Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Діти з порушенням слуху -- Діагностика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Задворнова, О. М.
Обстеження мовлення дитини в разі порушень
слуху
. Діагностичний інструментарій [Текст] / О. М. Задворнова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 4 (квітень)
. - С. 20-23
Рубрики:
Діти
з
порушенням
слуху
--
Діагностика
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
Подано дві діагностичні таблиці - логопедичне обстеження учня з вадами
слуху
, порушення лексичного і граматичного рівня мовлення в разі порушення
слуху
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Іващенко, В. В.
Тестування як засіб перевірки слухового розвитку дітей з
порушенням
слуху
[Текст] / В. В. Іващенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. -
N 1 (січень)
. - С. 25-31
Рубрики:
Діти
з
порушенням
слуху
--
Діагностика
Слуховий розвиток--Тестування
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
Звук - об’єкт слухового сприйняття. Формування слухового сприйняття -процес поступовий, достатньо довготривалий, особливо для такої категорії дітей, як
діти
з
порушенням
слуху
. Автор розповідає про особливості тестування дітей з
порушенням
и
слуху
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)