Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дитяча психологія -- Навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Грошева, О.
    Проблеми, які треба бачити та вирішувати [Текст] / Оксана Грошева // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 56.
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання
   Педагогіка--Вчитель і учнівський колектив

Кл.слова (ненормовані):
дитячі конфлікти -- конфліктна ситуація в класі -- конфлікти між учнями
Анотація: В статті розглядаються питання про конфліктні ситуації у дітей 6-7 років та шляхи їх вирішення.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

2.


    Кочерга, О.
    Вплив псифізіологічних можливостей учня на результат навчання [Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 7-9
ББК 88.8 + 74.20
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- психофізіологічні особливості дитини -- дисгармонія
Анотація: У статті визначено деякі параметри психофізіологічних можливостей дітей, які дисгармонізують стан їхнього здоров'я та знижують результативність навчання, блокуючи інструментарій пізнання.


Дод.точки доступу:
Назарова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Таранушенко, Т.
    Гіперактивна дитина й молодша школа [Текст] / Тетяна Таранушенко // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 50-51. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 88.8 + 74.20
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
гіперактивні діти -- критерії виявлення гіперактивності -- правила спілкування -- вправи та ігри -- молодші школярі
Анотація: Наведено критерії для виявлення гіперактивності дитини та правил спілкування з гіперактивною дитиною. Наведено ряд релаксаційних вправ та вправ на тілесний контакт.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Конькова, Т.
    Використання діагностичних методик педагогами початкової школи [Текст] / Таісія Конькова, Наталія Гречко // Початкова школа. - 2015. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.20
Рубрики: Педагогіка--Початкова школа
   Дитяча психологія--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
адаптація дитини до школи -- діагностичні методики -- першокласники -- трудощі шкільної адаптації -- агресивна поведінка дитини
Анотація: У статті запропоновано кілька діагностичних методик, які можуть використовувати у своїй роботі педагоги початкової школи.


Дод.точки доступу:
Гречко, Наталія
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

5.


    Кочерга, О.
    Як навчання письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи [Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 33-37
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
першокласники -- учні початкової школи -- навчання письма -- труднощі під час письма


Дод.точки доступу:
Назарова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

6.


    Сайко, Т.
    Наступність між молодшою та середньою ланками школи з метою успішної соціально-психологічної адаптації майбутніх п'ятикласників [Текст] : з досвіду роботи вчителів СЗШ I-III ступенів № 128 м. Києва / Тетяна Сайко, Наталія Романенко // Початкова школа. - 2016. - № 7. - С. 42-44. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання
   Педагогіка--Наступність

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- наступність -- особистісно орієнтоване навчання -- криза підліткового віку -- консиліум -- діагностика -- толерантність
Анотація: В статті розглянуто проблему адаптації майбутніх п'ятикласників в середній школі та наступність між молодшою і середньою ланками школи.


Дод.точки доступу:
Романенко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Цуркан, Н.
    Ейдетика як метод розвитку пам'яті в учнів початкової школи [Текст] / Наталія Цуркан // Початкова школа. - 2016. - № 7. - С. 44-46. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогіка--Розумове виховання
   Дитяча психологія--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
ейдетизм -- система ейдетики -- методи запам'ятовування -- розвиток пам'яті з елементами ейдетики -- ланцюговий метод -- заняття з елементами ейдетики
Анотація: У статті розглянуто програму розвитку пам'яті молодших школярів на основі системи ейдетики та основних мнемонічних технік: ланцюговий, акровербальний методи та метод місць. Наведено приклад заняття з елементами ейдетики, на якому розкривається суть ланцюгового методу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)