Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка та організація освіти -- Маркетинг у вищих навчальних закладах -- Бренд-капітал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Shcherbak, V. G.
    Formation and development of brand equity of higher education institution [Text] / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 6. - P213-221 : рис. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики: Економіка та організація освіти--Маркетинг у вищих навчальних закладах--Бренд-капітал
Анотація: У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання бренд-капіталу ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного капіталу і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.


Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)