Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=читацька діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Вашуленко, Оксана.
    Читацька компетентність молодшого школяра: теоретичний аспект [Текст] / О. Вашуленко // Початкова школа. - 2011. - № 1. - С. 48-50. - Бібліогр.: 4 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- читацька діяльність -- когнітивний компонент -- комунікативний компонент -- ціннісний компонент -- діяльнісний компонент -- особистісно-творчий компонент
Анотація: У статті йдеться про теоретичний аспект читацької компетентності молодших школярів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Ткачук, Г.
    Уроки літературного читання за творами Лесі Українки як засіб формування читацької самостійності [Текст] / Галина Ткачук // Початкова школа. - 2011. - № 2. - С. 20-25.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- книжка -- літературне читання -- літературна компетентність -- читацька компетентність -- уроки-зустрічі з Л. Українкою -- 1-2 класи
Анотація: Наведено зразки уроків-зустрічей з Лесею Українкою для 1-2 класів, мета яких познайомити учнів з видатною поетесою України; розширити відомості про Лесю Українку, її тонку чутливість до краси природи; вчити слухати і отримувати естетичну насолоду від поезії; закріплювати уявлення "книжка-збірка", "автор".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гірняк, Г.
    Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу / Г. Гірняк // Психологія і суспільство. - 2011. - № 3. - С. 171-186. - Бібліогр.: 68 назв.
ББК 88.5
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
навчально-книжковий комплекс -- соціалізація -- текст -- знак -- символ -- змістовий модуль -- парадигма освіти -- модульно-розвивальний підручник -- читацька діяльність -- психокультурний розвиток
Анотація: У статті на теретико-методологічному рівні спихологічного пізнання окреслено термінологічне поле зазначеної проблематики, здійснено порівняльний аналіз парадигмального підгрунтя різних типів навчально-книжкових комплексів, з’ясовано основні групи функціональних ознак сучасних навчальних книжок, а також критеріально виокремлено та обгрунтовано з позицій сучасної педагогічної і вікової психології структурні компоненти цього складного психодидактичного інтрументу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

4.


    Мартищук, Г.
    Як формувати читацькі компетентності / Г. Мартищук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.100
Рубрики: Початкова освіта--Читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- навички читання -- читацькі навички -- швидкість читання -- антиципація -- читацька компетентність
Анотація: В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Мартиненко, В.
    Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 3-7. - Бібліогр.: 17 назв.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- читацька компетентність -- компоненти читацької компетентності -- читацька діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано сутність читацької компетентності молодших школярів. Розкрито зміст і структуру когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивного її компонентів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Шелехова, Г.
    Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74 + 81
Рубрики: Українська мова--Методика--Формування читацької компетентності
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- функції читання -- прийоми сприймання й розуміння -- стратегії читання -- етапи формування читацької компетентності
Анотація: У статті висвітлюються особливості формування читацької діяльності як складника мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів знз у процесі сприймання навчальних письмових текстів, звертається увага на необхідність вироблення в школярів умінь і навичок читати для успішного навчання. У ній визначено етапи формування читацької компетентності, фактори й прийоми, які впливають на сприймання й розуміння письмових текстів, подано систему вправ і завдань щодо формування вмінь читати.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Неллі.
    Формування читацької грамотності учнів у контексті стандартів PISA-2018: методичні рекомендації [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 4 (лип.-серп.). - С. 2-14 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Читання--Школярі
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- читацька діяльність -- читачі -- українське учнівство -- робота з текстом


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)