Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=якість персоналу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Біттер, О. А.
    Управління персоналом у сільськогосподарських підприємствах [Текст] / О. А. Біттер, О. І. Малецька // Економіка АПК. - 2012. - № 3. - С. 68-72. - Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК 65.9(4Укр)24
Рубрики: Сільські території--Ринок праці--Україна
   Економіка праці--Зайнятість--Робочі місця--Україна

   Регіональна економіка--Львівська область

Кл.слова (ненормовані):
Трудові ресурси -- Демографічна ситуація -- Якість персоналу
Анотація: Досліджено тенденції у відтворенні персоналу сільськогосподарських підприємств. Проаналізовано демографічну ситуацію в сільській місцевості Львівської області, ефективність використання персоналу в сільськогосподарських підприємствах, окреслено перспективи поліпшення його використання.


Дод.точки доступу:
Малецька, О. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сліпенчук, Г. В.
    Підвищення кваліфікаційного рівня працівників будівельної галузі [Текст] / Г. В. Сліпенчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 232-237 : рис. - Бібліогр.: с. 237
Рубрики: Будівництво--Працівники
Кл.слова (ненормовані):
кваліфікаційний рівень персоналу -- якість персоналу -- суб'єкти будівельного ринку

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гурин, С. О.
    Специфіка управління людськими ресурсами на підприємствах туристичної індустрії [Текст] / С. О. Гурин // Вісник. - 2014. - № 2. - С. 73-75. - Бібліогр.: с. 75
Рубрики: Туристична індустрія--Людські ресурси
Кл.слова (ненормовані):
якість персоналу -- самореалізація -- визнання і винагородження -- формування організаційної культури -- контакт з клієнтом -- управління претензіями


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)