Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Іноземні мови -- Методика викладання -- Вища освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Тарнопольский, О. Б.
    Три головних парадигми у викладанні іноземних мов у ХХІ сторіччі: пролегомени до створення єдиного підходу до їх навчання [Текст] / О. Б. Тарнопольский // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 3-9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
парадигма -- конструктивізм у навчанні мов -- підхід
Анотація: У статті обговорено три основні сучасні підходи до навчання іноземних мов: комунікативний, культурно-спрямований та принципово-прагматичний, які розглядаються як головні парадигми викладання цих мов у ХХІ сторіччі. Демонструється, що ці три підходи - не єдині на сьогодні, але всі інші не є провідними і не впливаєть такою ж мірою на розвиток методики як теорії і практики викладання мов. У статті проаналізовано схожість і відмінність названих трьох підходів і доведено, що різниця не є настільки великою, щоб зробити підходи такими, які б суперечили один одному. Зроблено висновок про те, що на основі цих окремих підходів можливо створити один єдиний підхід, у якому поєдналися б переваги усіх трьох сучасних парадигм викладання іноземних мов. Таке можливе об'єднання парадигм вбачається у використанні конструктивізму як найсучаснішої модифікації комунікативного підходу, оскільки конструктивістська методика найбільше відповідає усім принципам, що лежать в основі трьох провідних підходів/парадигм, які проаналізовані в статті, і дозволяє найбільш гармонійно об'єднати їх у єдине ціле. Проте для досягнення такого гармонійного об'єднання і високої ефективності нової конструктивістської методики вона повинна відрізнятися чотирма основними характеристиками: 1) базуватися на експерієнційно-інтерактивних видах навчальної діяльності, що забезпечують оволодіння мовою та спілкування нею через досвід практичної екстралінгвістичної діяльності, яка реалізується через комунікацію виучуваною мовою у взаємодії тих, хто навчається; 2) ґрунтуватися на навчанні через позамовний предметний зміст, що лежить в основі комунікації виучуваною мовою тих, хто навчається; 3) ґрунтуватися на комбінованому навчанні, що поєднує у єдине ціле традиційну роботу в класі/аудиторії з навчалюною діяльністю в Інтернеті; 4) ґрунтуватися на міжкультурному навчанні мови, тобто на наявності яскраво вираженої культурної компоненти в навчальному процесі. Усі ці положення склали пролегомени до створення інноваційної об'єднаної парадигми викладання іноземних мов, яка зможе забезпечити їх більш ефективне навчання в наступні десятиріччя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

2.


    Майєр, Н. В.
    Професійно-методичні завдання для формування і розвитку методичних умінь як складника тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 39-46 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
класифікація -- тестова компетентність -- професійно-методичне завдання
Анотація: Професійно-методичне завдання є засобом навчально-пізнавальної діяльності для формування і розвитку в майбутніх учителів іноземних мов і культур методичних умінь добору навчального матеріалу, аналізу тестових завдань та їх самостійного укладання з метою реалізації тестового контролю рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та окремих її складників. Під час виконання професійно-методичних завдань активізуються методичні знання та розвиваються специфічні методичні вміння майбутніх учителів проектувати, організовувати та реалізувати контроль з використанням лінгводидактичного тестування. У процесі формування і розвитку методичних умінь професійно-методичні завдання виконують навчальну, мотивувальну, інтегрувальну, розвивальну та контрольну функції. У статті обґрунтовано і представлено класифікацію професійно-методичних завдань за одним основним (характер методичних дій учителя іноземних мов і культур) і двома додатковими (місце виконання, режим виконання) критеріями. За критерієм "характер методичних дій учителя іноземних мов і культур" визначено рецептивно-аналітичні, репродуктивні, творчі професійно-методичні завдання, які спонукають студентів до спостереження, аналізу, узагальнення, класифікації, відтворення, прогнозування, розроблення, презентації, за критерієм "місце виконання" - аудиторні і позааудиторні професійно-методичні завдання, за критерієм "режим виконання" - індивідуальні, парні, групові (у малих групах). Визначено види професійно-методичних завдань за основним критерієм: аналіз, класифікація (рецептивно-аналітичні), доповнення, коригування (репродуктивні), розроблення (творчі). Сформульовано вимоги до професійно-методичних завдань: функціональність, практичне спрямування, урахування характеру методичних дій учителя іноземних мов і культур у процесі проектування, планування і організації тестового контролю рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та її компонентів. Приклади професійно-методичних завдань наведено французькою мовою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Бєляєва, Т..
    Сучасні технології освіти у викладанні іноземної мови (за професійним спрямуванням) [Текст] / Тетяна Бєляєва // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 23-24 квіт. 2020 р.) / Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж. - Вінниця : Рогальська І. О., 2020. - Вип. 2 (7). - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічні технології
   Педагогічні інновації

   Іноземні мови--Методика викладання--Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- хмарні технології -- методи проектів та презентацій -- вітагенні технології -- дистанційне навчання -- нові інформаційні комп'ютерні технології -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Департамент освіти і науки Вінницької ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)