: Інформатика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
цифровий етикет


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Правила онлайн-спілкування [Текст] // Інформатика (Шкільний світ). - 2015. - № 9. - С. 29-30 : рис.
Рубрики: Інформатика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
цифровий етикет


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Комунікація на відстані [Текст] : організація та проведення онлайн-нарад / матеріал підгот. Алла Псатій // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8 (лип.-серп.). - С. 30-39. - Бібліогр.: с. 35.
Рубрики: Комунікативні технології
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-комунікація -- віртуальні наради -- цифровий етикет


Дод.точки доступу:
Псатій, Алла \підгот.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Ремньова, Людмила.
    Диджитал-етикет у сучасних бізнес-комунікаціях та в управлінні персоналом [Текст] / Людмила Ремньова, Тетяна Забаштанська // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 2. - С. 32-43 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 40-42
УДК
Рубрики: Бізнес-комунікації--Цифрова культура--Управління персоналом
Кл.слова (ненормовані):
цифрове середовище -- цифровий етикет -- корпоративна культура -- трансформація бізнес-комунікацій -- цифрова репутація
Анотація: У статті досліджено вплив цифрового середовища на формування нового диджитал-етикету в сучасних бізнес-комунікаціях. Сформульовано концептуальні засади формування етикетного простору сучасних бізнес-комунікацій у цифровому середовищі. Виявлено основні чинники формування цифрової культури та роль персоналу в її забезпеченні.


Дод.точки доступу:
Забаштанська, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)