Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Економіка та організація освіти -- Маркетинг у вищих навчальних закладах -- Бренд-капітал<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Shcherbak, V. G.
Formation and development of brand equity of higher education institution [Text] / V. G. Shcherbak, S. M. Marchenko> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 6
. - P213-221 : рис. - Бібліогр.: 20 назв
Рубрики:
Економіка
та
організація
освіти
--
Маркетинг
у
вищих
навчальних
закладах
--
Бренд
-
капітал
Анотація:
У статті представлено методичні підходи до оцінювання рівня розвитку і використання
бренд
-
капітал
у ВНЗ, що відображає відносини і взаємозалежність основних пропорцій структурного та інституційного
капітал
у і можливість їх чіткого позиціонування на ринку освітніх послуг.
Дод.точки доступу:
Marchenko, S. M.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)