Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з розумовим вадами -- Навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Скрипек, Р. П.
    Можливості застосування ігрових технологій у навчанні дітей із вадами розумового розвитку [Текст] / Р. П. Скрипек // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7 (липень). - С. 7-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Педагогічні технології--Діти з розумовим вадами
   Діти з розумовим вадами--Навчання

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з інтелектуальною недостатністю -- Інклюзивна освіта
Анотація: Процес навчання дітей з вадами розумового розвитку - особливий та передбачає пошук і реалізація відповідних, цікавих даній категорії учнів, форм педагогічної взаємодії. Одна з таких форм — навчання з ігровими елементами (технологіями), що ґрунтується на використанні на всіх етапах уроку спеціально підібраних ігрових прийомів та вправ. Наведемо приклади їх практичного застосування на кожному етапі уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Актуальні питання навчання та виховання дітей, які потребують корекції розумового розвитку [Текст] // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 2
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з інтелектуальною недостатністю -- Інклюзивна освіта -- Діти з розумовим вадами
Анотація: Пошук ефективних шляхів розвитку, виховання, навчання, дітей з порушенням розумового розвитку - вкрай складна та актуальна проблема сьогодення. Саме від того, наскільки ефективно налагоджена система професійної діяльності з розумово відсталими дітьми, залежить їх особистісний розвиток, майбутнє становлення, як повноправного громадянина своєї країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Гайтіна, Л. Г.
    Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання [Текст] / Л. Г. Гайтіна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 3 (березень). - С. 2-8
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Ідею інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній навчальний простір дедалі активніше впроваджують у сучасній школі. Наразі тому є певне методичне підґрунтя у вигляді нормативних та правових актів, які сприяють забезпеченню особам з обмеженими можливостями здобуття освіти відповідно до їхніх здібностей і можливостей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Лянченко, Н. Л.
    Повітря та його властивості [Текст] / Н. Л. Лянченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 5-7 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з розумовим вадами--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
повітря як природне середовище -- корекційно-розвивальні заняття -- діти з вадами інтелекту
Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з вадами інтелекту).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Клубенко, Д. Є.
    Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю / Д. Є. Клубенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Навчання

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
казкотерапія -- казки -- розвиток дрібної моторики -- розвиток фонематичного сприймання -- діти з вадами розвитку


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)