Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Іноземні мови -- Методика викладання -- Вища освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Тарнопольский, О. Б.
Три головних парадигми у викладанні іноземних мов у ХХІ сторіччі: пролегомени до створення єдиного підходу до їх навчання [Текст] / О. Б. Тарнопольский> //
Іноземні
мови
. - 2019. -
№ 2
. - С. 3-9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні
мови
--
Методика
викладання
--
Вища
освіта
Кл.слова (ненормовані):
парадигма
--
конструктивізм у навчанні мов
--
підхід
Анотація:
У статті обговорено три основні сучасні підходи до навчання іноземних мов: комунікативний, культурно-спрямований та принципово-прагматичний, які розглядаються як головні парадигми
викладання
цих мов у ХХІ сторіччі. Демонструється, що ці три підходи - не єдині на сьогодні, але всі інші не є провідними і не впливаєть такою ж мірою на розвиток методики як теорії і практики
викладання
мов. У статті проаналізовано схожість і відмінність названих трьох підходів і доведено, що різниця не є настільки великою, щоб зробити підходи такими, які б суперечили один одному. Зроблено висновок про те, що на основі цих окремих підходів можливо створити один єдиний підхід, у якому поєдналися б переваги усіх трьох сучасних парадигм
викладання
іноземних мов. Таке можливе об'єднання парадигм вбачається у використанні конструктивізму як найсучаснішої модифікації комунікативного підходу, оскільки конструктивістська
методика
найбільше відповідає усім принципам, що лежать в основі трьох провідних підходів/парадигм, які проаналізовані в статті, і дозволяє найбільш гармонійно об'єднати їх у єдине ціле. Проте для досягнення такого гармонійного об'єднання і високої ефективності нової конструктивістської методики вона повинна відрізнятися чотирма основними характеристиками: 1) базуватися на експерієнційно-інтерактивних видах навчальної діяльності, що забезпечують оволодіння мовою та спілкування нею через досвід практичної екстралінгвістичної діяльності, яка реалізується через комунікацію виучуваною мовою у взаємодії тих, хто навчається; 2) ґрунтуватися на навчанні через позамовний предметний зміст, що лежить в основі комунікації виучуваною мовою тих, хто навчається; 3) ґрунтуватися на комбінованому навчанні, що поєднує у єдине ціле традиційну роботу в класі/аудиторії з навчалюною діяльністю в Інтернеті; 4) ґрунтуватися на міжкультурному навчанні
мови
, тобто на наявності яскраво вираженої культурної компоненти в навчальному процесі. Усі ці положення склали пролегомени до створення інноваційної об'єднаної парадигми
викладання
іноземних мов, яка зможе забезпечити їх більш ефективне навчання в наступні десятиріччя.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
2.
Майєр, Н. В.
Професійно-методичні завдання для формування і розвитку методичних умінь як складника тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр> //
Іноземні
мови
. - 2019. -
№ 2
. - С. 39-46 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні
мови
--
Методика
викладання
--
Вища
освіта
Кл.слова (ненормовані):
класифікація
--
тестова компетентність
--
професійно-методичне завдання
Анотація:
Професійно-методичне завдання є засобом навчально-пізнавальної діяльності для формування і розвитку в майбутніх учителів іноземних мов і культур методичних умінь добору навчального матеріалу, аналізу тестових завдань та їх самостійного укладання з метою реалізації тестового контролю рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та окремих її складників. Під час виконання професійно-методичних завдань активізуються методичні знання та розвиваються специфічні методичні вміння майбутніх учителів проектувати, організовувати та реалізувати контроль з використанням лінгводидактичного тестування. У процесі формування і розвитку методичних умінь професійно-методичні завдання виконують навчальну, мотивувальну, інтегрувальну, розвивальну та контрольну функції. У статті обґрунтовано і представлено класифікацію професійно-методичних завдань за одним основним (характер методичних дій учителя іноземних мов і культур) і двома додатковими (місце виконання, режим виконання) критеріями. За критерієм "характер методичних дій учителя іноземних мов і культур" визначено рецептивно-аналітичні, репродуктивні, творчі професійно-методичні завдання, які спонукають студентів до спостереження, аналізу, узагальнення, класифікації, відтворення, прогнозування, розроблення, презентації, за критерієм "місце виконання" - аудиторні і позааудиторні професійно-методичні завдання, за критерієм "режим виконання" - індивідуальні, парні, групові (у малих групах). Визначено види професійно-методичних завдань за основним критерієм: аналіз, класифікація (рецептивно-аналітичні), доповнення, коригування (репродуктивні), розроблення (творчі). Сформульовано вимоги до професійно-методичних завдань: функціональність, практичне спрямування, урахування характеру методичних дій учителя іноземних мов і культур у процесі проектування, планування і організації тестового контролю рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та її компонентів. Приклади професійно-методичних завдань наведено французькою мовою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
3.
Бєляєва, Т.
.
Сучасні технології освіти у викладанні іноземної
мови
(за професійним спрямуванням) [Текст] / Тетяна Бєляєва> //
Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 23-24 квіт. 2020 р.) / Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж. - Вінниця : Рогальська І. О., 2020. -
Вип. 2 (7)
. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378.147(477)
Рубрики:
Педагогічні технології
Педагогічні інновації
Іноземні
мови
--
Методика
викладання
--
Вища
освіта
Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання
--
хмарні технології
--
методи проектів та презентацій
--
вітагенні технології
--
дистанційне навчання
--
нові інформаційні комп'ютерні технології
--
вніб 5
Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Департамент освіти і науки Вінницької ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)