Пошуковий запит: (<.>S=Дитяча психологія -- Емоції<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Жила, В. Агресивність школярів як причина виникнення конфліктів [Текст] / Вікторія Жила> // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 57-59. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 88.8 Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): дитяча агресія -- конфлікти Анотація: Описано досвід вчителя початкових класів щодо подолання агресії і розв'язання конфліктів серед молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тіунова, Олена. Емоційний світ дитини [Текст] : заняття з елементами тренінгу для батьків / О. Тіунова> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 3/4. - С. 36-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. 50
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційні стани -- переживання -- батьки -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Андрієнко, Наталія. Гармонійний емоційний розвиток дітей [Текст] : психологічний супровід / Н. Андрієнко [та ін.]> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 23/24. - С. 47-61. - Бібліогр.: с. 61.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- емоційний розвиток
Дод.точки доступу: Безпарточна, Вікторія; Детинич, Олена; Корякіна, Марія; Макарчук, Алла Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бугайчук, Анастасія. Катерина Ясько: "За емоційним інтелектом - майбутнє України" [Текст] / К. Ясько> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 1/2. - С. 4-8
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- дитяча психологія -- вніб 3 Анотація: Емоційний інтелект - це здатність усвідомлювати та розуміти власні почуття й емоції. В статті подається інформація, чому саме за емоційним інтелектом майбутнє України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гамзінова, Олена. Емоційна прив'язаність як важлива складова життєвого сценарію [Текст] : психологу-початківцю / О. Гамзінова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 36-48. - Зміст: Фази формування прив'язаності ; 4 типи прив'язаності
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- емоційна прив'язаність Анотація: Теорія прив'язаності розглядає прагнення до близьких емоційних відносин як основний, специфічно людський елемент,закладений ще в новонародженого й зберігається до старості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кочерга, О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи (шляхи ефективної взаємодії) [Текст] / Олександр Кочерга> // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 5-8.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційно-почуттєва чутливість -- молодші школярі -- емоції -- почуття -- соціалізація дитини -- чутливість вестибулярного апарату -- соціальний страх Анотація: На погляд автора, ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Маценко, Віктор. Емоційно-почуттєва сфера [Текст] : індивідуальні особливості дітей середнього та старшого шкільного віку / Віктор Маценко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 5/6 (берез.). - С. 26-31
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): вніб 3
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Харченко, Наталія. 7 міфів про емоційний інтелект [Текст] / Н. Харченко> // Шкільний світ. - 2019. - № 2. - С. 5-11
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади Виховання Дитяча психологія--Емоції
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Терещенко, Ірина Як допомогти дитині пережити горе [Текст] / Ірина Терещенко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 14-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Дошкільний заклад і сім'я Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): співпраця з родиною -- психологічний клімат -- емоційна підтримка -- страх -- співчуття Анотація: "Світ, у якому живуть і діти, й дорослі, надзвичайно строкатий і непростий. Люди, тварини, рослини хворіють і одужують й помирають. Загадка смерті рано чи пізно починає турбувати будь-яку дитину, незалежно від того, запитує вона про це чи ні. Украй важливо не уникати цієї теми, а правильно дібрати слова і надати маляті емоційну підтримку. У пригоді стануть подані поради".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Косаченко, Світлана Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку [Текст] / Світлана Косаченко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 10-13
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): ранній вік -- налагодження взаємодії -- емоційний інтелект -- звикання до режиму Анотація: Запропоновано тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку. Мета його - збагачувати знання учасників освітнього процесу щодо причин виникнення та конструктивних шляхів подолання можливих проблемних ситуацій, що виникають під час режимних моментів у дітей раннього віку; сприяти розвитку комунікативних навичок, становленню партнерської взаємодії "дорослий - дитина" та створенню позитивної психоемоційної атмосфери в колективі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Литвиненко, Ірина Сучасна дитина у світі почуттів. Особливості розвитку емоційного інтелекту дошкільнят [Текст] / Ірина Литвиненко> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 3-6
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Виховання особистості Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- осистість дитини -- емоційний інтелект -- емпатія -- емоції Анотація: "Здатність людини справлятися зі своїми емоціями напряму визначає якість її життя. У сучасному світі, сповненому стресогенних ситуацій, успіху досягають ті, хто знає і розуміє свій внутрішній світ, адекватно реагує на події, здатен до емпатії та конструктивної взаємодії з іншими людьми. Як виховувати успішних особистостей з розвиненим емоційним інтелектом, розповідає фахівець."
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кучеренко, Лариса. Розвиток емоційного інтелекту для психологічного комфорту учнів у позаурочних та позашкільних заходах [Текст] / Лариса Кучеренко> // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 49-50.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- психологічний комфорт -- позашкільні заходи -- емоції -- агресивна поведінка -- емоційна нестабільність -- негативні емоції -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про розвиток емоційного інтелекту в учнів молодших класів під час позашкільних заходів. Основне завдання у формуванні й розвитку емоційного інтелекту концентрується у зменшенні впливу на людину саме негативних емоцій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Котяхова, Наталія. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи [Текст] / Наталія Котяхова> // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 17-21. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Педагогіка--Вікова Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- молодший шкільний вік -- вправи і ігри Анотація: У статті розповідається про особливості розвитку емоційного інтелекту у молодшому шкільному віці. Подано низку вправ та ігор на розвиток емоційного інтелекту молодших школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Словачевська, Євгенія. Тривожні батьки - тривожна дитина [Текст] / Євгенія Словачевська> // Дзеркало тижня. - 2019. - 16-22 листоп. (№ 43/44). - С. 13
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Емоції--Тривожність--Дитяча психологія Батьківські обов'язки Сімейне виховання--Батьки і діти Кл.слова (ненормовані): емоційні стани -- дошкільний вік -- особистісна тривожність -- психологічна допомога Анотація: Ознаки і причини дитячої тривожності та способи вирішення цієї проблеми.
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Товкач, Ірина. Як навчити дітей співчувати [Текст] : психологічні нотатки для батьків / Ірина Товкач> // Палітра педагога. - 2019. - № 5. - С. 14-15
Рубрики: Дошкільна педагогіка Дошкільне виховання--Батьки і діти Дитяча психологія--Емоції Емоційний інтелект--Емпатія Кл.слова (ненормовані): емпатія -- дошкільний вік -- поради батькам
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коваленко, Алла. Геть злість! [Текст] : заняття для дітей старшої групи / Алла Коваленко> // Палітра педагога. - 2019. - № 5. - С. 18-19
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади Дитяча психологія--Емоції Агресія--Дитяча психологія--Психокорекція Моральне виховання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): подолання негативних емоцій -- ігрові вправи -- емоційний інтелект -- дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Подвиг, Вікторія. Ділитися - це приємно! [Текст] : заняття для дітей молодшої групи / Вікторія Подвиг> // Палітра педагога. - 2019. - № 5. - С. 20-21 : ілюстр.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Моральне виховання Дитяча психологія--Емоції Емоційний інтелект Кл.слова (ненормовані): жадібність та щедрість -- позитивні якості -- дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Казановська, Ганна. Проганяєм страхи черепахи Ахи [Текст] : розвага для дітей старшої групи / Ганна Казановська, Світлана Лагода> // Палітра педагога. - 2019. - № 5. - С. 24-27 : фот.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Фізичне виховання Дитяча психологія--Емоції Емоційний інтелект Рухливі ігри Кл.слова (ненормовані): фізичний розвиток -- дошкільники -- страхи
Дод.точки доступу: Лагода, Світлана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дмитрієва, Ольга. День гарного настрою в сумну осінню днину [Текст] : музична розвага для дітей середньої групи / Ольга Дмитрієва> // Палітра педагога. - 2019. - № 5. - С. 28-31 : фот.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Музичне виховання Дитяча психологія--Емоції Свята і розваги Рухливі ігри Кл.слова (ненормовані): музичні розваги -- дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Карпенко, Наталія. Корекція та профілактика негативних почуттів у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Наталія Карпенко> // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 1-5.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): почуття страху -- емоція страху -- дитячий страх -- ігрокорекція -- релаксаційні ігри -- ігри з елементами медитації Анотація: На погляд автора, умовами псипрофілактики та психокорекції страху у дітей, можуть бути: актуалізація раніше пережитих неприємних почуттів у ситуації емоційної захищеності; поліпшення психологічного клімату й спілкування у соціальному мікросередовищі дитини; вправляння в релаксації та переживанні позитивних почуттів. Запропоновано низку опробованих релаксаційних ігор.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рудницька, Євгенія. Прихильність [Текст] : емоційне укриття для дитини з аутизмом / Євгенія Рудницька> // Психолог (Шкільний світ). - 2020. - № 1. - С. 54-61 : ілюстр.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Діти з патологічними відхиленнями--Аутизм Кл.слова (ненормовані): аутизм -- прихильність -- ефект пожвавлення -- комунікація дитини з аутизмом -- ранній вік -- соціальна взаємодія та спілкування -- вніб 3 Анотація: Особливості психічного розвитку дітей з аутизмом перших двох років життя. Формування прихильності та взаємного емоційного зв'язку між матір'ю та дитиною.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кабанцева, Анастасія Дитячі страхи: виявляємо, вивчаємо, долаємо [Текст] / Анастасія Кабанцева> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 3-8
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): страх -- особистість дитини -- співпраця з батьками -- вікова періодизація страхів -- причина дитячих страхів -- подолання дитячих страхів Анотація: "Страх - природна реакція, і її головна функція - захист життя, бо виникає він у момент усвідомлення безпосередньої небезпеки. Цей стан змушує людину бути обережною. Водночас важливо помічати, коли страх виходить за межі обачливості, чинить руйнівний вплив на особистість дитини, заважаючи адекватно сприймати навколишню дійсність і приймати рішення відповідно до свого досвіду і переконань. Аби компетентно допомагати дітям долати різноманітні страхи, варто розібратися в їхній типології та причинах виникнення."
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рашковська, Ілона. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Ірина Рашковська> // Початкова школа. - 2020. - № 3. - С. 1-6. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційні стани -- негативні почуття -- страх -- профілактика страху -- переживання страху -- психічні якості -- емоційне неблагополуччя у дітей -- дитячі страхи -- психологічний супровід -- молодші школярі Анотація: У статті здійснено науковий аналіз проблеми, виявлено причини та детермінанти дитячих страхів взагалі та шкільних зокрема, а також продемонстровано позитивні аспекти організації навчального процесу в Новій українській школі. Надано орієнтовний варіант колекційної програми для учнів початкової школи, у яких спостерігається наявність страхів та фобій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Світич, Світлана До дитсадка - підстрибом! : особливості адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти [Текст] / Світлана Світич> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 5. - С. 14-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ранній вік Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): психологічний клімат -- співпраця з батьками -- адаптаційний період
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дідура, Любов Місто емоцій : квест для дітей старшої групи з використанням QR-кодів [Текст] / Любов Дідура, Олена Міняйло> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 15-17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Технології навчання Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- емоційний інтелект -- квест Анотація: Представлено квест для дітей старшої групи з використанням QR-кодів. Мета його - продовжувати ознайомлювати дітей з різними емоціями; учити адекватно реагувати на них; формувати уміння самовиражатися, проявляти свої емоції різними способами; розвивати фантазію, здатність імпровізувати; виховувати доброзичливе ставлення одне до одного.
Дод.точки доступу: Міняйло, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гуламирян, Ірина. Емоційний комфорт дитини [Текст] : тренінгове заняття для батьків / Ірина Гуламирян> // Психолог (Шкільний світ). - 2020. - № 9/10. - С. 20-27 : табл.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Сімейне виховання--Батьки і діти Кл.слова (ненормовані): тренінгові заняття -- психологічне здоров'я дитини -- психологічний стан дитини -- емоційний стан дитини -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Терн, Ганна. Надміру чутливі [Текст] : [наші діти] / Ганна Терн> // Жінка. - 2020. - № 1. - С. 38
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Емоції--Практична психологія Психологія виховання Сімейне виховання--Батьки і діти Кл.слова (ненормовані): високочутливість дитини -- розлад сенсорних функцій -- вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
12 способів навчити емпатії [Текст] : [поради психолога]> // Жінка. - 2020. - № 2. - С. 38
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Психологія виховання Емоційно-вольові процеси Сімейне виховання--Батьки і діти Кл.слова (ненормовані): вміння співчувати -- емоційні реакції -- розвиток емпатії -- вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Як виховати стійкість? [Текст] : [поради психолога]> // Жінка. - 2020. - № 12. - С. 40-41 : рис.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Емоційно-вольові процеси--Емоційна стійкість--Діти Емоції--Практична психологія Сімейне виховання--Батьки і діти Кл.слова (ненормовані): особистісний потенціал -- емоційна готовність до життя -- навички вирішення проблем -- емоції дитини -- вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Як виховувати оптимістів [Текст]> // Жінка. - 2020. - № 11. - С. 40-41 : рис.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Сімейне виховання--Батьки і діти Емоції--Практична психологія Кл.слова (ненормовані): оптимістичне сприймання життя -- позитивне мислення -- життєрадісність -- діти -- вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|