Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка Пакистану -- Економіка торгівлі продуктами харчування -- Маркетинг -- Бренд -- Активність бренду -- Ринок снеків<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Subhani, M. I.
    Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text] / M. I. Subhani, A. Osman, S. A. Hasan // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - P411-424 : табл. - Бібліогр.: 19 назв
Рубрики: Економіка Пакистану--Економіка торгівлі продуктами харчування--Маркетинг -- Бренд -- Активність бренду--Ринок снеків
Анотація: У статті проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів «Тікіт», рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження було проведене у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних були отримані у "SPSS". При виборі кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару.


Дод.точки доступу:
Osman, A.; Hasan, S. A.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)