Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=швидкість письма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Прищепа, О.
    Ефективний спосіб організації каліграфічної хвилинки на уроці української мови в 3 класі [Текст] / Ольга Прищепа // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 7-10.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
графічні навички письма -- третьокласники -- гігієнічні вимоги письма -- зошит в одну лінію -- швидкість письма
Анотація: Стаття присвячена питанню удосконалення графічних навичок письма третьокласників. Наведено ряд завдань та методичних рекомендацій щодо вирішення цього питання.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Прищепа, О.
    Проблеми удосконалення графічних навичок письма учнів 4 класу [Текст] / Ольга Прищепа // Початкова школа. - 2016. - № 9. - С. 19-23. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
навички письма -- швидкість письма -- почерк дитини -- безвідривне поєднання букв -- четвертокласники -- каліграфія
Анотація: У статті піднімається проблема чіткого розбірливого письма у зошиті учнями початкової школи. Розглянуто основні недоліки та шляхи їх усунення на уроках української мови в 4 класі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Прищепа, Ольга.
    Післябуквений період - важливий перехід до навчання української мови в 2 класі [Текст] / Ольга Прищепа // Початкова школа. - 2019. - № 3. - С. 8-11.
Рубрики: Українська мова--Навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- письмо -- графічна сітка -- рукописні букви -- друковані букви -- швидкість письма -- самостійне списування -- списування з книги -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що післябуквений період навчання грамоти відведений для закріплення, узагальнення й удосконалення знань, умінь і навичок з письма. В цей період в учнів відбувається підсумок знань, умінь і закріплюються навички з письма, які будуть опорою у навчанні української мови в 2 класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)