Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Вища освіта -- Іноземні мови<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Успішні бізнесмени говорять
мовою партнерів [Текст]> // Сучасна
освіта
. - 2011. -
№ 7-8
. - С. 50.
Рубрики:
Вища
освіта
--
Іноземні
мови
Анотація:
Знання іноземної
мови
допомагає активно і ефективно спілкуватися на міжнародних зустрічах, результативно проводити ділові переговори, презентації, точно і ясно складати ділові папери, презентувати свою фірму, свій продукт.
Знайти схожі
>
2.
Языковые школы за
рубежом : знаки качества [Текст]> // Сучасна
освіта
. - 2011. -
№ 10
. - С. 14-15.
Рубрики:
Вища
освіта
--
Іноземні
мови
Анотація:
Коротка довідка про окремі ВНЗ в Англії , США, Канаді , Австралії та ін. країнах, у яких можна вивчити іноземну мову, у
мови
вступу до них, якість отриманої освіти і т.д.
Знайти схожі
>
3.
Самые популярные языки
мира [Текст]> // Сучасна
освіта
. - 2011. -
№ 11
. - С. 46
ББК
81
Рубрики:
Вища
освіта
--
Іноземні
мови
Анотація:
Самі поширені
мови
світу : китайська, іспанська, англійська, арабська, хінді, бенгальська, португальська, російська, японська, німецька.
Знайти схожі
>
4.
Ткаченко, Наталія
.
Психологічні особливості запам’ятовування / Н. Ткаченко> //
Вища
школа. - 2013. -
№ 12
. - С. 39-46
ББК
74.48
Рубрики:
Вища
освіта
--
Іноземні
мови
Кл.слова (ненормовані):
запам’ятовування
--
психологія
--
педагогіка
--
методи навчання
--
іноземні
мови
Анотація:
У статті розглядається проблема запам’ятовування у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються методи запам’ятовування, запропоновані вченими-психологами. Описуються результати впровадження методів запам’ятовування на практичних заняттях з англійської
мови
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Біліченко, Алла
.
Особливості викладання англійської
мови
наукового спрямування у немовному ВНЗ України / А. Біліченко> //
Вища
школа. - 2013. -
№ 12
. - С. 47-52
ББК
74.48
Рубрики:
Вища
освіта
--
Іноземні
мови
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова наукового спрямування
--
вища
освіта
України
--
немовний вищий навчальний заклад
--
наукове спілкування
--
анотація
--
реферування
Анотація:
У статті подано ключові методичні компоненти викладання англійської
мови
наукового спрямування як нової навчальної дисципліни в магістратурі немовного ВНЗ України. Рекомендовано апробовану досвідом систему відповідних справ та завдань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Денисенко, Ілона Ігорівна
.
Особливості навчання іноземної
мови
в умовах співпраці в контексті вищої освіти [Текст] / І. І. Денисенко, А. М. Тарасюк> //
Іноземні
мови
. - 2020. -
№ 3
. - С. 18-23
Рубрики:
Вища
освіта
--
Іноземні
мови
Кл.слова (ненормовані):
технології навчання
--
групова робота
--
взаємодія
Анотація:
У статті розглядається питання навчання іноземної
мови
у співпраці в контексті вищої освіти. Наголошується, що метою технології cooperative learning (CL) є розвиток інтелектуальних, духовних та фізичних здібностей, мотивів, інтересів; формування науково-матеріалістичного світогляду студентів. Змістом заняття в процесі такого навчання насамперед є засвоєння засобів пізнання, суспільно та особисто значущих перетворень у навколишній дійсності, а не тільки програмні знання та матеріали підручника. Методами роботи є спільна діяльність, пошук, діяльність викладача та студентів у співпраці. Виокремлюються засоби організації навчання в співпраці вивчення іноземної
мови
(методи "student team learning", "students survey", "jigsaw" та "learning together"), а також варіанти ефективного застосування технології CL (індивідуально-групова, командно-ігрова робота, індивідуальна робота у команді). У статті висвітлено переваги поєднання модульного навчання з технологією співпраці і різнорівневим навчанням іноземної
мови
у вищій школі. Наголошується, що поєднання модульного підходу з методами навчання у співпраці гарантує кожному студенту засвоєння стандарту освіти та просування на вищий рівен навчання. Значні можливості в цого підходу і для розвитку таких якостей особистості, як самостійність і колективізм. Технологія навчання в співробітництві здатна розв'язувати різні завдання навчання, але сукупність особистісно-орієнтованих методик і технологій (різнорівневий підхід до навчання, модульне навчання, колективні засоби навчання) з чітким визначенням дидактичної ролі кожного дозволяє домагатися вищих результатів. Зроблено висновки, що технології CL на заняттях з іноземної
мови
у вищій школі сприяють підвищенню мотивації студентів до навчання, вчать об'єктивно оцінювати себе та інших, допомагають студентам з більшою ефективністю усвідомити матеріал та усунути прогалини в знаннях. Крім того, навчання у взаємодії, яке має безліч засобів реалізації, здатне урізноманітнити заняття з іноземної
мови
, створити невимушену, доброзичливу обстановку, що допомагає подолати комунікативно-мовні бар'єри й розкрити потенціал студентів.
Дод.точки доступу:
Тарасюк, Анна Миколаївна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)