Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=індивідуалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-50 
1.


    Мелешко, В.
    Індивідуалізація та диференціація навчання у сільській малочисельній школі [Текст] / В. Мелешко // Початкова школа. - 2009. - № 3. - С. 52-54
ББК 74
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи
   Індивідуальне навчання


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.
74
К 77


    Кравчук, О.
    Індивідуалізація навчально - виховного процесу: дидактичні завдання міжпредметного змісту (географія - ботаніка) [Текст] / О. Кравчук, Е. Шухова // Географія та основи економіки в школі. - 2007. - 10. - С. 38-42
ББК 74


Дод.точки доступу:
Шухова, Е.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Ладивір, С.
    Чого воліє дитяча природа? : головний пріоритет - саморозвиток дитини [Текст] / Світлана Ладивір // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 6-9. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Психологія--Дитяча--Саморозвиток
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Саморозвиток

Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- допитливість -- індивідуалізація освітнього процесу
Анотація: Як навчити дитину бачити велетенський світ в єдності та взаємозв'язку? Як допомогти їй пізнати цей світ на власному досвіді? Гуманно-особистісна педагогіка передбачає проектування формату суб'єкт-суб'єктних взаємин, в яких дитина має повне право на свободу прояву власного "Я". Тож дуже важливо, щоб дорослі розуміли, якою має бути педагогічна модель взаємин з малюком, щоб забезпечити повноцінну реалізацію його "Я" та розвиток здібностей. Про це йдеться в статті.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кітаєва, М.
    Використання мультимедійних технологій [Текст] / Майя Кітаєва // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 38 (жовтень). - С. 7-9. - Бібліогр.: с. 9
ББК 74.263.2
Рубрики: Інформаційні технології--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
подача матеріалу -- індивідуалізація навчання -- аудіовізуальні засоби

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.
67.51
Г 37


    Герасимчук, Лідія.
    Деякі аспекти застосування примусових заходів виховного характеру до неповнолітніх [Текст] / Л. Герасимчук // Юридична Україна. - 2011. - № 10. - С. 77-82. - Бібліогр. в примітках: с. 81-82
ББК 67.51
Рубрики: Неповнолітні--Кримінальна відповідальність
Кл.слова (ненормовані):
умови та підстави застосування -- індивідуалізація
Анотація: Проаналізовано норми Кримінального кодексу України 2001 р. щодо примусових заходів виховного характеру, що застосовуються до неповнолітніх, які не досягли віку кримінальної відповідальності, та до неповнолітніх, які досягли віку кримінальної відповідальності, при звільненні останніх від кримінальної відповідальноста та покарання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Пронина, А. Н.
    Исследование психологических характеристик детей без семьи в структуре целостного процесса социализации - индивидуализации [Текст] / А. Н. Пронина // Мир психологии. - 2011. - № 3. - С. 206-215. - Библиогр.: с. 215
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Соціально занедбані діти
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- індивідуалізація -- депривація -- самооцінка -- самопізнання -- соціометричний статус
Анотація: В статье представлены результаты исследования по выявлению психологических характеристик детей без семьи в системе взаимосвязей между структурными компонентами социализации и индивидуализации. Автором установлены корреляционные зависимости когнитивного, эмоционально-оценочного, поведенческого компонентов социализации и индивидуализации, показано влияние депривационной среды на особенности развития ребенка в целосном процессе социализации - индивидуализации.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Колот, Анатолій.
    Інституційні засади та інноваціні технології забезпечення якості економічної освіти / Анатолій Колот // Вища школа. - 2011. - № 12. - С. 16-38 : табл.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--Економічна
Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- людський капітал -- фундаменталізація -- індивідуалізація -- інноваційний розвиток
Анотація: У статті розглядаються складові забезпечення якості економічної освіти, імплантація яких у практику освітньої діяльності університету дала змогу набути незаперечних конкурентних переваг.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ніженська, О.
    Продуктивне навчання в аспекті освіти сталого розвитку [Текст] : майстер-клас / О. Ніженська // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - № 45 (грудень). - С. 19-20
ББК 74.204
Рубрики: Освіта--Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
продуктивне навчання -- орієнтоване навчання -- індивідуалізація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Дробот, И. С.
    Индивидуализация профессионального становления офицерских кадров [Текст] / И. С. Дробот // Alma mater. - 2011. - № 11. - С. 45-51 : табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383
ББК 68.4(4Рос)
Рубрики: Збройні сили--Реформи--Модернізація--Росія
Кл.слова (ненормовані):
офіцерські кадри -- індивідуалізація -- професійне становлення -- маршрут -- супровід
Анотація: Исследованы разработка, обоснование и реализация индивидуальных маршрутов профессионального становления офицеров, что позволит сформировать и сохранить требуемый военно-кадровый потенциал в условиях модернизации ВС РФ.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Ченторог, Н.
    Дитина і вчитель формують світ. Ділова гра для педагогів [Текст] / Надія Ченторог // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 5 (березень). - С. 32-34
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- індивідуалізація -- порозуміння
Анотація: Одним із важливих чинників самореалізації особистості учнів є характер стосунків, що складаються між учителями й учнями. Мета ділової гри - засвоїти технологію організації ефективного виховного впливу, покращити спілкування, формувати навички групової взаємодії, ефективного спілкування, активного слухання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Ратнер, Ф. Л.
    Использование педагогических идей М. Монтессори при обучении иностранным языкам [Текст] / Ф. Л. Ратнер, А. Ю. Юсупова // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 5. - С. 52-58. - Библиогр.: с. 58 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
принципи педагогіки М. Монтесори -- вільна робота -- індивідуалізація навчання


Дод.точки доступу:
Юсупова, А. Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Буркут, Інна.
    Образ наратора в різдвяних оповіданнях (на матеріалі англійської, російської та української літератур) [Текст] / Інна Буркут // Слово і час. - 2012. - № 4. - С. 97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3
Рубрики: Літературознавство--Компаративістика
   Англійська література

   Російська література

   Українська література

   Різдвяні свята--Теми і образи в літературі

Кл.слова (ненормовані):
сказання -- Різдво -- композиційна рамка -- ілюзія усності мовлення -- індивідуалізація оповіді -- уявний слухач
Анотація: Стаття присвячена компаративному аналізу образу наратора в англійських, російських та українських різдвяних оповіданнях. Простежено особливості різдвяних творів, зумовлені наявністю оповідача. У статті виокремлюються та аналізуються як типологічні риси, так і своєрідні ознаки різдвяних оповідань, які, на думку авторки статті, пов'язані з індивідуальною творчою манерою письменників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Котикова, Н. В.
    Проблема индивидуализации обучения в условиях подготовки к ГИА и ЕГЭ [Текст] / Н. В. Котикова // Биология в школе : научно-теоретический методический журнал. - 2012. - № 6. - С. 36-40. - Библиогр.: с. 40 . - ISSN 0320-9660
Рубрики: Методика викладання--Біологія
   Біологічна освіта

   Навчальні плани

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання -- підсумкова атестація -- методика підготовки учнів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Семенов, А. Г.
    Особливості організації оплати праці в акціонерному товаристві [Текст] / А. Г. Семенов, А. І. Печеник, О. В. Ярошевська // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 4. - С. 131-138 : табл. - Бібліогр.: с. 138 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Акціонерні товариства
Кл.слова (ненормовані):
безтарифна система оплати праці -- кваліфікаційний рівень -- "вилкові співвідношення" -- індивідуалізація заробітної плати


Дод.точки доступу:
Печеник, А. І.; Ярошевська, О. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Панишева, Е. В.
    Анализ образовательного потенциала индивидуализации учебной деятельности студентов [Текст] / Е. В. Панишева // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 113-115. - Библиогр.: с. 115
ББК 74.48
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Модернізація освіти--Підготовка студентів
Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- навчальна діяльність -- освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Бондырева, С. К.
    Проблемы социализации в образовательном пространстве динамично развивающегося общества. [Текст] / С.К.Бондырева // Мир психологии. - 2012. - № 3. - С. 215-221. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88
Рубрики: Психологія--Людина і суспільство--Соціалізація особистості--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація
Анотація: В статье поднимается вопрос об актуализации социализации человека в современном сложном мире в условиях нестабильности.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Юсупова, А. Ю.
    Опыт создания свободной обучающей среды по иностранному языку в высшей школе на основе педагогических идей М. Монтессори [Текст] / А. Ю. Юсупова // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 11. - С. 45-49. - Библиогр.: с. 49 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання -- гуманістична парадигма -- адаптація ідей

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

18.


    Митрович, Раїса
    Розвиток креативності учнів початкових класів [Текст] / Раїса Митрович // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2013. - № 18/19. - С. 22-26. - Бібліогр.: с. 26
Рубрики: Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- особистість -- креативність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Канюк, В.
    Авторська технологія розвиткового навчання / В. Канюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 16-18
ББК 74.202.2
Рубрики: Педтехнології--Розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальні можливості -- індивідуалізація навчання -- розвиткове навчання
Анотація: Автор представила своє бачення вирішення однієї з центральних проблем дидактики - розвиткового навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Долгова, В.
    Індивідуалізоване навчання як стратегія / В. Долгова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 40-41
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Педтехнології--Диференціація навчання

Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- індивідуалізація навчання -- диференційований підхід
Анотація: В статті автор ділиться досвідом використання диференційованого підходу як однієї з умов реалізації індивідуального підходу до учнів. Саме дотримання цього принципу забезпечує процес індивідуалізації навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Новиков, Віталій.
    Релігійні організації як юридичні особи / Віталій Новиков // Підприємництво, господарство і право. - 2013. - № 6. - С. 92-95
ББК 67+86
Рубрики: Релігійні організації--Управління--Індивідуалізація
Анотація: У статті розглядаються питання, пов'язані з визначенням ознак релігійних організацій, що притаманні їм як юридичним особам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

22.


    Мацелюх, Н. П.
    Розвиток форм і методів кредитування малого та середнього бізнесу [Текст] / Н. П. Мацелюх, О. М. Унинець // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 9/10. - С. 38-41. - Бібліогр.: с. 41 . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Малий бізнес--Кредитування
Кл.слова (ненормовані):
малий та середній бізнес -- стандартизація кредитів -- індивідуалізація кредитів -- кластерний підхід до кредитування


Дод.точки доступу:
Унинець, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

23.


    Лапкин, В. В.
    "Человек политический" перед вызовами "infomodernity" [Текст] / В. В. Лапкин, И. С. Семененко // Полис. - 2013. - № 6. - С. 64-81. - Библиогр. в конце ст.
ББК 66 + 87
Рубрики: Політична філософія
Кл.слова (ненормовані):
політична суб'єктність -- індивідуалізація політики
Анотація: Роль человека в политическом пространстве Современности и концептуализации его политической субъектности в контексте осмысления трендов и альтернатив современного развития.


Дод.точки доступу:
Семененко, И.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Glinska, E.
    Stakeholders' involvement in designing brand identity of towns - Podlaskie region case study [Text] / E. Glinska, M. Florek // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 10. - С. 274-282 : рис., табл. - Бібліогр.: 35 назв
ББК 65
Рубрики: Економіка міського господарства -- Маркетинг--Індивідуалізація місцевості -- Імідж місцевості -- Розробка брендів міст--Підляський регіон Польщі
Кл.слова (ненормовані):
стейкхолдери
Анотація: У статті представлено результати процесу ідентифікації характерних рис бренду малих міст Польщі з точки зору місцевих стейкхолдерів. Використано метод фокус-груп у польському регіоні Підляшшя. Хоча результати стосуються локальних процесів, вони можуть бути використані в процесі створення бренду міста. Внутрішнє переконання в привабливості тих чи інших сторін даного міста, як правило, є відправною точкою для перетворення їх на переваги, які складуть бренд міста. Систематизовано роль стейкхолдерів у процесі формування бренду. Аналіз ряду сприйманих характерних особливостей міста заснований на класифікації міських брендів Анхольта, адаптованої для невеликих міст.


Дод.точки доступу:
Florek, M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

25.


    Логачевська, Т.
    Індивідуалізація завдань для першокласників при розв'язуванні задач [Текст] / Тетяна Логачевська, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 17-22
Рубрики: Математика--Практичні методи
Кл.слова (ненормовані):
диференційовані завдання -- розв'язування задач -- задачі на знаходження суми -- задачі на знаходження остачі -- задачі на збільшення числа на кілька одиниць -- задачі на зменшення числа на кілька одиниць -- задачі на різницеве порівняння -- задачі на знаходження невідомого доданка
Анотація: У статті наведено приклади використання диференційованих завдань на уроках математики в 1 класі при розв'язуванні задач різних видів.


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

26.


    Логачевська, Тетяна.
    Індивідуалізація завдань для другокласників при розв'язанні задач [Текст] / Тетяна Логачевська, Світлана Логачевська // Початкова школа. - 2014. - № 2. - С. 17-22
ББК 74.1
Рубрики: Початкова освіта--Математика--Задачі
Анотація: У статті розглянуто кілька прикладів самостійної роботи учнів над задачами з математики у 2 класі.


Дод.точки доступу:
Логачевська, Світлана

Знайти схожі

27.


    Бондар, Л.
    Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР [Текст] : (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар // Рідна школа. - 2015. - № 1-2. - С. 33-37. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Освіта України--Історія--Початкова школа, 40-80 р. ХХ століття
Анотація: У статті на основі вивчення та узагальнення наукових досліджень практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті роки ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.


Знайти схожі

28.


    Кузьменко, В.
    Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят [Текст] / Віра Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7
ББК 74.102.18
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Підготовка дошкільників
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- дошкілля-початкова школа -- моніторинг навчальних досягнень -- показники навчальних досягнень -- індивідуалізація навчання
Анотація: В статті описано методику визначення навчальних досягнень дошкільників. Моніторинг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість об'єктивно оцінити свою роботу, знайти допущені помилки та вчасно виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Таранушенко, Т.
    Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів [Текст] / Тетяна Таранушенко // Початкова школа. - 2015. - № 6. - С. 38-40
ББК 74.202.21
Рубрики: Педагогіка--Індивідуальне навчання
   Педагогіка--Початкове навчання

   Процес навчання в початковій школі

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація -- індивідуальне навчання -- самостійність учнів -- прийоми запам'ятовування -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються аспекти організації пізнавальної діяльності в процесі навчання молодших школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

30.


    Гарна, Світлана.
    Індивідуалізація освітнього простору учня на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Світлана Гарна // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 1. - С. 23-25
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Світова література--Вивчення в школі

   Освітній простір--Учні

Анотація: У статті подаються методичні рекомендації щодо індивідуалізації освітнього простору учня.


Знайти схожі

 1-30    31-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)