Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Бренди -- Глобальна економіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мельник, Тетяна
.
Національні
бренди
у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст] / Тетяна Мельник, Анна Варібрусова> // Зовнішня торгівля:
економіка
, фінанси, право. - 2018. -
№ 5
. - С. 32-53 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 51-54
УДК
659.126:339.9
Рубрики:
Бренди
--
Глобальна
економіка
Кл.слова (ненормовані):
бренд країни
--
національний
бренди
нг
--
міжнародний імідж країни
Анотація:
Досліджено позиції країн світу у провідних
бренди
нгових рейтингах. Узагальнено чинники, які безпосередньо впливають на формування національного бренду, встановлено взаємозалежність національного та корпоративного брендів. Запропоновано авторську концепцію формування і подальшого розвитку успішного національного бренду.
Дод.точки доступу:
Варібрусова, Анна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Олейніков, Юрій
.
Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки [Текст] / Юрій Олейніков, Людмила Сєрова> // Зовнішня торгівля:
економіка
, фінанси, право. - 2021. -
№ 3
. - С. 23-35. - Бібліогр.: с. 32-33
УДК
330.837:339.9
Рубрики:
Бренди
--
Глобальна
економіка
Кл.слова (ненормовані):
національний бренд
--
бренди
нг
--
зовнішньоекономічні зв'язки
--
експорт
--
експортна стратегія
Анотація:
Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорінтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.
Дод.точки доступу:
Сєрова, Людмила
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)