Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Англійська мова -- Викладання -- Вища освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Гладун, Оксана.
    Використання краєзнавчої інформації як мотиваційного засобу при навчанні англійської мови [Текст] / О. Гладун // Педагогічна думка. - 2016. - № 4. - С. 57-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
   Краєзнавча інформація--Викладання англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
рідний край -- вірші -- кросворди -- Інтернет-ресурси
Анотація: Сучасний розвиток педагогічних методів спрямований на проєвропейські орієнтири, міжнародну систему освіти. Саме у практиці викладання іноземних мов усе більше відчувається необхідність пошуку оптимальних засобів навчання та звернення багатьох педагогів до краєзнавчої інформації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сидоренко, Ю. С.
    Навчальний кейс для розвитку в студентів третього курсу вмінь аудіювання та монологічного мовлення англійською мовою [Текст] / Ю. С. Сидоренко // Іноземні мови. - 2018. - № 2. - С. 57-58 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчальний кейс -- монологічне мовлення -- аудіювання
Анотація: У цій публікації представлено навчальний кейс "Expressing feelings and emotions through monologues" для розвитку в студентів третього курсу вмінь аудіювання із загальним розумінням та монологічного мовлення англійською мовою в межах програмної теми "Feeling and emotions". Кейс складається з переліку дібраних автентичних відеоматеріалів, рекомендованих для навчання аудіювання та монологічного мовлення за темою, завдань до трьох етапів роботи з одним із відеофрагментів і завдань для продукування англомовних монологічних висловлювань на основі переглянутого уривку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

3.


    Юхименко, В. О.
    Психолого-педагогічні чинники формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх офіцерів [Текст] / В. О. Юхименко // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 18-25 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
професійно орієнтована англомовна компетентність -- діалогічне мовлення -- психолого-педагогічні чинники
Анотація: У статті описано психолого-педагогічні чинники формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх офіцерів. Зазначено, що урахування психологічних особливостей курсантів третього року навчання здійснюється паралельно з розвитком їхніх творчих здібностей, умотивованості, світогляду, самооцінки, емоційності. Саме з метою підсилення емоційного чинника в межах розроблюваної методики формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні запропоновано використання відеоматеріалів у форматі імітації live-talk video chat (відеорозмова в режимі реального часу). Обгрунтовано необхідність використання особистісно-діяльнісного підходу до оволодіння англомовним діалогічним мовленням майбутніх офіцерів як суб'єктів діяльності, а також дотримання викладачем основних принципів комунікативного методу навчання для формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх офіцерів з використанням полімодального засобу навчання, заснованого на взаємодії мовленнєво-слухової та зорової сенсорних систем і являє собою наочність, яка покращує повноту сприйняття професійно орієнтованого англомовного автентичного відеоматеріалу, розвантажуючи пам'ять. Подано результати анкетного опитування курсантів Київського військового інституту телекомунікації та інформатизації ім. Героїв Крут і Житомирського військового інституту імені С.П. Корольова, де 56% респондентів зазначають, що ведення діалогу англійською мовою з використанням фахової лексики викликає найбільші труднощі на заняттях з професійно орієнтованої англійської мови, 28% мають труднощі зі сприйманням іншомовної інформації на слух. Найменше труднощів виникає в процесі індивідуального виконання граматичних вправ та читання текстів за фахом (відповідно 23% та 8%), що свідчить про актуальність реалізації діяльнісного компонента особистісно-діяльнісного підходу для формування в курсантів військового закладу вищої освіти професійно орієнтованої англомовної компетентності в діалогічному мовленні з дотриманням основних принципів комунікативного методу навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

4.


    Майєр, Н. В.
    Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 26-33 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
тестова компетентність -- професійно-методична підготовка -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті описано зміст і структуру навчальної дисципліни "Сучасні підход до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки студентів спеціальності 014 Середня освіта спеціалізації 014.02 Середня освіта (мова і література) першого (бакалаврського) рівня освіти, які здобувають кваліфікацію вчителя іноземних мов. Сформульовано мету і завдання навчальної дисципліни, визначено форми організації навчального процесу (лекції, практичні заняття, самостійна робота студентів). Навчальна дисципліна містить два змістових модулі - "Теоретичні основи лінгводидактичного тестування в навчанні іноземних мов і культур" й "Методика розроблення тестів і проведення лінгводидактичного тестування сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та її складників", у межах яких запропоновано тематику і зміст шести лекцій і семи практичних занять. Структура навчальної дисципліни відображає розподіл кількості годин, відведених для проведення лекцій, практичних занять та самостійної роботи студентів. Оволодіння студентами тестовою компетентністю як результат вивчення навчальної дисципліни перевіряється під час виконання модульної контрольної роботи (рубіжний контроль) та заліку (підсумковий контроль). Модульна контрольна робота передбачає виконання та захист індивідуального проектного завдання, приклад якого наведено в статті. На заліку студенти демонструють методичні знання під час відповіді на теоритичні питання та методичні вміння в процесі виконання завдань на укладання тестів за заданими викладачем параметрами. У публікації також конкретизовано загальні та фахові компетентності, яких набувають майбутні вчителі в процесі вивчення навчальної дисципліни та програмні результати навчання. Запропоновані структура і зміст навчальної дисципліни можуть слугувати орієнтиром для викладачів у процесі розроблення робочої програми з урахуванням конкретних умов професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

5.


    Дягилева, О. С.
    Електронний курс "English week 2018-2019" для організації позааудиторної роботи з англійської мови майбутніх суднових механіків [Текст] / О. С. Дягилева, А. Ю. Юрженко // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 34-42 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
система управління навчальними курсами "MOODLE" -- електронний курс -- позааудиторна робота
Анотація: У цій публікації представлено використання системи управління навчальними курсами "MOODLE" та гейміфікованого підходу для проведення тижня англійської мови у 2018/2019 н.р. Авторський електронний курс для організації самостійної та групової роботи курсантів судномеханічного відділення впроваджено в Морському коледжі Херсонської державної морської академії. До прийомів гейміфікованого підходу, які використано в запропонованому електронному курсі, відносимо такі: аватари, таблиці лідерів, шкалу виконання, елементи дизайну курсу (використання стрілок, анімаційних зображень) бали, ігри. Аватари підвищують увагу курсантів та активізують їх діяльність у процесі виконання завдань електронного курсу. Таблиці лідерів допомагають створити конкурентне середовище в електронному курсі. Шкали виконання завдань електронного курсу дозволяють відстежувати кінцеву мету навчання курсантів. Використання стрілок та анімаційних зображень урізноманітнюють елементи дизайну курсу для емоційного залучення курсантів у навчальний процес. Виконуючи різноманітні завдання протягом курсу, курсанти отримують бали. Оголошення про ігри тижня англійської мови подані на електронному курсі з використанням діяльності "Сторінка". Описані завдання для тижня англійської мови з дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням" для кожного дня. Оцінки, отримані за виконання завдань, автоматично відображаються в електронному журналі курсу. Доведено, що використання новітніх технологій, зокрема в електронних курсах, підвищує мотивацію курсантів до навчання, сприяє залученню користувачів до курсу, позитивно впливає на загальну успішність.


Дод.точки доступу:
Юрженко, А. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

6.


    Грінченко, Н. Р.
    Комплекс вправ і завдань для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичними відеоматеріалами [Текст] / Н. Р. Грінченко // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 55-58 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
лінгвосоціокультурна компетентність -- аудіювання -- автентичний відеофрагмент
Анотація: У цій публікації представлено комплекс вправ і завдань з теми "Modern American art", створених автором для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з дрібними автентичними відеофрагментами. Сформульвано практичні, лінгвосоціокультурні, розвивальні, виховні та професійні цілі. Вправи і завдання розподілено за допереглядовим, переглядовим і післяпереглядовим етапами самостійної роботи студентів із відеоматеріалами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

7.


    Бойко, Ганна Анатоліївна.
    Підсистема вправ для формування в майбутніх фахівців з харчових технологій англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні [Текст] / Г. А. Бойко // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 3-11
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
підсистема вправ -- підготовчий етап -- рецептивно-репродуктивний етап
Анотація: У статті обгрунтовано підсистему вправ для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні студентів, що навчаються за спеціальністю 181 Харчові технології. Визначено етапи формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні в майбутніх фахівців з харчових технологій. Окреслено завдання кожного етапу. Наведено приклади вправ, які майбутні фахівці з харчових технологій виконують для формування англомовної компетентності в професійно орієнтованому монологічному мовленні. Підсистема вправ реалізується за два етапи: підготовний і основний. Основний етап складається з рецептивно-репродуктивного, рецептивно-продуктивного та продуктивного підетапів. Підготовчий етап містить вправи, спрямовані на набуття студентами знань про типові ситуації професійного спілкування фахівців з харчових технологій, їхні комунікативні наміри, особливості невербальної поведінки, структуру монологічних висловлювань, уживання засобів міжфразового зв'язку. Вправи рецептивно-репродуктивного підетапу спрямовані на ознайомлення студентів зі зразками професійно орієнтованих монологів, усвідомлення їх структури, створення структурних елементів монологу. Вправи розроблено на основі дібраних автентичних професійно спрямованих англомовних відеотекстів. На рецептивно- продуктивному підетапі формуються вміння створення міні-монологів. На цьому підетапі представлено комунікативні вправи. Опорами на рецептивно-продуктивному підетапі є автентичні відеоматеріали та ключові слова. Метою продуктивного підетапу є формування вмінь висловлюватися на текстовому рівні. Вправи продуктивного підетапу належать до комунікативних. Опорами на цьому підетапі слугують комунікативні ситуації. Представлена підсистема вправ грунтується на попередніх науково-теоретичних напрацюваннях автора.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

8.


    Дмітренко, Н. Є.
    Теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування [Текст] / Н. Є. Дмітренко // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 3-9 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- мовленнєва ситуація -- сфера спілкування
Анотація: У статті розглянуто теоретико-методичний аспект професійно орієнтованого англомовного спілкування. Автор аналізує наявні визначення та окреслює основні характеристики й особливості професійно орієнтованого англомовного спілкування. До відмінностей професійно орієнтованого спілкуванння відносять: раціональність, обмеженість, аналітичність, обов'язковість, регламентованість. З'ясовано, що професійно орієнтоване англомовне спілкуванннявідбувається завдяки виникненню потреби в реалізації мовленнєвого наміру, а комуніканти виступають як носії певних соціальних стосунків, що виникають у професійній сфері мпілкування і реалізуються в конкретних мовленнєвих ситуаціях. У професійно орієнтованого англомовного спілкування в особистості комуніканта розвиваються такі якості спілкування: трансперсональність, конгруентність, конструктивність, співпраця, рефлексія. Структура професійно орієнтованого англомовного спілкування містить компоненти: комунікативний (обмін інформацією відбувається з метою досягнення професійних цілей), інтерактивний (обмін знаннями, ідеями та уміння співвідносити дії з конкретною ситуацією) і перцептивний (процес сприйняття пертнерами один одного, встановлення взаєморозуміння). До основних функцій професійно орієнтованого англомовного спілкування відносять: інформаційно-комунікативну (охоплює процеси прийому і передачі інформації), регуляційно-комунікативну (пов'язана зі взаємним коригуванням дій при здійсненні спільної діяльності), афективно-комунікативну (належить до емоційної сфери людини). У професійно орієнтованому англомовному спілкування виокремлюють три рівні: когнітивний, діяльнісний і професійний. У статті висвітлено зовнішні умови (фізичні, соціальні і часові), які накладають обмеження на комуніканта в процесі професійно орієнтованого англомовного спілкування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)