Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з порушенням мовлення -- Розвиток зв'язного мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Пташко, С. А.
    Свято вареника. Загальношкільний захід для учнів 4 класу з порушеннями мови та слуху [Текст] / С. А. Пташко, Л. О. Сергієнко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 12-15 : ілюстр.
Рубрики: Свято вареника--Сценарії
   Сценарії--Свято вареника

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Сценарії заходів до свята вареника -- Інклюзивна освіта
Анотація: Сценарій заходу.


Дод.точки доступу:
Сергієнко, Л. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Марков, А. Ю.
    Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Слухове сприйняття--Розвиток
   Вимова--Розвиток

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Василенко, В. І.
    Осінь на лісовій галявині. Фрагмент уроку розвитку зв’язного мовлення [Текст] / В. І. Василенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 8 (серпень). - С. 27-31
Рубрики: Розвиток зв'язного мовлення--Діти з порушенням мовлення
   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням мовлення -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект уроку. Мета: вчити учнів правильно формулювати свою думку та висловлюватися, розвивати мовні навички, вміння влучно добирати слова, заголовок до тексту, ознаки предметів, зв’язно й послідовно викладати думки, уявлення, увагу, спостережливість; формувати вміння писати твори-описи за малюнком, планом та опорними словами; виховувати любов до природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Перфільєва, Т. О.
    Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом [Текст] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 13-15 : граф.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні вправи -- сила голосу -- висота голосу
Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Перфільєва, Т. О.
    Робота над звуками [Текст] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 16-20 : ілюстр.
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
вправи щодо викликання звуків -- звуки -- корекційно-розвивальні заняття
Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Озимківська, Р. Ф.
    Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками [Текст] / Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 25-29 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Логопедія--Діти з порушенням мовлення

   Мовленнєві розлади--Ринолалія

Кл.слова (ненормовані):
ринолалія -- корекційно-розвивальні вправи -- розвиток фонематичного слуху -- розвиток фразового мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Шматко, Т. В.
    Осінь іде, красу та урожай несе [Текст] / Т. В. Шматко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 11-14 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Спеціальна педагогіка

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
артикуляційна гімнастика -- знання дітей про пори року -- корекційно-розвивальні заняття
Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Перфільєва, Т. О.
    Робота над ритмом, темпои та інтонацією [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 26-28 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ритм у мовленні -- темп мовлення -- інтонація як засіб виразності мовлення -- робота з батьками


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Арутюнян, В. В.
    Казковий калейдоскоп, або Пошуки рукавички [Текст] / В. В. Арутюнян // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 7-10 : ілюстр.
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з ушкодженням опорно-рухового апарату

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Казкотерапія

Кл.слова (ненормовані):
сценарії свят -- корекційно-розвивальні свята -- українські народні казки -- діти з вадами розвитку
Анотація: Сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1-2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення.


Дод.точки доступу:
Коротецька, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Досінчук, О. В.
    Транспорт [Текст] : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення / О. В. Досінчук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 13-16 : ілюстр.
Рубрики: Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення
   Мовленнєві розлади

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні заняття -- фонематичний слух та сприймання -- молодші школярі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Перфільєва, Т. О.
    Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення [Текст] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 2-4 : фот.
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Мовленнєва діяльність

   Мовленнєва підготовка

Кл.слова (ненормовані):
діти з вадами розвитку -- мовленнєве дихання -- логопедія -- злите мовлення
Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Акіншина, В. В.
    Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи [Текст] : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення / В. В. Акіншина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 11-13 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Ігрові форми навчання

   Квести

Кл.слова (ненормовані):
квест-ігри -- українська мова -- мовленнєва підготовка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)