Пошуковий запит: (<.>S=Діти з порушенням мовлення -- Розвиток зв'язного мовлення<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
|
Пташко, С. А. Свято вареника. Загальношкільний захід для учнів 4 класу з порушеннями мови та слуху [Текст] / С. А. Пташко, Л. О. Сергієнко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 12-15 : ілюстр.
Рубрики: Свято вареника--Сценарії Сценарії--Свято вареника Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Сценарії заходів до свята вареника -- Інклюзивна освіта Анотація: Сценарій заходу.
Дод.точки доступу: Сергієнко, Л. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Марков, А. Ю. Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови [Текст] / А. Ю. Марков> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 3 (березень). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Слухове сприйняття--Розвиток Вимова--Розвиток Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект заняття. Тема. Автоматизація звука[ч] у зв’язному мовленні.диференціація звуків [с]-[з]в різних позиціях. Мета: проводити роботу з автоматизації звука[ч] в зв’язному мовленні; розрізняти вимову звуків [с]-[з] в словах та реченнях; розвивати слуховесприйняття, слуховий словник, зв’язне мовленняна матеріалі тексту та фраз розмовно-побутовогохарактеру, слухозорову пам’ять; коригувати злитність вимови, дотримання наголосу, нормальноготемпу мови; виховувати старанність.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Василенко, В. І. Осінь на лісовій галявині. Фрагмент уроку розвитку зв’язного мовлення [Текст] / В. І. Василенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 8 (серпень). - С. 27-31
Рубрики: Розвиток зв'язного мовлення--Діти з порушенням мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Діти з порушенням мовлення -- Інклюзивна освіта Анотація: План-конспект уроку. Мета: вчити учнів правильно формулювати свою думку та висловлюватися, розвивати мовні навички, вміння влучно добирати слова, заголовок до тексту, ознаки предметів, зв’язно й послідовно викладати думки, уявлення, увагу, спостережливість; формувати вміння писати твори-описи за малюнком, планом та опорними словами; виховувати любов до природи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом [Текст] / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 13-15 : граф.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Кл.слова (ненормовані): корекційно-розвивальні вправи -- сила голосу -- висота голосу Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Перфільєва, Т. О. Робота над звуками [Текст] / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 16-20 : ілюстр.
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Кл.слова (ненормовані): вправи щодо викликання звуків -- звуки -- корекційно-розвивальні заняття Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками [Текст] / Р. Ф. Озимківська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 25-29 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Логопедія--Діти з порушенням мовлення Мовленнєві розлади--Ринолалія Кл.слова (ненормовані): ринолалія -- корекційно-розвивальні вправи -- розвиток фонематичного слуху -- розвиток фразового мовлення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Шматко, Т. В. Осінь іде, красу та урожай несе [Текст] / Т. В. Шматко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 11-14 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Спеціальна педагогіка Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): артикуляційна гімнастика -- знання дітей про пори року -- корекційно-розвивальні заняття Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпои та інтонацією [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 26-28 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Кл.слова (ненормовані): ритм у мовленні -- темп мовлення -- інтонація як засіб виразності мовлення -- робота з батьками
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Арутюнян, В. В. Казковий калейдоскоп, або Пошуки рукавички [Текст] / В. В. Арутюнян> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 7-10 : ілюстр.
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з ушкодженням опорно-рухового апарату Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Казкотерапія Кл.слова (ненормовані): сценарії свят -- корекційно-розвивальні свята -- українські народні казки -- діти з вадами розвитку Анотація: Сценарій корекційно-розвивального свята для учнів 1-2-х класів із порушеннями опорно-рухового апарату та мовлення.
Дод.точки доступу: Коротецька, Г. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Досінчук, О. В. Транспорт [Текст] : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення / О. В. Досінчук> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 13-16 : ілюстр.
Рубрики: Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Мовленнєві розлади Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): корекційно-розвивальні заняття -- фонематичний слух та сприймання -- молодші школярі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Перфільєва, Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення [Текст] / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 2-4 : фот.
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Мовленнєва діяльність Мовленнєва підготовка Кл.слова (ненормовані): діти з вадами розвитку -- мовленнєве дихання -- логопедія -- злите мовлення Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи [Текст] : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 11-13 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Ігрові форми навчання Квести Кл.слова (ненормовані): квест-ігри -- українська мова -- мовленнєва підготовка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|