Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=швидкість письма<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Прищепа, О.
Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроці української мови в 3 класі [Текст] / Ольга Прищепа> // Початкова школа. - 2014. -
№ 11
. - С. 7-10.
ББК
74.268.19=411.4
Рубрики:
Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
графічні навички
письма
--
третьокласники
--
гігієнічні вимоги
письма
--
зошит в одну лінію
--
швидкість
письма
Анотація:
Стаття присвячена питанню удосконалення графічних навичок
письма
третьокласників. Наведено ряд завдань та методичних рекомендацій щодо вирішення цього питання.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Прищепа, О.
Проблеми удосконалення графічних навичок
письма
учнів 4 класу [Текст] / Ольга Прищепа> // Початкова школа. - 2016. -
№ 9
. - С. 19-23. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики:
Українська мова--Навчання
письма
Кл.слова (ненормовані):
навички
письма
--
швидкість
письма
--
почерк дитини
--
безвідривне поєднання букв
--
четвертокласники
--
каліграфія
Анотація:
У статті піднімається проблема чіткого розбірливого
письма
у зошиті учнями початкової школи. Розглянуто основні недоліки та шляхи їх усунення на уроках української мови в 4 класі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Прищепа, Ольга
.
Післябуквений період - важливий перехід до навчання української мови в 2 класі [Текст] / Ольга Прищепа> // Початкова школа. - 2019. -
№ 3
. - С. 8-11.
Рубрики:
Українська мова--Навчання
письма
Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти
--
письмо
--
графічна сітка
--
рукописні букви
--
друковані букви
--
швидкість
письма
--
самостійне списування
--
списування з книги
--
початкова школа
Анотація:
У статті розповідається про те, що післябуквений період навчання грамоти відведений для закріплення, узагальнення й удосконалення знань, умінь і навичок з
письма
. В цей період в учнів відбувається підсумок знань, умінь і закріплюються навички з
письма
, які будуть опорою у навчанні української мови в 2 класі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)