Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Дитяча психологія -- Навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Грошева, О.
Проблеми, які треба бачити та вирішувати [Текст] / Оксана Грошева> // Початкова школа. - 2013. -
№ 10
. - С. 56.
ББК
88.8
Рубрики:
Дитяча
психологія
--
Навчання
Педагогіка--Вчитель і учнівський колектив
Кл.слова (ненормовані):
дитячі конфлікти
--
конфліктна ситуація в класі
--
конфлікти між учнями
Анотація:
В статті розглядаються питання про конфліктні ситуації у дітей 6-7 років та шляхи їх вирішення.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Кочерга, О.
Вплив псифізіологічних можливостей учня на результат
навчання
[Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова> // Початкова школа. - 2015. -
№ 3
. - С. 7-9
ББК
88.8 + 74.20
Рубрики:
Дитяча
психологія
--
Навчання
Педагогіка--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі
--
психофізіологічні особливості дитини
--
дисгармонія
Анотація:
У статті визначено деякі параметри психофізіологічних можливостей дітей, які дисгармонізують стан їхнього здоров'я та знижують результативність
навчання
, блокуючи інструментарій пізнання.
Дод.точки доступу:
Назарова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
3.
Таранушенко, Т.
Гіперактивна дитина й молодша школа [Текст] / Тетяна Таранушенко> // Початкова школа. - 2015. -
№ 3
. - С. 50-51. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК
88.8 + 74.20
Рубрики:
Дитяча
психологія
--
Навчання
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні діти
--
критерії виявлення гіперактивності
--
правила спілкування
--
вправи та ігри
--
молодші школярі
Анотація:
Наведено критерії для виявлення гіперактивності дитини та правил спілкування з гіперактивною дитиною. Наведено ряд релаксаційних вправ та вправ на тілесний контакт.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
4.
Конькова, Т.
Використання діагностичних методик педагогами початкової школи [Текст] / Таісія Конькова, Наталія Гречко> // Початкова школа. - 2015. -
№ 4
. - С. 5-9. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК
74.20
Рубрики:
Педагогіка--Початкова школа
Дитяча
психологія
--
Навчання
Кл.слова (ненормовані):
адаптація дитини до школи
--
діагностичні методики
--
першокласники
--
трудощі шкільної адаптації
--
агресивна поведінка дитини
Анотація:
У статті запропоновано кілька діагностичних методик, які можуть використовувати у своїй роботі педагоги початкової школи.
Дод.точки доступу:
Гречко, Наталія
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
5.
Кочерга, О.
Як
навчання
письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи [Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова> // Початкова школа. - 2016. -
№ 2
. - С. 33-37
Рубрики:
Дитяча
психологія
--
Навчання
Кл.слова (ненормовані):
першокласники
--
учні початкової школи
--
навчання
письма
--
труднощі під час письма
Дод.точки доступу:
Назарова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
6.
Сайко, Т.
Наступність між молодшою та середньою ланками школи з метою успішної соціально-психологічної адаптації майбутніх п'ятикласників [Текст] : з досвіду роботи вчителів СЗШ I-III ступенів № 128 м. Києва / Тетяна Сайко, Наталія Романенко> // Початкова школа. - 2016. -
№ 7
. - С. 42-44. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Дитяча
психологія
--
Навчання
Педагогіка--Наступність
Кл.слова (ненормовані):
адаптація
--
наступність
--
особистісно орієнтоване
навчання
--
криза підліткового віку
--
консиліум
--
діагностика
--
толерантність
Анотація:
В статті розглянуто проблему адаптації майбутніх п'ятикласників в середній школі та наступність між молодшою і середньою ланками школи.
Дод.точки доступу:
Романенко, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Цуркан, Н.
Ейдетика як метод розвитку пам'яті в учнів початкової школи [Текст] / Наталія Цуркан> // Початкова школа. - 2016. -
№ 7
. - С. 44-46. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики:
Педагогіка--Розумове виховання
Дитяча
психологія
--
Навчання
Кл.слова (ненормовані):
ейдетизм
--
система ейдетики
--
методи запам'ятовування
--
розвиток пам'яті з елементами ейдетики
--
ланцюговий метод
--
заняття з елементами ейдетики
Анотація:
У статті розглянуто програму розвитку пам'яті молодших школярів на основі системи ейдетики та основних мнемонічних технік: ланцюговий, акровербальний методи та метод місць. Наведено приклад заняття з елементами ейдетики, на якому розкривається суть ланцюгового методу.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)