Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Діти з розумовим вадами -- Навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Скрипек, Р. П.
Можливості застосування ігрових технологій у навчанні дітей із
вадами
розумового розвитку [Текст] / Р. П. Скрипек> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 7 (липень)
. - С. 7-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики:
Педагогічні технології--
Діти
з
розумовим
вадами
Діти
з
розумовим
вадами
--
Навчання
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Діти
з інтелектуальною недостатністю
--
Інклюзивна освіта
Анотація:
Процес
навчання
дітей з
вадами
розумового розвитку - особливий та передбачає пошук і реалізація відповідних, цікавих даній категорії учнів, форм педагогічної взаємодії. Одна з таких форм —
навчання
з ігровими елементами (технологіями), що ґрунтується на використанні на всіх етапах уроку спеціально підібраних ігрових прийомів та вправ. Наведемо приклади їх практичного застосування на кожному етапі уроку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Актуальні питання
навчання
та виховання дітей, які потребують корекції розумового розвитку [Текст]> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 9 (вересень)
. - С. 2
Рубрики:
Діти
з
розумовим
вадами
--
Навчання
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Діти
з інтелектуальною недостатністю
--
Інклюзивна освіта
--
Діти
з
розумовим
вадами
Анотація:
Пошук ефективних шляхів розвитку, виховання,
навчання
, дітей з порушенням розумового розвитку - вкрай складна та актуальна проблема сьогодення. Саме від того, наскільки ефективно налагоджена система професійної діяльності з розумово відсталими дітьми, залежить їх особистісний розвиток, майбутнє становлення, як повноправного громадянина своєї країни.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гайтіна, Л. Г.
Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою
навчання
[Текст] / Л. Г. Гайтіна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. -
N 3 (березень)
. - С. 2-8
Рубрики:
Діти
з
розумовим
вадами
--
Навчання
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація:
Ідею інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній навчальний простір дедалі активніше впроваджують у сучасній школі. Наразі тому є певне методичне підґрунтя у вигляді нормативних та правових актів, які сприяють забезпеченню особам з обмеженими можливостями здобуття освіти відповідно до їхніх здібностей і можливостей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Лянченко, Н. Л.
Повітря та його властивості [Текст] / Н. Л. Лянченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. -
№ 3 (берез.)
. - С. 5-7 : фот.
Рубрики:
Діти
з особливими освітніми потребами--Інклюзивне
навчання
Інклюзивна освіта
Діти
з
розумовим
вадами
--
Навчання
Кл.слова (ненормовані):
повітря як природне середовище
--
корекційно-розвивальні заняття
--
діти
з
вадами
інтелекту
Анотація:
Заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з
вадами
інтелекту).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Клубенко, Д. Є.
Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. -
№ 5 (трав.)
. - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики:
Діти
з особливими освітніми потребами--Інклюзивне
навчання
Діти
з
розумовим
вадами
--
Навчання
Корекційна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
казкотерапія
--
казки
--
розвиток дрібної моторики
--
розвиток фонематичного сприймання
--
діти
з
вадами
розвитку
Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)